Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos en löydä uutta asuntoa, minne siirrän kirjat?

Vierailija
26.06.2011 |

Siis mietiskelen vaan mitä pahimmassa tapauksessa voi tapahtua, eli kun mulla menee kämppä alta loppukesästä ja jos en siihen mennessä löydä uutta asuntoa, minne ihmeeseen siirrän kirjat?

Todennäköisesti tulen asustelemaan siellä täällä, eri kavereitten kotona ja veljeni joskus viikonloppuja töissä toisessa kaupungissa niin oleskelen varmaan sielläkin joskus...(taitaa kaikki tutuistani saada kuitenkin esim. Kelan asumistukea, ja sehän varmasti vaikuttaa heidän tukiinsa jos siirrän kirjat heidän kotiinsa(mitä en siis aio tehdä!)!) Kun palkkatyössä täytyy minun kuitenkin käydä vaikka kotia ei olekaan.

Jos jollain joskus ollut vastaava tilanne niin otan vinkit mielelläni vastaan! :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta vuotta sitten. Muistaakseni tein silloin ilmoituksen /rekisteröin asian ko paikkakunnan maistraattiin. En ole varma mikä on nyt käytäntö, mutta ehkä voisit sieltä kysäistä jos kukaan muu ei täällä parempaa tietoa omaa?

Vierailija
2/4 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

postisi, mutta jos oikeasti pitää jonnekin siirtää ne "kirjat" (eli missä asut)niin suosittelen edelleenkin yhteydenottoa maistraattiin.

t.2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"poste restantessa", eli olin asunnoton. Samoin mun miesystävällä viime talvena muutaman kuukauden. Ne kirjat ei siis olleet missään.

Vierailija
4/4 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos paljon vastauksista, otan siis maistraattiin yhteyttä jos näin hullusti käy että en uutta kotia kerkeä heti löytämään! Jotenkin oli ihanan "helpottavaa" kuulla että joskus muillakin ollut samanlainen tilanne :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme