Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestääkö geelikynnet matkalaukkujen raahaamista katkeamatta?

Vierailija
26.06.2011 |

Olen lähdössä matkalle ja aikomuksena on ottaa geelit kynsiin ennen matkaa. Jos kynnet eivät ole ihan kamalan pitkät, säilyvätkö kynnet ehjänä matkalaukkujen kantamisesta? Entä miten uima-allas, merivesi ja aurinko sopivat geelikynsien kanssa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähdössä matkalle ja aikomuksena on ottaa geelit kynsiin ennen matkaa. Jos kynnet eivät ole ihan kamalan pitkät, säilyvätkö kynnet ehjänä matkalaukkujen kantamisesta? Entä miten uima-allas, merivesi ja aurinko sopivat geelikynsien kanssa?

Sita varten on Skycaps. Rouvalla on paljon oppimista.

Vierailija
2/8 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on nelipyöräinen Samsonite, joka kulkee nätisti sivulla vetämättä. Tosin ei ole geelikynsiäkään.

Vierailija
4/8 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ellet ota mitään megapitkiä, jotka kokemattomuuttasi saattaisit töksäyttää...ei niitä pahemmin katki normaalielämällä saa...;)

Mulla ollut geelikynnet jo yli 10 vuotta.

Vierailija
5/8 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kaikki mitä teet niin erilaista, mulla ollu vuosia sateessa ja paisteessa ja erilaisissa vesissä, eikä menny miksikään. Hyvä tekijä, kestävät kynnet

Vierailija
6/8 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ellet ota mitään megapitkiä, jotka kokemattomuuttasi saattaisit töksäyttää...ei niitä pahemmin katki normaalielämällä saa...;)

Mulla ollut geelikynnet jo yli 10 vuotta.

Mites tuo aurinko vesi jne.. Tekeekö hallaa?

Vierailija
7/8 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kaikki mitä teet niin erilaista, mulla ollu vuosia sateessa ja paisteessa ja erilaisissa vesissä, eikä menny miksikään. Hyvä tekijä, kestävät kynnet

Mutta on ollut rakennekynnet (lasikuitukangas) ennenkin. Osaan siis toimia niiden kanssa, mutta geelien kestävyydestä ei kokemusta.

Vierailija
8/8 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sama varovaisuus, jota käyttäisit normaaleihinkin kynsiin, riittää. Irtoaminen vaatii sellaista kolautusta, joka tekee jo vähän kipeää.

Kynnet kyllä periaatteessa kestävät reissun. Niihin saattaa pikkuhiljaa tulla ilmaantumista, ja se riippuu paljon laittajan ammattitaidosta, käytetystä geelistä ja ihan omasta kemiastakin, joillakin kaikki geelit pysyvät, joillekin käy vaan jokin tietty, pieni osa on sellaisia, joilla kynnet säilyvät vain vähän aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan