Kerroppa rehellisesti, kuinka paljon olet juonut alkoholia tänään?
Kommentit (49)
Kaksi Kesämiestä saunassa ja yhden Karpalolonkun saunan jälkeen, that's it! :)
2 lasia punkkua ruuan kanssa, saunan päälle puolikkaan siiderin. Mies juonut saman verran viiniä ja 2 olutta. Enempää ei juoda, mä en tota puolikasta saa varmaan loppuun juotua :x
minä yhden 0,5 l siiderin, mies 2 olutta. Nämä lasten nähden nuotiolla makkaraa paistaessa. Lapsilla limsapullot, saunajuomina.
Lasten mentyä nukkumaan (klo 22) mies ottanee ehkä 3-4 lisää. Minä ehkä yhden, jos tekee mieli. Todennäköisesti ei tee..
Huomenna illalla meillä on vieraita joten jääkaappi on täynnä juomaa. Ei silti yhtään polttele. Juhannus on päivä vain muiden joukossa.
En yhtään, en vain koe mitään tarvetta juoda pahanmakuista litkua. Mies ei myöskään yhtään, on koko yön töissä.
minä ja mieheni emme käytä lainkaan alkoholia :)
makaan yksin kuumeessa kotona.. Mies kavereiden kanssa viettämässä Juhannusta. Niin ja meillä ei ole lapsia ja ikää 23. Ja jos joku kysyy miksi on vauva palstalla, siksi, että haaveilen vauvasta ja näitä juttuja on kiva lukeae.
Yhden siiderin. Ehkä otan vielä toisen. Juon humaltuaksenikin, mutta en tänään. Olen aina viettänyt lähes raittiin juhannuksen.
lasi samppanjaa klo 16
lasi punaviiniä klo 19
toinen lasi punaviiniä klo 21
kolmas lasi punaviiniä klo 22
Ihan tolkuissani ja ajokunnossa (tällä palstalla sitä aina toitoteaan - btw, Jorvi on viiden kilsan päässä).
Kaksi lasta. Toinen tarhaikäinen, joka nukkuu. Toinen opiskelija, joka on kaverinsa luona.
tankista, aika jees olo.
Terveiset THL:lle :)
en ole juonut lainkaan alkoholia, en juo kuin äärimmäisen harvoin sillä en pidä alkoholijuomien mausta
lavan kaliaa ole njunout ja ajon juoda tosein ja jostuo pksa ei lopeta itkemistä niin snu kkuu klajonen kanssa
mä en juo ollenkaan, mun mies on juonut 3 siideriä, kaksi päivällä grillatessa ja yhden iltaruualla.
Muuta ei sitten koko jussina. Tai muullonkaan.
meistä ei ole juonut tänään mitään, eikä tulla juomaankaan.
..viimiseen kolmeen vuoteen..
jatkuvasti raskaana..
Eivät ilmeisesti ole koneen äärellä...
T. mies
ps. voi olla että vielä jotain otan tänään