Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä kertoo kaiken suomalaisten (naisten) junttiudesta: alkon myydyin skumppa on...

Vierailija
23.06.2011 |

...Fresita!

OMG.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itse saan skumpat ja viinat lähikaupasta eikä skumpasta tarvitse maksaa kuin vajaat 5 euroa.

Ei hinta takaa sitä, että maistuu. Minä olen juonut useampia samppanjasortteja, Dom Perignonista lähtien, eikä ne kaikki vastaa omaa käsitystä hyvästä mausta. Skumpan sijaan ostan usein proseccoa, kolmella eurolla pullo, ja useat niistä maistuu oikein hyvälle. Makuasioita.

Vierailija
22/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei erota mansikkakuohuviiniä kuohuviinistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juonut useampia samppanjasortteja, Dom Perignonista lähtien,

uuuuh. Mä saatan oksentaa kateudesta.

Vierailija
24/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fresita on toki makea, mutta ei ällömakea. Sillä on hyvä skoolata!Fresita on toki makea, mutta ei ällömakea. Sillä on hyvä skoolata!

Vierailija
25/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[iMolemmat alle kahdenkympin kuohuviinejä. Samppanjat ovat tietenkin sitten asia erikseen.

[/quote]

Pölö!

Vierailija
26/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten ostettu? Eikai kukaan tahallaan pahaa juomaa osta, olkoon vain kuinka hemmetin hienoa. Naurettavaa tuollainen snobismi kuin ap:lla on.

Vierailija
27/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kyse ole lainkaan siitä, että oikeasti pitäisin enemmän Fresitasta mutta imagon takia pitäisi juoda kuivaa cavaa...

t.AP

Vierailija
28/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en edes ajatellut ostaa skumppaa. Skumppa on muuten kaamea sana. Aika juntti:D

Vierailija
29/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kun muistutit kys juoman olemassaolosta, kävin ihan sinun innostamana hakemassa plon Fresitaa tänään kampaajareissuni yhteydessä:-)

Enpä olekaan ennen kys juomaa ostanut/maistanut joten mielenkiinnolla odotan, jos vaikka korkkais lasillisen huomenna mansikkakermakakun kanssa jonka leivon.

Vierailija
30/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Fresita on kuohuviiniä, halusitte tai ei. Se ei ole mikään mielipideasia vaan ihan fakta.

Mä tykkään Fresitasta, ihan sama mitä av-mammat siitä ajattelee.

Vierailija
31/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei skumppaa ollenkaan! Ostettiin vaan olutta! Ja sekin karhua. Meillä on todella juntti maut mieheni kanssa. Onneksi juomme niin vähän, ettei teinimme tarvitse hävetä meidän olutkännejä.

Vierailija
32/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä edes hävetä yhtään:)

Vierailija
33/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen se myydyin oli vissiin Elysee :D

Vierailija
34/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan saan kokeilla mitä haluan. yksi vadelmakuohari on aika kiva, mutta sitä ei myydä suomessa. Vähän kuin fresita, mutta vatelmaa. tykkään myös halvoista punkuista ja kuivasta siideristä.

Vierailija
35/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tykkään mausta. Vieraille ostin 48 euron pullon kun katsovat lähinnä hintalappua ;( Olisi kyllä varaa ostaa kalliimpiakin pulloja mutta miksi pitäisi kun halvallakin saa ihan hyvää ;) ?

Vierailija
36/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sinä ap kun käytät ilmausta OMG.

Vierailija
37/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Fresitakaan pahaa ole. ;)

Vierailija
38/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinz von Hessen Riesling Brut ja Montana Chardonnay Pinot Noir Brut. Molemmat alle kahdenkympin kuohuviinejä. Samppanjat ovat tietenkin sitten asia erikseen.

AP

Prinz von Hessen on tosi pahaa. Parhaat kuoharit IMHO sampanjaa lukuunottamatta tulevat Espanjasta. Cavat kuten Anna de Cordonieu ovat hyviä.

Vierailija
39/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mua pidetään hienostokermaperseenä...ostin jotain ranskalaista, en edes muista mitä. Kuka ihme tuollaisia asioita laskee ja miettii?

Vierailija
40/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinz von Hessen on tosi pahaa. Parhaat kuoharit IMHO sampanjaa lukuunottamatta tulevat Espanjasta. Cavat kuten Anna de Cordonieu ovat hyviä.

Kyseinen kuohari nimittäin sai heiltä neljä tähteä. Sori nyt, mut sun kuohuviinimaku ei taida olla ihan sieltä kehittyneimmästä päästä...

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi