Tämä kertoo kaiken suomalaisten (naisten) junttiudesta: alkon myydyin skumppa on...
Kommentit (72)
ettei erota mansikkakuohuviiniä kuohuviinistä
Minä olen juonut useampia samppanjasortteja, Dom Perignonista lähtien,
uuuuh. Mä saatan oksentaa kateudesta.
Fresita on toki makea, mutta ei ällömakea. Sillä on hyvä skoolata!Fresita on toki makea, mutta ei ällömakea. Sillä on hyvä skoolata!
[iMolemmat alle kahdenkympin kuohuviinejä. Samppanjat ovat tietenkin sitten asia erikseen.
[/quote]
Pölö!
eniten ostettu? Eikai kukaan tahallaan pahaa juomaa osta, olkoon vain kuinka hemmetin hienoa. Naurettavaa tuollainen snobismi kuin ap:lla on.
Eikä kyse ole lainkaan siitä, että oikeasti pitäisin enemmän Fresitasta mutta imagon takia pitäisi juoda kuivaa cavaa...
t.AP
Kun en edes ajatellut ostaa skumppaa. Skumppa on muuten kaamea sana. Aika juntti:D
Kiitos, kun muistutit kys juoman olemassaolosta, kävin ihan sinun innostamana hakemassa plon Fresitaa tänään kampaajareissuni yhteydessä:-)
Enpä olekaan ennen kys juomaa ostanut/maistanut joten mielenkiinnolla odotan, jos vaikka korkkais lasillisen huomenna mansikkakermakakun kanssa jonka leivon.
No Fresita on kuohuviiniä, halusitte tai ei. Se ei ole mikään mielipideasia vaan ihan fakta.
Mä tykkään Fresitasta, ihan sama mitä av-mammat siitä ajattelee.
Ei skumppaa ollenkaan! Ostettiin vaan olutta! Ja sekin karhua. Meillä on todella juntti maut mieheni kanssa. Onneksi juomme niin vähän, ettei teinimme tarvitse hävetä meidän olutkännejä.
ennen se myydyin oli vissiin Elysee :D
vaan saan kokeilla mitä haluan. yksi vadelmakuohari on aika kiva, mutta sitä ei myydä suomessa. Vähän kuin fresita, mutta vatelmaa. tykkään myös halvoista punkuista ja kuivasta siideristä.
kun tykkään mausta. Vieraille ostin 48 euron pullon kun katsovat lähinnä hintalappua ;( Olisi kyllä varaa ostaa kalliimpiakin pulloja mutta miksi pitäisi kun halvallakin saa ihan hyvää ;) ?
kuin sinä ap kun käytät ilmausta OMG.
Prinz von Hessen Riesling Brut ja Montana Chardonnay Pinot Noir Brut. Molemmat alle kahdenkympin kuohuviinejä. Samppanjat ovat tietenkin sitten asia erikseen.
AP
Prinz von Hessen on tosi pahaa. Parhaat kuoharit IMHO sampanjaa lukuunottamatta tulevat Espanjasta. Cavat kuten Anna de Cordonieu ovat hyviä.
ja mua pidetään hienostokermaperseenä...ostin jotain ranskalaista, en edes muista mitä. Kuka ihme tuollaisia asioita laskee ja miettii?
Prinz von Hessen on tosi pahaa. Parhaat kuoharit IMHO sampanjaa lukuunottamatta tulevat Espanjasta. Cavat kuten Anna de Cordonieu ovat hyviä.
Kyseinen kuohari nimittäin sai heiltä neljä tähteä. Sori nyt, mut sun kuohuviinimaku ei taida olla ihan sieltä kehittyneimmästä päästä...
t. ap
Onneksi itse saan skumpat ja viinat lähikaupasta eikä skumpasta tarvitse maksaa kuin vajaat 5 euroa.
Ei hinta takaa sitä, että maistuu. Minä olen juonut useampia samppanjasortteja, Dom Perignonista lähtien, eikä ne kaikki vastaa omaa käsitystä hyvästä mausta. Skumpan sijaan ostan usein proseccoa, kolmella eurolla pullo, ja useat niistä maistuu oikein hyvälle. Makuasioita.