Tämä kertoo kaiken suomalaisten (naisten) junttiudesta: alkon myydyin skumppa on...
Kommentit (72)
Taidankin pyöriä trendikkäässä seurassa :)
niin mä olen se suurin juntti täällä. Meidän häissä oli 10 pulloa Elyseetä ja kaikki meni. Se maistuu ihanalta!
Mammojen mielestä kovia juttuja ovat tatskat, lävärit, "persoonallisesti" ja "räväkästi" värjätyt hiukset, tuhdit silmälasinsangat, suoraan ja äänekkäästi puhuminen, voimaantuminen, limusiiderit, fresitat ja Guessin laukut
Mammojen mielestä kovia juttuja ovat tatskat, lävärit, "persoonallisesti" ja "räväkästi" värjätyt hiukset, tuhdit silmälasinsangat, suoraan ja äänekkäästi puhuminen, voimaantuminen, limusiiderit, fresitat ja Guessin laukut
t. ap
juntti :-)?
Kerrohan pari "ei-junttia" -skumppaa.
Prinz von Hessen Riesling Brut ja Montana Chardonnay Pinot Noir Brut. Molemmat alle kahdenkympin kuohuviinejä. Samppanjat ovat tietenkin sitten asia erikseen.
AP
Hyvää jussia. Muista rentoutua ja nauttia=)
...Fresita!
OMG.
se on niin hyvää! Ostan sitä maun vuoksi, en minkään statuksen.
kerro että juoma maistuu monelle ja on lisäksi sopivan hintaista? Samalla tavalla kaupoissa on monia hyviä ja edullisia tuotteita joita myydään paljon.
Kyllä ap on täysin oikeassa. Ei kaupoista kuulu ostaa sellaisia tuotteita, mistä itse pitää, vaan sellaisia, mitkä ovat juuri ap:n mielestä hyviä/tyylikkäitä/ei juntteja ;)
arvasin, että kyseessä on Fresita!
Mäkin tykkään siitä :). Juhlistin just mulle merkittävää työsaavutusta ostamalla Fresitaa ja sitten juntisti vielä skoolasinkin. Jalassani ei sentään ollut legginssejä eikä reisitaskusortseja :P.
juoda nyt jotain tiettyä juomaa vain siksi ettei kukaan ajattelisi juntiksi, wt:ksi, köyhäksi tms.... :-).
Hohhoijaa, osta itsetunto.
Maistuu sen verran mehulta, että sitä pystyy juomaankin ihan normaalisti. Muut kuoharit on niin kuivia ja kitkeriä, että ei maistu mulle. Fresita kuuluu ehdottomasti mun uuteen vuoteen, juhannukseen ja ehkä vappuunkin. Ja legginsit on silloin tällöin käytössä nekin.
skumpaksi ajatellut. Kiva kesäjuoma kylläkin :) Enkä ihmeettele yhtään, että sitä menee eniten, kun on ainoa tyylisensä. Jos haluaa tavallista kuohuviiniä ja shampanjaa, vaihtoehtoja on reippaasti enemmän ja menekki siten pienempi.
että kyseessä Fresita! :D
Sitä sitten juodaan Crocsit jalassa ja Nominationit käsissä! :D
OMG!!
Ostin tänään elämäni ensimmäistä kertaa Fresitaa (tosin myös muuta, ns. "laadukasta" kuohuviiniä). Käytin muuten myös elämäni ensimmäistä kertaa OMG -lyhennettä, tuliko minusta siis tuplajuntti? :D
OMG!! Ostin tänään elämäni ensimmäistä kertaa Fresitaa (tosin myös muuta, ns. "laadukasta" kuohuviiniä). Käytin muuten myös elämäni ensimmäistä kertaa OMG -lyhennettä, tuliko minusta siis tuplajuntti? :D
Kai sentään tarjoilit sen muumimukeista, ettei mene liian sivistyneeksi?