Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä kertoo kaiken suomalaisten (naisten) junttiudesta: alkon myydyin skumppa on...

Vierailija
23.06.2011 |

...Fresita!

OMG.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää Fresitasta. Saa mun puolesta olla juntti.

Vierailija
62/72 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi juoman "hyvyydellä" on vain yksi totuus: oma makusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuu sen verran mehulta, että sitä pystyy juomaankin ihan normaalisti. Muut kuoharit on niin kuivia ja kitkeriä, että ei maistu mulle. Fresita kuuluu ehdottomasti mun uuteen vuoteen, juhannukseen ja ehkä vappuunkin. Ja legginsit on silloin tällöin käytössä nekin.

Mutta ne onkin näille kireepiposille "minäolenmaisteri" tyypeille, jotka ovat jo muutenkin happamia ja naama aina tärkeenä (mutrulla). Olen kyllä ihan oikeita skumppiakin maistanut ja huomannut ettei se merkki kaikkea kerro vaan maku ratkaisee.

Vierailija
64/72 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti jos olisi pakko ostaa, valitsisin helposti jonkun mitä suositellaan. En tiedä suositellaanko tätä ko. juomaa alkoissa?

Monesti ihmiset ostavat sellaista mitä ovat jossain maistaneet tai kuulleet nimen. Sekin varmaan vaikuttaa.

Itse juon nykyään siideriä (light-olut on pahaa), joskus otan oluenkin (tykkään mutta en oikein voi) ja lisäksi sitten gin tonicceja tai vaan jotain shotteja. En usko että pystyisin skumppaa juomaankaan, eikös ne ole tosi makeita?

t. tosijuntti

Vierailija
65/72 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttina on kiva elää, kun ei tarvitse pohtia sitä, mikä olisi tarpeeksi hienoa, sivistynyttä ja muodikasta vaan saa elää ihan oman mielensä mukaan.

Vierailija
66/72 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minäpä tosiaan pidin siitä! Oli ihana ylläri, kun sisko toi sitä tuliaisena ja eilen päästiin maistelemaan. Tuli kesäinen fiilis!

T. Juntti

Vierailija
67/72 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri naisten junttiudesta? Oliko tästä joku oikea tutkimuskin, jossa lopputulos oli:

a) naiset ostavat skumppaa, ei miehet

b) fresitaa ostava on juntti

Vai keksikö ap nyt omasta päästään koko jutun?

Vierailija
68/72 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
69/72 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro että juoma maistuu monelle ja on lisäksi sopivan hintaista? Samalla tavalla kaupoissa on monia hyviä ja edullisia tuotteita joita myydään paljon.

Itse kuitenkin juon skumppana joko helmeilevää omena- tai päärynäviiniä, ne on ihanan makuisia ja niin erilaisia

AP

Vierailija
70/72 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä mitä se Fresita on.......

Vierailija
71/72 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut ostettua Fresitaa juhannukseksi! On niiiiiin hyvää! Juon sitä vaikka olisin kuinka juntti, olenkin aina vihannut snobeja! ( Häissämme oli kallista kuoharia, eikä se ollut yhtä hyvää! )

Vierailija
72/72 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joskus nuorena ja epävarmana mietin mitä muut sanoo, mutta mieheni sai hyvin pian kitkettyä tuollaiset ajatuksen minusta. Sen jälkeen ollaan eletty onnellisina ja terveinä (ahdas ja ahdistava mieli sairastuttaa koko ruumiin) välittämättä muiden mielipiteistä mikä on muodikasta ja hienoa kuitenkin kunnioittaen muita ihmisiä ja tapoja.

Junttina on kiva elää, kun ei tarvitse pohtia sitä, mikä olisi tarpeeksi hienoa, sivistynyttä ja muodikasta vaan saa elää ihan oman mielensä mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi