Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä kertoo kaiken suomalaisten (naisten) junttiudesta: alkon myydyin skumppa on...

Vierailija
23.06.2011 |

...Fresita!

OMG.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fresita on hyvää! Kuivia kuohareita en pysty juomaan, kun maistuvat niin pahalta. Pidän kyllä kuivista valkkareista, mutta en kuivista kuplivista. Yyh!

Vierailija
42/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikki tykkää sun kuivista kuohareista, minusta liian kuivia.. juntti =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinz von Hessen on tosi pahaa. Parhaat kuoharit IMHO sampanjaa lukuunottamatta tulevat Espanjasta. Cavat kuten Anna de Cordonieu ovat hyviä.

Kyseinen kuohari nimittäin sai heiltä neljä tähteä. Sori nyt, mut sun kuohuviinimaku ei taida olla ihan sieltä kehittyneimmästä päästä...

t. ap

totesi, että pääasia on että omassa suussa maistuu hyvältä - muiden arviot voi jättää - no hmm omaan arvoonsa.

Vierailija
44/72 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinz von Hessen on tosi pahaa. Parhaat kuoharit IMHO sampanjaa lukuunottamatta tulevat Espanjasta. Cavat kuten Anna de Cordonieu ovat hyviä.

Kyseinen kuohari nimittäin sai heiltä neljä tähteä. Sori nyt, mut sun kuohuviinimaku ei taida olla ihan sieltä kehittyneimmästä päästä...

t. ap

Kas kummaa kun tuttavapiiriin kuuluu Suomen parhaita viinintuntijoita, ja vallan hyvin pärjään heidän seurassaan.

Viinimaku on aina yksilöllistä kuten kaikki maut. Ei ole olemassa absoluuttista totuutta makuasioissa, minkä normaalijärjellä varustettu ihminen ymmärtää. Ja etenkin sommelierit.

Vierailija
45/72 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuu sen verran mehulta, että sitä pystyy juomaankin ihan normaalisti. Muut kuoharit on niin kuivia ja kitkeriä, että ei maistu mulle. Fresita kuuluu ehdottomasti mun uuteen vuoteen, juhannukseen ja ehkä vappuunkin. Ja legginsit on silloin tällöin käytössä nekin.

Juurikin noin. En tieda mita on Fresia, mutta legginsit toki tunnen. Niilla on oma paikkansa, ihan Suomen ulkopuolellakin. Nehan on ihan nerokkaat vaatekappaleet.

On teilla Suomessa pienet murheet tai sitten suljette silmanne oikeasti murehdittavilta asioilta...

Mutta tosiaan, hyvaa juhannusta sita viettaville ja ottakaa rauhallisen rennosti! ;)

Vierailija
46/72 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks sitä ei sais ostaa??? ja joku jo mainitsikin PINKin, se on vielä parempaa!! suosittelen lämmöllä kaikille :DD

Mun mielestä on ylipäätään junttia ruveta vänkäämään "mielipideasioista", joihin myös makutottumukset kuuluvat... joten ap on ehkä hieman juntti mun mielestä.

Hauskaa juhannusta mammoille!

Vierailija
47/72 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Kas kummaa kun tuttavapiiriin kuuluu Suomen parhaita viinintuntijoita, ja vallan hyvin pärjään heidän seurassaan.

Viinimaku on aina yksilöllistä kuten kaikki maut. Ei ole olemassa absoluuttista totuutta makuasioissa, minkä normaalijärjellä varustettu ihminen ymmärtää. Ja etenkin sommelierit.

"PVH on tosi pahaa" ja "parhaat kuoharit tulee Espanjasta". Taisit siis puhu itsesi nyt komeasti pussiin! Mut ei se mitään, jatka pruuvailua sun sommelierystäviesi kanssa, niin ehkä opitkin jotain.

t. ap

Vierailija
48/72 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mua pidetään hienostokermaperseenä ja mua pidetään hienostokermaperseenä ja mua pidetään hienostokermaperseenä ja mua pidetään hienostokermaperseenä ja mua pidetään hienostokermaperseenä ja mua pidetään hienostokermaperseenä ja mua pidetään hienostokermaperseenä ja mua pidetään hienostokermaperseenä ja mua pidetään hienostokermaperseenä ja mua pidetään hienostokermaperseenä

Vierailija
49/72 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

"PVH on tosi pahaa" ja "parhaat kuoharit tulee Espanjasta". Taisit siis puhu itsesi nyt komeasti pussiin! Mut ei se mitään, jatka pruuvailua sun sommelierystäviesi kanssa, niin ehkä opitkin jotain.

t. ap

Kerroin oman MIELIPITEENI, kuten fiksu ihminen olisi ymmärtänyt. Faktaa ei voi esittää makuasioista.

Vierailija
50/72 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin oman MIELIPITEENI, kuten fiksu ihminen olisi ymmärtänyt. Faktaa ei voi esittää makuasioista.

viestiini, jossa kerroin Viini-lehden antaneen kyseiselle viinille neljä tähteä, ylimielisellä asenteella aivan kuin sinun mielipiteesi jotenkin kumoaisi Viini-lehden arvostelun. Eikö se ole faktaa?

t. ap

Vierailija
51/72 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne Alkon myydyimmät puna- ja valkoviinitkään ole mitään laatuviinejä, joten olis ollut melko omituista, jos myydyin kuohuviini olisi ollut yllättäen jotain muuta.

Vierailija
52/72 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta skumpan kuuluu olla jääkylmää ja rutikuivaa. Merkillä ei väliä. Juntiksi kyllä ilmoittaudun ilomielin, jos se on snobin vastakohta. *Palmface!*

Vierailija
53/72 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkon tilastojen mukaan Fresitan myyntiä ei kyllä lasketa kuohuviinien myyntiin, vaan se on omassa kategoriassaan, missä on hedelmäviinit, glögit ja sangriat yms. Mutta ihan miten vain. Jokainen juokoon sitä, mistä tykkää.

Vierailija
54/72 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hauskinta matkalla oli viinitilan omistaja, joka sanoi, että junteimmat ihmiset ovat niitä, jotka kuvittelevat viinin hinnan olevan suhteessa sen laatuun. Hänen mukaansa järkevä ja sivistynein juo sitä, mistä pitää eniten.

Kyllä sama logiikka toimii skumpankin kanssa.

Vierailija
55/72 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koomista on että miltei kaikki ajattelevat näin.

Ap: jokaisella ihmisellä on se oma makunsa. Toiset pitävät Fresitasta, toiset jostain muusta.

Se että noudattaa omaa makuaan, ei tee ihmisestä junttia.

Ammatissani tapaan paljon juurikin näitä naurettavia "hifistelijöitä" joiden puheiden tarkoitus on vain päteä ja saada muut ihmiset tuntemaan itsensä huonommiksi kuin he.

Typerää itsetuntosa pönkittämistä.

T: Sommelier joka pitää myös fresitasta (usko tai älä)

Vierailija
56/72 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hauskinta matkalla oli viinitilan omistaja, joka sanoi, että junteimmat ihmiset ovat niitä, jotka kuvittelevat viinin hinnan olevan suhteessa sen laatuun. Hänen mukaansa järkevä ja sivistynein juo sitä, mistä pitää eniten.

Kyllä sama logiikka toimii skumpankin kanssa.

Juo sitä mikä maistuu parhaimmalle.

Itse teen viinit ja oluet...tulen aina tekemään vaikka rikastuisin kuinka. Suu on paras asiantuntija!

Vierailija
57/72 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman tien sitten shampanjaa

Vierailija
58/72 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

makuasioita, mutta sen kait sä jo tiesitkin

kunhan haluat hifistellä olemattomilla rypäletiedoillas

kuka tahansa voi hakea ne alkon saitilta

Vierailija
59/72 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on toisten ihmisten arvostelu tällaisten triviaalien seikkojen perusteella.

Vierailija
60/72 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on makuasia sanoi Musti, kun muniaan nuoli!!!!! EIX YEAH :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi