Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onpas martina jotenkin.. rupsahtaneen näköinen

Vierailija
23.06.2011 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/2011062313941238_vi.shtml

Varsinkin toi ylin kuva vasemmalla.

ja ennenkuin joku vetelee pöydän täyteen kateellisuuskortteja niin ei, en tosiaankaan ole kateellinen :D

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tuollainen vahva leuka, iso naama ja pusuhuulet vanhentaa ihmistä...tai tosiaan saa hänet näyttämään transulta. Muutenkaan tuo 50-luku ei sovi hänelle liian romanttinen noinkin miehekkään näköiselle naiselle.

Vierailija
2/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on onneksi varaa käydä kirurgin veistä tapaamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi sillä on melkein joka kuvassa käsi tolla lailla oudosti? Luulin ensin, että se puhuu puhelimeen tossa ekassa... :D

Vierailija
4/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kuvittelee, että tuo asento on tosi sexy :)

Vierailija
5/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kauniimpi jos ei olisi edes koskaan käynyt missään leikkauksessa. Muuten, millä perusteella sillä on varaa kun vuokratkin on ulosotossa :D Eikä tainnut musiikkiurasta tulla menestystä..

Vierailija
6/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi sillä on melkein joka kuvassa käsi tolla lailla oudosti? Luulin ensin, että se puhuu puhelimeen tossa ekassa... :D

mä myös luulin että puhuu puhelimeen :D

Vierailija
7/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole stailaus osunut oikein kohdalleen.

Vierailija
8/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei julkisuus tarkoita automaattisesti varallisuutta, ja johan tälläkin palstalla on monta kertaa kohkattu Martinan ja Eskon omaisuudesta (kuinka sitä ei juuri ole mutta velkaa kyllä)...

Minusta Martina on kaunis nainen, vaikken hänen tyyliään ihailekaan. Se on kyllä totta, että näyttää ikäistään (28v.) hieman kypsemmältä. Itse olen 34 v., ja moni ystäväni on nuorekkaampi kasvoiltaan. Arvelisin Martinan vähintään itseni ikäiseksi, jos en tietäisi oikeaa ikää.

Vierailija
9/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä viihdeuutisten etusivulla olevassa kuvassa:

http://www.iltalehti.fi/viihde/

Olenko ainoa, joka näkee tässä viikset? :)

Vierailija
10/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olisikohan kuitenkin törrö huulien varjo...

Vierailija
11/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi ja sama mamma joka joka väliin tunkee näitä Martina vastaisia avauksia?? Mun mielestä toi on kaukana rupsahtaneesta. Olis hauska tietää kuinka rupsahtanut aloittaja on :D :D

Mä ainakin oon rehellisen avoimesti kateellinen Martinalle koska jaksaa pitää noin hyvin huolta itsestään ja omaa kauniin kropan (ehkä daisarit on liian isot). Nätti kasvoiltaankin jos lopettaisi pumppaamasta huuleensa täytettä.

sana rupsahtanut kuvaa pare mmin Johanna Tukiaista mielestäni kuin Martina Aitolehteä.

Vierailija
12/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sanonpaan vaan sen että jos ei ole muuta millä loistaa niin mikäs siinä sitten. Suotakoon se hänelle.

Vierailija
13/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo viikset on pigmenttiä, joka tulee raskaana ollessa monille auringosta.

näyttää myöskin 35-vuotiaalta vähintään. Mutta eipä se mittään. ihminenhän ei voi ikuisuuksia olla kaunis ja nuori, vaan se on katoavaista. Tosiaan ilman leikkauksia olis varmaan kuitenkin nuoremman ja kauniimman näköinen.

Vierailija
14/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen kuin Henna Kalinaisella

Vierailija
15/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei julkisuus tarkoita automaattisesti varallisuutta, ja johan tälläkin palstalla on monta kertaa kohkattu Martinan ja Eskon omaisuudesta (kuinka sitä ei juuri ole mutta velkaa kyllä)...

Minusta Martina on kaunis nainen, vaikken hänen tyyliään ihailekaan. Se on kyllä totta, että näyttää ikäistään (28v.) hieman kypsemmältä. Itse olen 34 v., ja moni ystäväni on nuorekkaampi kasvoiltaan. Arvelisin Martinan vähintään itseni ikäiseksi, jos en tietäisi oikeaa ikää.

Vierailija
16/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hirmu paljon vanhemman näköinen on kuin ikänsä oikeasti! Olisi varmaan ihan luonnonkaunis muutenkin, nyt nuo hänelle tehdyt kirurgiset operaatiot on turhan läpinäkyviä. Ja taitaa olla rastaana hän?

Vierailija
17/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olisikohan juhlivalla elämäntyylillakin ollut osansa aiemmin.

Vierailija
18/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hirmu paljon vanhemman näköinen on kuin ikänsä oikeasti! Olisi varmaan ihan luonnonkaunis muutenkin, nyt nuo hänelle tehdyt kirurgiset operaatiot on turhan läpinäkyviä. Ja taitaa olla rastaana hän?

vähintään rastaana, mutta mieleen tulee ankan ja variksen risteytys.

Vierailija
19/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään ole mitenkään rupsahtanut, olen kuitenkin vasta 21. Kasvoja en ikinä Martinan kanssa vaihtaisi, mutta jalat voisin sen kanssa vaihtaa :)

-ap

Vierailija
20/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on miljoonasti parempi kuin se vaaleanpunahuulinen salarakas-tissimalli tyyli. Raikas ja kiva, vaikka leikellyltä ja pumpatulta näyttääkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi