Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onpas martina jotenkin.. rupsahtaneen näköinen

Vierailija
23.06.2011 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/2011062313941238_vi.shtml

Varsinkin toi ylin kuva vasemmalla.

ja ennenkuin joku vetelee pöydän täyteen kateellisuuskortteja niin ei, en tosiaankaan ole kateellinen :D

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi "aito" maalaiskuva :)

Vierailija
22/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä mielestäni näyttää enemmän riippurinnoilta. Tällä kommentilla en halua arvostella marinaa vaan ylipäätään silikoneja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan selvästi, veikkaan jouluvauvaa

Vierailija
24/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskanpuhuminen on KAUTEUDEN yksi monista ilmenemismuodoista. Myönnä olevasi kade...so obvious! :D

Vierailija
25/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuleeko se oikeesti olevansa hyvännäköinen?

Vierailija
26/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"muotia"

Vierailija
27/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele Laurilta.

Varmaan samat tyypit operoi botoxin ja täytteiden kanssa naamaa.

Säälittävää kyllä näyttää tuon ikäisenä noin vanhalta.

Vierailija
28/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvat, jotenkin "kirveellä veistetyn näkönen" joissain kuvissa. Enkä minäkään ole kade :)

Minulla parisuhde/perhe asiat kunnossa.

Vierailija
29/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

transvestiitille, jotenkin tosi miehekkään näköinen.

Vierailija
30/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse luulisin, että elämäntyylistä johtuvat nuo vanhenemisen merkit, Martina on kuitenkin sen ikäinen, että palautuminen valvomisesta, baareilusta ym. ei välttämättä enää käy silmänkäänteess.

Vierailija
31/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvat, jotenkin "kirveellä veistetyn näkönen" joissain kuvissa. Enkä minäkään ole kade :)

Jos olisit onnellinen ja tasapainoinen, sinulla ei olisi tarvetta haukkua muita ja etsiä heistä vikoja. Sinulla ei olisi aikaa siihen! Onnellisen ja AIKUISEN ihmisen elämässä on niin paljon mukavaa tekemistä, että tällaiset teinimäiset ulkonäön arvostelut ovat jääneet pois aikoja sitten. :)

Vierailija
32/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit onnellinen ja tasapainoinen, sinulla ei olisi tarvetta haukkua muita ja etsiä heistä vikoja. Sinulla ei olisi aikaa siihen! Onnellisen ja AIKUISEN ihmisen elämässä on niin paljon mukavaa tekemistä, että tällaiset teinimäiset ulkonäön arvostelut ovat jääneet pois aikoja sitten. :)

Mikäs ihme vosu sä oot, kun et kestä mielipiteen ilmaisua?? Mene kuule ihan johki hippileirille keskenäs juttelee IHANIIIIIII JUTTUI ja jätä meidät tänne "kateellisena" kertomaan ihan totuudenmukainen mielipide.

Vierailija
33/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenelle se on lapsen saamassa?????

Vierailija
34/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jaksaa kerta toisensa jälkeen hämmästyttää tää, että minkälaisella ihmisellä on aikaa tai ennen kaikkea edes minkäänlaista etäisintä mielenkiintoa kytätä tuntemattomien ihmisten ulkonäköä ja tulla siitä kertomaan internettiin, että nyt ei ole Beyoncella meikit kohdallaan. Miten kukaan voi olla noin kiinnostunut täysin triviaaleista ja pintapuolisista asioista, jotka kaiken kukkuraksi liittyvät tuntemattomaan ihmisiin? Sitten anonyymiteetin suojissa kyräillään asiaa porukalla.

Hieno suoritus, naiset.

Vierailija
35/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jaksaa kerta toisensa jälkeen hämmästyttää tää, että minkälaisella ihmisellä on aikaa tai ennen kaikkea edes minkäänlaista etäisintä mielenkiintoa kytätä tuntemattomien ihmisten ulkonäköä ja tulla siitä kertomaan internettiin, että nyt ei ole Beyoncella meikit kohdallaan. Miten kukaan voi olla noin kiinnostunut täysin triviaaleista ja pintapuolisista asioista, jotka kaiken kukkuraksi liittyvät tuntemattomaan ihmisiin? Sitten anonyymiteetin suojissa kyräillään asiaa porukalla.

Hieno suoritus, naiset.

sinulla oli aikaa tähän. Hieno suoritus!

Vierailija
36/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla oli aikaa tähän. Hieno suoritus!

Totta kai. Ja vielä tähänkin.

Ja tähän.

Ja tähän.

Nakertaako? Hähhäh.

Vierailija
37/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän ja enemmän Michael Jacksonia.

Vierailija
38/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno suoritus, naiset.

Vierailija
39/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno suoritus, naiset.

Vierailija
40/63 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

marraskuun aikoihin... Blogin mukaan treenaa joka päivä, mut voi olla vedätystä. Olihan Martinan ja Eskon blogi pelkkää kulissia loppuun asti ;)