onpas martina jotenkin.. rupsahtaneen näköinen
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011062313941238_vi.shtml
Varsinkin toi ylin kuva vasemmalla.
ja ennenkuin joku vetelee pöydän täyteen kateellisuuskortteja niin ei, en tosiaankaan ole kateellinen :D
Kommentit (63)
nämä mielestäni näyttää enemmän riippurinnoilta. Tällä kommentilla en halua arvostella marinaa vaan ylipäätään silikoneja.
ihan selvästi, veikkaan jouluvauvaa
paskanpuhuminen on KAUTEUDEN yksi monista ilmenemismuodoista. Myönnä olevasi kade...so obvious! :D
luuleeko se oikeesti olevansa hyvännäköinen?
Hannele Laurilta.
Varmaan samat tyypit operoi botoxin ja täytteiden kanssa naamaa.
Säälittävää kyllä näyttää tuon ikäisenä noin vanhalta.
kuvat, jotenkin "kirveellä veistetyn näkönen" joissain kuvissa. Enkä minäkään ole kade :)
Minulla parisuhde/perhe asiat kunnossa.
transvestiitille, jotenkin tosi miehekkään näköinen.
itse luulisin, että elämäntyylistä johtuvat nuo vanhenemisen merkit, Martina on kuitenkin sen ikäinen, että palautuminen valvomisesta, baareilusta ym. ei välttämättä enää käy silmänkäänteess.
kuvat, jotenkin "kirveellä veistetyn näkönen" joissain kuvissa. Enkä minäkään ole kade :)
Minulla parisuhde/perhe asiat kunnossa.
Jos olisit onnellinen ja tasapainoinen, sinulla ei olisi tarvetta haukkua muita ja etsiä heistä vikoja. Sinulla ei olisi aikaa siihen! Onnellisen ja AIKUISEN ihmisen elämässä on niin paljon mukavaa tekemistä, että tällaiset teinimäiset ulkonäön arvostelut ovat jääneet pois aikoja sitten. :)
Minulla parisuhde/perhe asiat kunnossa.Jos olisit onnellinen ja tasapainoinen, sinulla ei olisi tarvetta haukkua muita ja etsiä heistä vikoja. Sinulla ei olisi aikaa siihen! Onnellisen ja AIKUISEN ihmisen elämässä on niin paljon mukavaa tekemistä, että tällaiset teinimäiset ulkonäön arvostelut ovat jääneet pois aikoja sitten. :)
Mikäs ihme vosu sä oot, kun et kestä mielipiteen ilmaisua?? Mene kuule ihan johki hippileirille keskenäs juttelee IHANIIIIIII JUTTUI ja jätä meidät tänne "kateellisena" kertomaan ihan totuudenmukainen mielipide.
kenelle se on lapsen saamassa?????
Mua jaksaa kerta toisensa jälkeen hämmästyttää tää, että minkälaisella ihmisellä on aikaa tai ennen kaikkea edes minkäänlaista etäisintä mielenkiintoa kytätä tuntemattomien ihmisten ulkonäköä ja tulla siitä kertomaan internettiin, että nyt ei ole Beyoncella meikit kohdallaan. Miten kukaan voi olla noin kiinnostunut täysin triviaaleista ja pintapuolisista asioista, jotka kaiken kukkuraksi liittyvät tuntemattomaan ihmisiin? Sitten anonyymiteetin suojissa kyräillään asiaa porukalla.
Hieno suoritus, naiset.
Mua jaksaa kerta toisensa jälkeen hämmästyttää tää, että minkälaisella ihmisellä on aikaa tai ennen kaikkea edes minkäänlaista etäisintä mielenkiintoa kytätä tuntemattomien ihmisten ulkonäköä ja tulla siitä kertomaan internettiin, että nyt ei ole Beyoncella meikit kohdallaan. Miten kukaan voi olla noin kiinnostunut täysin triviaaleista ja pintapuolisista asioista, jotka kaiken kukkuraksi liittyvät tuntemattomaan ihmisiin? Sitten anonyymiteetin suojissa kyräillään asiaa porukalla.
Hieno suoritus, naiset.
sinulla oli aikaa tähän. Hieno suoritus!
sinulla oli aikaa tähän. Hieno suoritus!
Totta kai. Ja vielä tähänkin.
Ja tähän.
Ja tähän.
Nakertaako? Hähhäh.
enemmän ja enemmän Michael Jacksonia.
Hieno suoritus, naiset.
Hieno suoritus, naiset.
marraskuun aikoihin... Blogin mukaan treenaa joka päivä, mut voi olla vedätystä. Olihan Martinan ja Eskon blogi pelkkää kulissia loppuun asti ;)
Tosi "aito" maalaiskuva :)