Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä nimestä Vivian? :)

Vierailija
22.06.2011 |

Saadaan vauva elokuussa ja nimeä ei vielä päätetty. Eihän siitä voi olla vielä ihan varma onko tyttökään. Rakastuin nimeen Vivian ja haluisinkin tietää mitä muut ovat mieltä.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, naurattaa koska oma nimeni on Vivian

Vierailija
62/74 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suomalainen nimi. Mikä siinä jos haluat että käy jostain ranskalaisesta perunasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut Viviania lapseni nimeksi, jos joskus saan tytön. Mummoni oli Viivi, joten nimi on tavallaan muunnos hänen nimestä. Ihana nimi, sopii äänteellisesti suomalaisenkin suuhun, mutta on kansainvälinen.

Vierailija
64/74 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ilotyttö nimeltä Vivian elokuvassa Pretty Woman.

Hyvä leffa, mutten ikimaailmassa voisi antaa sitä nimeä omalle lapselleni.

Ok boomer! :D

Kuka muistaa elokuvan, joka ollut iso hitti joskus 30 vuotta sitten. Itse en ole nähnyt ja uskallanpa väittää, että hyvin harva ikäisistäni. JA vaikka kyseessä olisikin teidän boomereitten klassikkopätkä, niin kuka OIKEASTI ajattelee Vivian nimen kuullessaan, että kauheeta "sehän on se heitukka siitä elokuvasta. Niinpä, ei kukaan.

Joten, huono provo yhdeltä ja samalta kirjoittajalta, joka googlaamalla selvittänyt Vivian nimen kaimoja, koska ei itse leffayhteyttä boomerina muistanut. :D

Vivian on yksi kauneimmista nimistä :)

Vierailija
65/74 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinussa saa sen reagtion aikaan, että nimi on ruma? Emmerdaaleko? No se on sitten sinun mielenmaisema se. Mikä oma nimesi sitten on on? Olet varmaan joku, Henna, Minna, Satu, Kaisa tai Jenni. Oman aikasi nimi ei sovi uudelle sukopolvelle sorry ja sekös ottaa kupoliin.

sunlaisia on todella kiva kiusata, ku vedetää naapurinkin herne,maissi,paprikatkin nokkaan!!

suutuko noin perusteellisesti myös siitä,jos joku ei tykkää lempiväristäsi?

"Sunlaisia on todella kiva kiusata" Repesin :D oletko jotain 12-vuotias..kuka kiusaa jengiä keskustelupalstoilla? Oletko vielä yhtä yksinäinen? :D

Vierailija
66/74 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee aina mieleen se elokuva Liian paksu perhoseksi

Siinä perheen nirppanokka tytär kutsuu/ja haluaa myös muiden kutsuvan itseään Vivianiksi vaikka on oikeasti Viivi.

Hienostonimi siis 😁

Vierailija
67/74 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana nimi <3

Vierailija
68/74 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän liian prinsessamaisia mun makuun, tykkään enemmän reippaista nimistä, toisena nimenä voisi mennä ja tiedän yhden pikku Vivianin. Ihan söpö, äiti puki aina mekkoja hiekkalaatikollekkin, mun mielestä menot on juhlia varten.

Miksi kysellä mielipiteitä. Minäkään en pidä jostain eerika tai aada. En silti huutele joka paikassa sitä.

Vierailija
69/74 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen Viivi ja Vivid Dreams eloisat unet tai eloisat mielikuvat. Velvet ehkä myös.

Vierailija
70/74 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nimi. Parempi kuin joku Eerika tai Kaloriinq tai Kati tai Katariina. Hei kata Riina pöytä. Muhaahaaaaaa ...AadaDaada😅

Vierailija
71/74 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan mietitty samaa nimeä! Ei vielä onneksi kovin yleinen. Vauvakerhossa oli yksi todella suloinen pieni poulivuotias Vivian tyttö ja ihastuin nimeen ikiajoiksi! Esikoinen meillä on Sofia Vilma Bianca ja nyt ultrassa veikkasivat tyttöä, joten meille tulee toinen tyttö Vivian. Ei olla vielä päätetty toista nimeä. Vivian Helmi Juulia vai Vivian Helmi Maria. Mitä toisia nimiä muilla on Vivianin kanssa?

Vivian Helmi Juulia.. No onpa kaamea nimiyhdistelmä. Niin kuin hajuvesi ja lihapullat.

Vierailija
72/74 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä niin kaunis nimi että ei parempaa ole🤍🙏🤗

Vierailija
73/74 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä niin kaunis nimi että ei parempaa ole🤍🙏🤗