Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä nimestä Vivian? :)

Vierailija
22.06.2011 |

Saadaan vauva elokuussa ja nimeä ei vielä päätetty. Eihän siitä voi olla vielä ihan varma onko tyttökään. Rakastuin nimeen Vivian ja haluisinkin tietää mitä muut ovat mieltä.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin opiskeluun?

Vierailija
2/74 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2011 klo 23:11"]

nimi kuulostaa sellaiselta leuhkalta, muita paremmalta, v-maiseltakin.

Miksei suomalaiset nimet käy?

[/quote]

hah, nimi ei todellakaa kerro kaikkea ! itse olen vivian ja en ole todellakaa mikään noista ! huh johan on sulla mielipide nimestä :D Vivian tarkoittaa elävää ja se on englantilainen nimi. Se on suomalaisen viivi nimen ja ruotsalaisen vivi nimen englantilainen "versio". Jos tapaisit ihmisen jonka nimi on vivian ajattelesit varmaa tätä v-mäiseksi ? no anteeksi tästä moittimisesta ! mutta tuskin moni pitää nimeään v-mäisenä ! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

hah, nimi ei todellakaa kerro kaikkea ! itse olen vivian ja en ole todellakaa mikään noista ! huh johan on sulla mielipide nimestä :D Vivian tarkoittaa elävää ja se on englantilainen nimi. Se on suomalaisen viivi nimen ja ruotsalaisen vivi nimen englantilainen "versio". Jos tapaisit ihmisen jonka nimi on vivian ajattelesit varmaa tätä v-mäiseksi ? no anteeksi tästä moittimisesta ! mutta tuskin moni pitää nimeään v-mäisenä ! ;)

Vierailija
4/74 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nimi. Haluaisin itsekin kivemman nimen ja Vivian äänteellisesti kaunis ja naisellinen.

Vierailija
5/74 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 15:21"]

[/quote]

[/quote]

Nyt Vivian takaisin keskittymään opiskeluun, nimi ei tietystikään merkitse mitään

Vierailija
6/74 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan mietitty samaa nimeä! Ei vielä onneksi kovin yleinen. Vauvakerhossa oli yksi todella suloinen pieni poulivuotias Vivian tyttö ja ihastuin nimeen ikiajoiksi! Esikoinen meillä on Sofia Vilma Bianca ja nyt ultrassa veikkasivat tyttöä, joten meille tulee toinen tyttö Vivian. Ei olla vielä päätetty toista nimeä. Vivian Helmi Juulia vai Vivian Helmi Maria. Mitä toisia nimiä muilla on Vivianin kanssa?

Vierailija
7/74 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleen Vivian Campbell, Def Leppardin kitaristi / Whitesnaken ex-kitaristi, joka on pitkätukkainen mies.

jee jee, artisti maksaa, hö hö höö

Vierailija
8/74 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen emmerdalen vivian hope.

en tykkää itse nimestä.

tulee mieleen se toinen sarja missä on se Onslow romu-pihoineen, ja se kauhea nainen mrs. Bukee.

Vierailija
9/74 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidetaan viedä teidän nimet ;) jos joskus saamme vielä tytön. Kauniita ovat! Sofia ja Vivian

Vierailija
10/74 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän liian prinsessamaisia mun makuun, tykkään enemmän reippaista nimistä, toisena nimenä voisi mennä ja tiedän yhden pikku Vivianin. Ihan söpö, äiti puki aina mekkoja hiekkalaatikollekkin, mun mielestä menot on juhlia varten.

Vierailija
11/74 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sopiiko se sitten sen sukunimen kanssa yhteen???

Vivin Rytkönen tai Lötjönen ei kuulosta oikein kivalta...

Muuten kyllä nätti nimi vaikka onkin huoralla ollut leffassa! ;)

Vierailija
12/74 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain kuvahaulla netistä ja kyllä on naisia, vieläpä kauniita sellaisia suurin osa. Koitin hakea omaa nimeä kuvahaulla ja sellaisia suomalaisia vanhoja artistin haahkoja tuli että ;D

Se millaisia mielleyhtymiä jokin saa jostakin nimestä, kertoo enemmän ajattelijan MIELESTä, kuin mistään muusta :D

Vivian on kaunis nimi ja sitä ei jonkin toisen mielenlaatu minun mielessäni pilaa.

Vierailija
13/74 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen kai sitten jotenkin rajoittunut, kun mulle ei koskaan tule nimistä mieleen mitään mielleyhtymiä, joko tykkään nimestä tai sitten en. Täällä kun kaikille tuntuu tulevan joka nimestä ensimmäisenä mieleen jokin ruoka, koira tai muuta negatiivista.

Vierailija
14/74 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen emmerdalen vivian hope. en tykkää itse nimestä.

tulee mieleen se toinen sarja missä on se Onslow romu-pihoineen, ja se kauhea nainen mrs. Bukee.

Vierailija
15/74 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen emmerdalen vivian hope. en tykkää itse nimestä.

Vierailija
16/74 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo aikapaljon siitä jolla on mielleyhtymä! :DD Mulle ei tulis mieleenkään Vivianista mikään huora, vaikken nimestä kovin välitäkkään.

Vierailija
17/74 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On latinaa ja tulee sanasta vivus= elossa. Ihana nimi, laittakaa vaan ap. Älä anna huorittelijoiden pilata kaunista nimeä, huorittelijoita aina löytyy, kauniita nimiä harvemmin.

Vierailija
18/74 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osoitus siitä millaisia av. mammat ovat AJATTELIJOINA, ei kovin kaksisia.

Vierailija
19/74 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan tyttoni tuleva nimi.

Vierailija
20/74 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas vauhdissa, eipä ihme jos ei tykkää nimestä, jos on joku kukkahattu täti joka katsoo EMmerdaalea päivien kuluksi :DD

Mun naapurit Egvadoresta ja niiden kuvankaunis tyttö on Vivian nimeltään, kaiken lisäksi tää tyttö on tosi huomaavainen, aina tervehtii hymyillen meitä, vaikkei muuten olla koskaan edes juteltu, että siinä mielleyhtymä, jos sellaista tarvitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi