Mitä mieltä nimestä Vivian? :)
Saadaan vauva elokuussa ja nimeä ei vielä päätetty. Eihän siitä voi olla vielä ihan varma onko tyttökään. Rakastuin nimeen Vivian ja haluisinkin tietää mitä muut ovat mieltä.
Kommentit (74)
on kivan kuuloinen, meillä on Viivi ja Vilma tytöt. Vivian kaunis!
Hei!
Mielestäni se on todella kaunis ja ei niin tavallinen tytön nimi. Itsekin esikoisen kohdalla mietittiin samaa nimeä, mutta päädyttiin sitten kuitenkin toiseen, me tiesimme kokoajan että on tyttö tuloillaan. Mutta jos me vielä toisen tytön saamme, tulee hänestä VIVIAN.
Antakaa ihmeessä, kaunis nimi kauniille lapselle. :)
Onnellista loppu odotusta!
Ei mitään muuta tule mieleen, vaikka tuossa onkin yhden kirjaimen ero.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Vivien_Leigh
Ajateltiin ensin myöskin Vivian nimeä, mies ehdotti. On paljon ulkomailla töissä. Hyvä kansainvälinen nimi, tunnetaan maailmalla enemmän naisilla kuin miehillä. Ei kuitenkaan päädytty nimeen, sillä halusimme harvinaisemman nimen. Vivian nimen suosio on Suomessa kasvanut. Ei haluta samaa nimea kuin muilla.
ehkä pikkasen minun makuuni sellainen pröystäilevä ja tää on vain minun mielipiteeni siitä ei pidä pahastua. Itse en voisi vain laittaa tytölleni kun tyyli ei kohtaa ja vähän liian pehmoien makuuni. En kyllä lämpene niille Aino ja Emma nimillekään sun muille muotinimille. Eli tuo on siinä mielessä oikein hyvä valinta!
taas vauhdissa, eipä ihme jos ei tykkää nimestä, jos on joku kukkahattu täti joka katsoo EMmerdaalea päivien kuluksi :DD Mun naapurit Egvadoresta ja niiden kuvankaunis tyttö on Vivian nimeltään, kaiken lisäksi tää tyttö on tosi huomaavainen, aina tervehtii hymyillen meitä, vaikkei muuten olla koskaan edes juteltu, että siinä mielleyhtymä, jos sellaista tarvitaan.
niin,ettei kaikki omaa sinun erinomaista makuasi!
JOs joku sanoo, jonkun nimen olevan hienosteleva, tulee vaan mieleen, millainen on sen oma nimi, varmaan oman aikansa muotinimi, joka jäänyt jälkeen ajasta. Uudet tulokkaat pitää sitten haukkua, kateudesta. Meillä on maailma suloisin 3v. tyttö ja hän on Vivian nimeltään.
Mikä sinussa saa sen reagtion aikaan, että nimi on ruma? Emmerdaaleko? No se on sitten sinun mielenmaisema se. Mikä oma nimesi sitten on on? Olet varmaan joku, Henna, Minna, Satu, Kaisa tai Jenni. Oman aikasi nimi ei sovi uudelle sukopolvelle sorry ja sekös ottaa kupoliin.
Kukkahattutädin lapselle ei sovi hieno nimi, sehän olisi jo pröystäilyä se.
Anna kun arvaan. Kerälet Mariskuuleja ja Marimekon unikkokuosi verhot keittiössä. Kesäisin pukeudut raitapaitaan. Lapsilla aina kolleget tai muuta trikoota, ei mitään "liian hienoa" hiakkalaatikolla.
Voiko nimi olla liian hieno tai pröystilevä? No, jos on ruma lapsi, niin ehkäpä ei kannata laittaa kaunista nimeä. Siinähän olisi jo ristiriita.
näkisin sen paremmin näin päin on edes jotain kaunista.
Mikä sinussa saa sen reagtion aikaan, että nimi on ruma? Emmerdaaleko? No se on sitten sinun mielenmaisema se. Mikä oma nimesi sitten on on? Olet varmaan joku, Henna, Minna, Satu, Kaisa tai Jenni. Oman aikasi nimi ei sovi uudelle sukopolvelle sorry ja sekös ottaa kupoliin.
sunlaisia on todella kiva kiusata, ku vedetää naapurinkin herne,maissi,paprikatkin nokkaan!!
suutuko noin perusteellisesti myös siitä,jos joku ei tykkää lempiväristäsi?
Kukkahattutädin lapselle ei sovi hieno nimi, sehän olisi jo pröystäilyä se. Anna kun arvaan. Kerälet Mariskuuleja ja Marimekon unikkokuosi verhot keittiössä. Kesäisin pukeudut raitapaitaan. Lapsilla aina kolleget tai muuta trikoota, ei mitään "liian hienoa" hiakkalaatikolla. Voiko nimi olla liian hieno tai pröystilevä? No, jos on ruma lapsi, niin ehkäpä ei kannata laittaa kaunista nimeä. Siinähän olisi jo ristiriita.
Kukkahattutädin lapselle ei sovi hieno nimi, sehän olisi jo pröystäilyä se. Anna kun arvaan. Kerälet Mariskuuleja ja Marimekon unikkokuosi verhot keittiössä. Kesäisin pukeudut raitapaitaan. Lapsilla aina kolleget tai muuta trikoota, ei mitään "liian hienoa" hiakkalaatikolla. Voiko nimi olla liian hieno tai pröystilevä? No, jos on ruma lapsi, niin ehkäpä ei kannata laittaa kaunista nimeä. Siinähän olisi jo ristiriita.
Onhan se ihan sievä nimi, ainakin jos on vaikka ruotsinkielinen tai muuten sointuva sukunimi. Eräs tuttu antoi nimeksi Vivian, vaikka jo nimeä annettaessa lasta kutsuttiin Viiviksi. Lisäksi heillä sukunimi on perisuomalainen ja sisältää ääkkösiä... Mielestäni vähän kummaa oli. Kai se sitten heistä kuulosti tosi hienolta paperilla vaikka eivät todellisuudessa edes aio kutsua lasta sillä nimellä.
niin tai jos nimenomaan on ruma lapsi niin pitää sitten olla muka hieno nimi
No onko sun lapsilla, sitten rumat nimet, kun ovat niin kauniita? J akyllä olen loukkaantunut ja vetänyt herneet molemmista sieraimista, kun mun lapsen nimeä huoritellaan ja olen raskaana ja tunteet pinnassa :(
kauniit sisarukset, kauniit nimet!
niin tai jos nimenomaan on ruma lapsi niin pitää sitten olla muka hieno nimi
No onko sun lapsilla, sitten rumat nimet, kun ovat niin kauniita? J akyllä olen loukkaantunut ja vetänyt herneet molemmista sieraimista, kun mun lapsen nimeä huoritellaan ja olen raskaana ja tunteet pinnassa :(
kait tiesitkin jo että tällä palstalla saa vain paskaa niskaan. Mitä mieltä itse olet? Epäilyttääkö tuo nimi vielä sinua tai miestäsi? Mitä muita nimiä olette miettineet? Jos siis itse pidät nimestä niin laittakaa se. Voihan olla kun vauva syntyy että se ei näytäkään enää Vivianilta itse olin ihastunut Camilla nimeen ja se olisi ollut ihan passeli sukunimeen mutta ei se sitten ollutkaan hyvä kun tyttö syntyi.
JOs joku sanoo, jonkun nimen olevan hienosteleva, tulee vaan mieleen, millainen on sen oma nimi, varmaan oman aikansa muotinimi, joka jäänyt jälkeen ajasta. Uudet tulokkaat pitää sitten haukkua, kateudesta.
Meillä on maailma suloisin 3v. tyttö ja hän on Vivian nimeltään.