Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pirkanmaan alueen vaaligallup

Vierailija
11.03.2023 |

Aamulehti on tehnyt gallupin pelkästään Pirkanmaalla

SDP 23,5%
PS 20,4%
KOK 17,8%

Mielenkiintoista 🤔

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus takana

Vierailija
2/16 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP kannatus nousut mittauksissa n.1,2%

P,S kannatus sama

Kokoomus laskenut 2%

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sdp + ps hallitus piti sulkea pois jo ennen vaaleja. Eikö se ole demokratian vastaista? Jos kansa haluaa nämä puolueet, niin sitten neuvotellaan ja tehdään hallitus.

Vierailija
4/16 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkanmaalla Marinin henkilökohtainen kannatus on niin valtavaa, että se todennäköisesti nostaa siellä demareidenkin kannatusta. Mutta persujenkin kannatus näköjään varsin vahvaa kyllä.

Vierailija
5/16 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän Perussuomalaisia, inhoan Demareita. Ovat paskoneet Tampereen kaupungin tyhmillä päätöksillään. Demarit anna mulle sun rahat, korruptio, hyväveliverkosto, minä minä minä mulle mulle mulle Demari - oksettavia.

Vierailija
6/16 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhaa kommarialuetta. Ei todellakaan kuvaa Suomea.

Perussuomalaiset voittaa.

Vierailija
7/16 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden 2019 vaalien lopulliset äänethän olivat:

SDP 22,1

Kok 18,5

PS 17,3

Eli persut ovat kasvattaneet kannatustaan 3,1 %-yks, demarit 1,4 ja kokoomus menettänyt 0,5. Ja koko maan paikathan olivat SDP 40, PS 39, Koko 38.

Jos noista pitää vetää jokin johtopäätös koko maan tulokseen, niin saamme selkeästi Purran pääministeriksi. Lisäksi kannattaa huomata että pirkanmaan tilanne on demarien kannalta poikkeuskellisen valoisa koska Marin on siellä hyvin suosittu ja häntä voi siellä myös äänestää. Koko maan tilanne on toinen. Hyvältä näyttää, p e r s k u t a r a l l a a.

Vierailija
8/16 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS vaalivoittoa pukkaa!

Vierailija
9/16 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden 2019 vaalien lopulliset äänethän olivat:

SDP 22,1

Kok 18,5

PS 17,3

Eli persut ovat kasvattaneet kannatustaan 3,1 %-yks, demarit 1,4 ja kokoomus menettänyt 0,5. Ja koko maan paikathan olivat SDP 40, PS 39, Koko 38.

Jos noista pitää vetää jokin johtopäätös koko maan tulokseen, niin saamme selkeästi Purran pääministeriksi. Lisäksi kannattaa huomata että pirkanmaan tilanne on demarien kannalta poikkeuskellisen valoisa koska Marin on siellä hyvin suosittu ja häntä voi siellä myös äänestää. Koko maan tilanne on toinen. Hyvältä näyttää, p e r s k u t a r a l l a a.

Nuo ovat siis kannatuksen toteutuneet prosenttiluvut 2019 vaaleissa pirkanmaalla.

Vierailija
10/16 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOK näyttää olevan laskusuunnassa ennen vaaleja?

Vierailija
11/16 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KOK näyttää olevan laskusuunnassa ennen vaaleja?

Aika mitätön lasku viime vaaleihin verrattuna ja kannattaa tosiaan muistaa että nyt puhutaan marinin kotikentästä, jossa demarit ovat vahvoilla. Tulipunainen Tampere on muutenkin heidän vahvaa aluettaan.

Muuten, vihreät -2,7% yksikköä edellisiin vaaleihin, keskusta -1,4, kommarit +2,3.

Vierailija
12/16 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AL on myös laskenut mitä galluptulos tarkoittaisi edustajapaikkoina Pirkanmaalla. Persut ja vasemmistoliitto saisivat yhden paikan lisää ja keskusta menettäisi yhden.

Näin ollen koko maan tilanteessa PS nousee jo tämän Marinin vaalipiirin perusteella demarien rinnalle paikkamäärässä. Edellisissä vaaleissahan tilanne oli dem 40, ps 39 ja kok 38.

Vierailija
13/16 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeen median kannatusmittaus ennustaa persuille lisäpaikkaa myös Hämeessä ja kannatusprosentti huikea 24,7. Dem 23,1 ja kok 21,4%.

Vierailija
14/16 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkanmaalla kannatetaan demareita yhtä paljon kuin paikallista kaatopaikkaa. Voit jatkaa messuasi jossain muualla. Demareiden aika on ohi.

Vierailija
15/16 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JYTYM JYTYM JYTYM

Leikkaa tämä teksti

katkoviivasta ja

liimaa se jääkaapin-

oveesi. Näin muistat

että ulkona raikaava

jytkytys vaalipäivänä

tulee PS puolueen

massiivisesta ääni-

saaliista, vaali-

voitostaan ja

vyöryvän kansal-

lismielisen politiikan

raikkaasta noususta

----------------------------

Vierailija
16/16 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä näyttää, persut nappaavat Marinin kotikentällä ainakin yhden lisäpaikan ja nousevat demarien rinnalle. Olisi mielenkiintoista nähdä suurimpien äänestysalueiden paikkaennuste. Siis Uusimaa (Purra) ja Helsinki (Halla-aho sekä Rydmanin mukanaan tuomat 6000 ääntä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi