Käytätkö merkkilaukkuja?
Käytätkö merkkilaukkuja? Tuntuisi vähän hurjalta käyttää kovin kallista vaikka ilmaiseksi saisi. Esim. tuolla arvotaan tonnin(!!!) laukku:
http://www.facebook.com/voitalaukku
Kommentit (43)
En tiedä laukkumerkeistä mitään, ostan sellaisen mikä sattuu miellyttämään.
jos Longchamp (ja/tai Marimekko) lasketaan merkkilaukuksi.
Tosin kallein ostamani merkkilaukku oli n. 120 euroa.
Marimekon laukkuja minulla on noin 6 erilaista (-väirstä) samoin longchampin laukkuja 5 kpl.
Ja pari Palmrothin laukkua. Tonnin laukun voisin ostaa, jos katsoisin sen hyväksi sijoitukseksi, jota käytän seuraavat 20 vuotta.
Käytän merkkilaukkuja ja myös paljon halpojakin laukkuja. Ainoa kallis laukkuni on suklaanruskea kuvionahkainen Mulberryn Bayswater. Aion hankkia vielä jonkun laadukkaan pienemmän laukun.
Eikö teitä pelota että laukku katoaa tai turmeltuu? Käyttötavaraahan nuo ovat kuitenkin.
Enkä yhtään varo enää, uutena tietenkin hieman. Kallein laukkuni on 2500 € ja se kestääkin loppuelämäni, muut on siltä väliltä. "00-300 € laukkuja en enää hanki, eivät kestä vuosien käyttöä.
En hukkaa laukkujani minnekään. Sehän on aina olalla, kainalossa tai kädessä. Ja sisältö ainakin toisen tonnin arvoinen.
Eikö teitä pelota että laukku katoaa tai turmeltuu? Käyttötavaraahan nuo ovat kuitenkin.
Sinäpä sen sanoit, ne ovat käyttötavaraa eivätkä mitään näyttelyesineitä. Eihän minua nyt pelota ajaa autollakaan tai pitää koruja. En ole ikinä kadottanut tai tuhonnut laukkua, halvimmat kyllä ovat vähitellen hajonneet. Kalliit laatulaukut kestävät uudennäköisinä päivittäistäkin käyttöä.
En muuten haluaisi tuota palkintolaukkua, se on ruma. :P
T. 8
Tosin nyt sattuu olemann joku Björn Borgin laukku, mutta sekin on ostettu kirppikseltä, onkohan edes aito.
En katso muiden laukkuja joten en edes ajatele että muut kiinnittäisivät huomiota juuri minun laukkuuni. en näe siis mitään iloa laittaa jokon nyssäkkään suuria rahoja. Tuskin kestävät yhtään sen kauemmin ja jos kestävät, niin muoti ajaa jo niiden ohi.
Palkintolaukun voi myydä jos sen joku ostaa, ostaa sitten pari ihanaa Guessin laukkua ja jääkin vielä rahaa :P
kun nykyään vaikka millä tukiasella ja muilla sutturoilla on sellaisia tai feikkiversioita. Toinen kamala merkki on burberry-tuotteet.
Itse käytän Hermèsin, Marc Jacobsin, Chloén ja Puccin laukkuja.
Ei niissä ole ollut minua miellyttäviä laukkuja.
Guessiä en kyllä minään merkkinä pidä, nehän ovat tekonahkaakin.
on arkikäytössä tuhat euroa maksanut vuitton.
guessin laukkuja omistan myös jokusen kymmentä.
Amerikassa niitä myydään outleteissä hintaan 15 €/kpl. En siellä asuessani ymmärtänyt lainkaan, että kyseessä JOKU merkki.
Mulla on tällä hetkellä 1 Espritin isohko laukku (sitä nyt ei voi edes laskea merkkilaukuksi mutta tykkään siitä kovasti), 1 Marimekon olkalaukku ja 1 pieni Longchampin laukku juhlalaukkuna. Säälittävää. Niin ja on mulla peräti Guessin lompakko! ;-)
varsinaisesti nosta uskottavuuspisteitä, se on vähän "teini" -merkki. Pitäydy aidossa nahassa, Longchampissa ja tutustu muihin laukkuvalmistajiin.
GUESSIA!