Käytätkö merkkilaukkuja?
Käytätkö merkkilaukkuja? Tuntuisi vähän hurjalta käyttää kovin kallista vaikka ilmaiseksi saisi. Esim. tuolla arvotaan tonnin(!!!) laukku:
http://www.facebook.com/voitalaukku
Kommentit (43)
koska ne ainakin kestää käyttöä ja ikääntyy kauniisti.. mutta opiskelijana täytyy kelvata tavalliset merkit.
ja jos olisin sellaisessa työpaikassa jossa laukkumerkki siihen vaikuttaa, olisin todellakin vaihtamassa työpaikkaa. Just Guess ei ole mun makuuni, mutta olisin kyllä puulla päähän lyöty jos kävisi ilmi että meidän keski-ikäinen miespuolinen toimitusjohtaja on evännyt multa ylennyksen siksi että pitää mun käsilaukkuani liian nuorekkaana. Millä ihmeen alalla noin käyttäydytään??
Mulla ei ole kovin kalliita laukkuja, ne ovat yleensä alle 400 euroa eivätkä mitään erityisen hienoja merkkejä. Picard, Adax jne. Kallein on 550 euron Longchamp.
Voin sanoa, että Guess ei työelämässä kyllä varsinaisesti nosta uskottavuuspisteitä, se on vähän "teini" -merkki. Pitäydy aidossa nahassa, Longchampissa ja tutustu muihin laukkuvalmistajiin.
alle sadalla eurolla alennusmyynneistä ja saksan berliinissä on yksi kauppa jossa maksavat muutaman kympin uutena ne mitkä suomessa tuplasti enemmän.
Teineillähän on just Guessia koska rahat ei riitä oikeesti kunnon laukkuihin.
Amerikassa niitä myydään outleteissä hintaan 15 €/kpl. En siellä asuessani ymmärtänyt lainkaan, että kyseessä JOKU merkki.
Yks toinen hyvä esimerkki on Tommy HIlfiger,suomessa pidetään kalliina ja jenkeissä parin kympin luokkaa ne vaatteetkin.
en siis ole mitenkään merkkien perään, nuo sattuivat olemaan laadukkaita ja silmää miellyttäviä. Hintoja en muista, mutta Jenkeissä ollessani ne ostin.
Suomessa noista Guessin laukuista saa maksaa 200e+
Voiko ne olla Amerikassa noin halpoja?
paitsi ne ovat mun itse ompelemia mun omalla merkillä ;)
on vain liikaa verrattuna siihen, mitä hintaan sisältyy. Maksan mielelläni laadusta, mutta jos ajattelen järjellä, niin kyseessä on kuitenkin vain laukku.
Jos rahaa olisi enemmän, niin sitten kyllä käyttäisin lähes ainoastaan Mulberryn laukkuja ja lompakkoja. Ovat niin täydellisesti omaan makuuni sopivia, en millään halvemmalla merkillä ole nähnyt yhtä kauniita, mikä kyllä harmittaa, kun mulle riittäisi se kaunis ulkonäkö ihan ilman merkkiä.
250 euron nahkaveska kestänyt päivittäistä käyttöä kolme vuotta ilman minkäänlaista kulumista. Tämä summa aika maksimi, minkä olen valmis laukkuun investoimaan ja Longchampilla se näyttää riittävän:)
Satasen pintaan niiden hinnat on yleensä olleet, ja tosiaan sekin ihan liikaa kun ajattelee etteivät ne ole edes nahkaa.
En tietenkään kaikkia, koska valikoima on laaja. Ihan sama onko ne IN vai ei, mä tykkään. En tykkää Longcampista, enkä Vuittonista vaikka niitä pidetään merkkilaukkuina. Ne on rumia, ei siis mun makuun.
Miten voit olla tykkäämättä niistä _mistään_?
En tietenkään kaikkia, koska valikoima on laaja. Ihan sama onko ne IN vai ei, mä tykkään. En tykkää Longcampista, enkä Vuittonista vaikka niitä pidetään merkkilaukkuina. Ne on rumia, ei siis mun makuun.
Minulla on vain kolme laukkua (iso, keskikokoinen ja pieni, kaikki olkalaukkuja, koska pidän sellaisista eniten). Sattumalta nyt kaikki Bree-merkkisiä. Hintaa noilla laukuilla 100-200 euroa. Kun yksi alkaa näyttää kuluneelta, niin ostan uuden.
Mulberryä on neljä, Longchampeja pari-kolme, Ballylta kaksi. Sitten on yksittäisiä kuten Timberland ja Donna Karan.
Kesälomalla aion ostaa Jenkeistä ainakin pari, Marc Jacobsia tai Chloéta.
En ole koskaan hukannut yhtään laukkua, eikä tosiaan arveluta käyttää arkikäytössä -päinvastoin, laukut ovat asujeni kruunu, kun muuten käytän esim. koruja tosi maltillisesti.
Ostin vuosi sitten Furlan laukun, maksoi 500 euroa, ja olen ollut todella tyytyväinen. Laadukas nahka ja toimii hyvin kiireisessä arjessani. Nautin laukustani päivittäin, joten minusta se oli parempi sijoitus kuin monet vaatteet, joita tulee käytetyksi paljon paljon harvemmin.
Ainoa mikä harmittaa, on Helsinki-Vantaan turvatarkastajien asenne, en hyvällä katsele jos laukkuani kovakouraisesti availlaan ;)
En halua ostaa laukkua, joka sitten pysyy minulla lopun elämäni. Minulla on vain kolme laukkua (iso, keskikokoinen ja pieni, kaikki olkalaukkuja, koska pidän sellaisista eniten). Sattumalta nyt kaikki Bree-merkkisiä. Hintaa noilla laukuilla 100-200 euroa. Kun yksi alkaa näyttää kuluneelta, niin ostan uuden.
En usko, että kukaan osataa laukkua jota käyttää "loppuikänsä". Esim. 500 eurolla saa yhden laukun laadukkaasta nahkasta, tai sitten 2-3 Guessin muovikasaa. Ja veikkaan, että tuo laatulaukku kestää pidempään kuin 2-3 Guessia.
Ajattomassa laatulaukussa on sekin hyvä puoli, että sen voi laittaa tauolle, ja sitten taas käyttöön, kun taas trendilaukut ovat aika förbi...
Lapsilla on kyllä Guess Jeansin vaatteita, ne ovat ihan kivoja.
Linkitä mulle hyvännäköinen guessin laukku.
Linkitän tässä oman tämänhetkisen lempparini.
http://www.ilvoelv.com/wp-content/uploads/2010/11/Monogram-Empreinte-Ar…
ei mitään hirmu kalliita, mutta laadukkaita ja persoonallisia. Kyllä hyvän nahkalaukun voi saada kolmella sadalla eurolla, ihan turha väittää muuta.
Itse en kehtaisi käyttää Vuittonin laukkua, tulee sellainen Patsy ja Edina-fiilis, kuten jostain burberrykuosistakin. Minulla on joitakin merkkikenkiä ja huiveja, mutta merkin pitää olla tosi huomaamaton.
Minulla on aina vain yksi laukku käytössä, jonka käytän loppuun asti/kyllästymiseen asti. Inhoan laukkujen vaihtelua, jolloin puolet tavaroista on aina kateissa.
Nyt minulla on Guess. Olen 42-vuotias. Ja ihan työelämässä:-).