Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vain minun vaimo kauhea.

Vierailija
22.06.2011 |

Vaimo oli ostanut uuden lampun. Ei saanut sitä päälle ja soitti ja kysyi mitä pitää tehdä?

Kun en osanut ongelmaa ratkaista näkemättä tätä uutta vermettä sain kuunnella 5 minuuttia huutoa kuinka paska ja kyvytön olen. Loppui vasta kun suljin puhelimen.

Tämä ei ollut mitenkään ainut laatuista. Ehkä hölmöin henkisen pahoinpitelyn kohteeksi joutuminen on ollut kun en ollut soittanut ja muistuttanut häntä ottamaan eväitä töihin mukaan.

Oletteko te muutkin tällaisia?

m33

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin paljon helpompaa löytää syyllinen jostain muusta kuin itsestä.

Vierailija
62/73 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikani jaksoin just tuollaista elämää. Pitkässä parisuhteessa se vain hurjenee. Lopulta ihan kaikki on sun syytä ja vielä vittumaisempi ukko olet kun et usko ja tajua sitä itse että sen on sun SYYTÄ. Mies voi olla kerta kaikkiaan niin tyhmä että se ei tajua olevansa syyllinen vaikka vaimo asian hänelle kertoo.

Mut me miehet ollaankin yksinkertaisia putkiaivoja :D

T: M40

Kuules ap. Suurin osa naisista on terveitä ja tuollainen käytös ei kuulu koskaan heidän tapoihinsa. Jos naisesi on ollut alusta alkaen tuollainen, miksi olet jatkanut suhdetta hänen kanssaan? Millä hän kietoo sinut ympärilleen? Uskotko hänen valheitaan, että aikoo parantaa tapansa ja että hän rakastaa sinua? Jos rakastaa, niin ei kohtle sinua noin. Oletko itse rakastunut johonkin "kuvaan"?

ap tässä Olen aamu kymmenestä asti pohtinut mitenkäs vastaisin ketjuun analyyttisesti, mutta työ asiat ovat haitanneet parisuhteen pohtimista. Tässä ketjussa olen tietenkin kirjoitellut niistä ongelma käyttäytymis tilanteista joita on kyllä melkoisesti. Silti arkeen mahtuu paljon kivaakin tai ainakin asiallista kanssakäymistä. Pahimmat riidat meillä on kun kerron etten pidä siitä miten minua kohdellaan. Tästä asiasta en voi mielestäni luopua. Se kun olisi sitten vihreänvalon näyttämistä sille, että olen likasanko. Parasta mitä voin itse tehdä, lienneekin se, että pysyn asiallisena ja kerron kun en pidä siitä miten kohdellaan. Viesti johon vastaan antoi itsetutkiskelun aihetta.Mihin minä itse olen rakastunut? En tiedä, mutta koen, että rakastan. Se riittää minulle. Olen aikoinani, 16 vuotta sitten, seurustellut ainoastaan rikkaiden tai kauniiden kanssa, mutta en rakastunut kuin vasta vaimooni. Seksi sujuu jos teen kaikki työt. Pidän naisen mielyttämisestä seksuaalisesti. jos odotan, että vaimo tekisi jotain seksin eteen muuttuu se varsin kankeaksi, enkä puhu itsestäni vaan tunelmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin sitten puoli tuntia sitten harjata hampaitaan katkaravullani, mutta kun sitten totesin, että eikös jo riitä niin loppu tulos oli minulle nyrkki silmään kun en kerran arvosta toisen yrittämistä ja en saa orgasmia.

Onks tylsää töissä vai kotona?

Vierailija
64/73 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimollesi voisi terapia tehdä hyvää mutta eihän toista voi sinne raahata.

Niinpä jos et halua erota, niin paras vaihtoehto on varmaan muuttaa omaa käytöstään ja asennettaan siten että a) kerta kaikkiaan lakkaa välittämästä toisen epäreiluista syytöksistä ja b) parhaassa tapauksessa onnistuu "palauttamaan" toisen syytökset/raivon hänelle, mikä voi lopulta johtaa toisen käytöksen osittaiseen muuttumiseen tai sitten ei.

Kuules ap. Suurin osa naisista on terveitä ja tuollainen käytös ei kuulu koskaan heidän tapoihinsa. Jos naisesi on ollut alusta alkaen tuollainen, miksi olet jatkanut suhdetta hänen kanssaan?

Millä hän kietoo sinut ympärilleen?

Uskotko hänen valheitaan, että aikoo parantaa tapansa ja että hän rakastaa sinua? Jos rakastaa, niin ei kohtle sinua noin. Oletko itse rakastunut johonkin "kuvaan"?

ap tässä

Olen aamu kymmenestä asti pohtinut mitenkäs vastaisin ketjuun analyyttisesti, mutta työ asiat ovat haitanneet parisuhteen pohtimista.

Tässä ketjussa olen tietenkin kirjoitellut niistä ongelma käyttäytymis tilanteista joita on kyllä melkoisesti. Silti arkeen mahtuu paljon kivaakin tai ainakin asiallista kanssakäymistä.

Pahimmat riidat meillä on kun kerron etten pidä siitä miten minua kohdellaan. Tästä asiasta en voi mielestäni luopua. Se kun olisi sitten vihreänvalon näyttämistä sille, että olen likasanko.

Parasta mitä voin itse tehdä, lienneekin se, että pysyn asiallisena ja kerron kun en pidä siitä miten kohdellaan.

Viesti johon vastaan antoi itsetutkiskelun aihetta.Mihin minä itse olen rakastunut? En tiedä, mutta koen, että rakastan. Se riittää minulle. Olen aikoinani, 16 vuotta sitten, seurustellut ainoastaan rikkaiden tai kauniiden kanssa, mutta en rakastunut kuin vasta vaimooni.

Seksi sujuu jos teen kaikki työt. Pidän naisen mielyttämisestä seksuaalisesti. jos odotan, että vaimo tekisi jotain seksin eteen muuttuu se varsin kankeaksi, enkä puhu itsestäni vaan tunelmasta.

Vierailija
65/73 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

koeta jaksaa katsoa nämä kolme jaksoa ja mieti asiaa.

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1478628/narsismista_…

Vierailija
66/73 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tarvitsekkaan!

ja sitä paitsi nämä pirttihirmut tulistuvat aiheettomasta huumorista vain lisää kun heidän lamppu katastrofiaan ei oteta vakavasti.

Helppo huudella kun ei tiedä

Taidat olla joku tosikko epämiehekäs nahjus, jolla menee tunti auton renkaiden vaihtoon, tai joka jopa vaihdattaa renkaat huoltamolla jne... Ryhdistäydy tai hanki hame. Tommoset eväspuhelut pitää osata ottaa huumorilla ja kyllähän se vähän niin on että jos isäntä ei osaa laittaa jalkalamppuun systeemeitä kuntoon niin mitä sellasella miehellä edes tekee. Jos mies ei osaa miesten hommia, ni sama olis elellä sit naisen kanssa, paitsi et se olis helpompaa kun omat rajoitteensa omaavan mies"lajin" kanssa elo. Mutta että jos emäntä vaatii et sun pitää puhelimen kautta olla sähköasentajana niin huumori kehiin vaan. Tyyliin "tää ei nyt mee ihan puhelintukena, vaan vaatii ihan kotikäynnin, et laitettasko pitkäpäiväkaffikäynti vai katellaanko lamppua tarkemmin illemmalla, maksun voi suorittaa kummassa yhteydessä vana ja mieluiten luontaisetuina jne.". Ei muutaku huumoria peliin, naisilla on PMS ja muitakin kiukutteluja silloin tällöin ja koska ne elää miesten kanssa useimmiten, se pontensoi noi ketutukset ja tihentää niitä, pienet lapset myös ja akkamaiset vätysmiehet kulminoi sen vitutuksen, mokomat kyvyttömät avuttomat nahjukset. Niin ja että siis ollaan me kaikki emännät tämmösiä, ainakin ne joilla on kunnollinen miehinen mies puolisona. Mut ehkä jotkut tykkää sit niistä neideistäkin...

Vierailija
67/73 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä muuten takerruit tollaseen? Ja kuinka vaimosi vaan jatkaa tuota?

Vierailija
68/73 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on samanlainen. Ei kaikki ole sellaisia. Äitini on narsisti ja käyttäytyy yhtä mielivaltaisesti.

Vierailija
69/73 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos en saa jotain asiaa toimimaan niin hän yrittää itse ja, jos ei sittenkään niin yritämme yhdessä.

Monesti minä teen kaiken tuollaisen ja jos en onnistu niin hänellä on tapana todeta ettei itse olisi osanut edes senkään vertaa. Sitten voi tilata ihan sähkömiehen tai sellaisen Roopen, joka hommat hoitaa vaahtokarkin lailla. Verrattomasti.

Sinuna pistäisin lampun paskaksi ja heittäisin pihalle.

T: 11cm mies

Vierailija
70/73 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aika paha. Johtuu siitä että en enää rakasta miestäni ja kaikki hänessä ärsyttää. Ja se ärsyttää tässä eniten että mies on hyvä mies,pitää meistä huolen(lapsiakin siis on) ja auttaa kaikessa. Jotenkin vaan niin saatanan ärsyttävä persoona nykyään.

Vierailija
71/73 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aika paha. Johtuu siitä että en enää rakasta miestäni ja kaikki hänessä ärsyttää. Ja se ärsyttää tässä eniten että mies on hyvä mies,pitää meistä huolen(lapsiakin siis on) ja auttaa kaikessa. Jotenkin vaan niin saatanan ärsyttävä persoona nykyään.

Ja kun katsot häntä niin hän ei enää mamboile eikä näytä kieltäkään.

T: 11cm mies

Vierailija
72/73 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"... että jos saisin uusia ideoita mitä en ole viellä koittanut jotta tilanne korjaantuisi."

Pistä kiertoon. Yleensä tämmöinen vaan pahenee ja pahenee ajan myötä. Lähtötilanne on voinut olla ihan hyväkin, ja siitä pikkuisen kerrallaan surkeutunut. Älä ainakaan mene tekemään (lisää) lapsia.

Toistan: Ota ero. Itse samanlaisessa tilanteessa otin, enkä ole katunut päivääkään.

t m38

Vierailija
73/73 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nalkutan kyllä miehelle aika paljon, omasta mielestäni aiheesta, miehen mielestä turhasta. Mun mielestä esim. jos laitetaan lapset pihalle aivan liian vähissä vaatteissa flunssaisina, siitä on aihetta huomauttaa, mutta miehen mielestä se on nipottamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi