Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vain minun vaimo kauhea.

Vierailija
22.06.2011 |

Vaimo oli ostanut uuden lampun. Ei saanut sitä päälle ja soitti ja kysyi mitä pitää tehdä?

Kun en osanut ongelmaa ratkaista näkemättä tätä uutta vermettä sain kuunnella 5 minuuttia huutoa kuinka paska ja kyvytön olen. Loppui vasta kun suljin puhelimen.

Tämä ei ollut mitenkään ainut laatuista. Ehkä hölmöin henkisen pahoinpitelyn kohteeksi joutuminen on ollut kun en ollut soittanut ja muistuttanut häntä ottamaan eväitä töihin mukaan.

Oletteko te muutkin tällaisia?

m33

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOT

Oli taas pakko päivällä töissä ollessani pakko kuulla kuinka huonosti olen hoitanut 4 vuotiaan luistelun kun ei vaimo ollut ottanut jääkiekkomailaa mukaan ja poika ei halunut jäälle ilman mailaa.

En silti halua elää yksin. Elämä on kyllä aika pöljää.

Vierailija
42/73 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko vaimo on henkisesti sairas tai syö pillereitä. E-pillerit oikeesti tekee monista naisista ihan hulluja, oma hormonitoiminta on niin sekasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi, onhan sulla, ap, jo kaikki hyvin? Vaikutit fiksulta kaverilta.

Luettuani tämän ketjun mulle tuli jokin selittämätön fiilis. Itse oon tullut henkisesti vakavasti pahoinpidellyksi exäni taholta, kunnes sain riuhtaisseekseni irti hänestä. Narsistista.

Tämän ketjun ihmiset kirjoittavat ihan toisenlaisesta parisuhteesta, terveestä, toisiaan arvostavasta, kannustavasta, huomioon ottavasta. Mistä tällaisen löytää??

Pitäkää huolta toisistanne. Toivon ap:lle ja muillekin kärsineille pelkkää hyvää!

Vierailija
44/73 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äkkiä :D

Vierailija
45/73 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla joku tosikko epämiehekäs nahjus, jolla menee tunti auton renkaiden vaihtoon, tai joka jopa vaihdattaa renkaat huoltamolla jne...

Ryhdistäydy tai hanki hame. Tommoset eväspuhelut pitää osata ottaa huumorilla ja kyllähän se vähän niin on että jos isäntä ei osaa laittaa jalkalamppuun systeemeitä kuntoon niin mitä sellasella miehellä edes tekee. Jos mies ei osaa miesten hommia, ni sama olis elellä sit naisen kanssa, paitsi et se olis helpompaa kun omat rajoitteensa omaavan mies"lajin" kanssa elo.

Mutta että jos emäntä vaatii et sun pitää puhelimen kautta olla sähköasentajana niin huumori kehiin vaan. Tyyliin "tää ei nyt mee ihan puhelintukena, vaan vaatii ihan kotikäynnin, et laitettasko pitkäpäiväkaffikäynti vai katellaanko lamppua tarkemmin illemmalla, maksun voi suorittaa kummassa yhteydessä vana ja mieluiten luontaisetuina jne.".

Ei muutaku huumoria peliin, naisilla on PMS ja muitakin kiukutteluja silloin tällöin ja koska ne elää miesten kanssa useimmiten, se pontensoi noi ketutukset ja tihentää niitä, pienet lapset myös ja akkamaiset vätysmiehet kulminoi sen vitutuksen, mokomat kyvyttömät avuttomat nahjukset.

Niin ja että siis ollaan me kaikki emännät tämmösiä, ainakin ne joilla on kunnollinen miehinen mies puolisona. Mut ehkä jotkut tykkää sit niistä neideistäkin...

Vierailija
46/73 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole katsos väliä ollenkaan, kenen kanssa lyö hynttyyt yhteen, kun jokainen mies on ihan samanlainen ja jokainen nainen on ihan samanlainen.

Vierailija
47/73 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta luotan, että saan hänelle opetettua tapoja ennenko kasvaa aikuiseksi.

Kerro oma näkemys asioihin ja kerro samalla, että jos ei lopu niin sinä lähdet. Ethän voi oikeasti ajatella olevasi lopun ikää tuollaisen hullun kanssa?

Tuo joka on sairas, tietää sen ja pyytää anteeksi, on eri asia. Mutta ihan saat tietenkin toimia niinkuin halua. Teette muutaman lapsen ja silleen.

Vierailija
48/73 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että toinen saa käyttäytyä miten tahaansa kun "ei voi sille mitään"?

Ja toinen aina joustaa???

Ei käy laatuun!

Mutta minulla onkin persoonallisuushäiriö. Ja lopulta pyydän aina huonoa käytöstä anteeksi ja anteeksi myös saan. Helpoin tapa toimia kanssani, on antaa aina periksi minulle, vaikka olisin miten mahdoton. Näin tilanne laukeaa ja pystyn taas ajattelemaan järkevästi ja näkemään oman mahdottomuuteni. Ja pyytämään anteeksi ja katumaan. Oma mieheni on siitä huippu että hän osaa jo toimia kanssani, eikä ruoki uhmaani vaan nöyrtyy. Tiedän sen olevan erittäin vaikeaa, mutta viisain luovuttaa ensin, sen on mieheni tajunnut.

Vois kokeilla jotain tuollaista :) Tosin tuo ei ole koskaan väärässä. Sanoo anteeksi, mutta huonolle köytökselle löytyy aina syy ja minä olen se syyllinen.

Vierailija
49/73 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minulla onkin persoonallisuushäiriö. Ja lopulta pyydän aina huonoa käytöstä anteeksi ja anteeksi myös saan. Helpoin tapa toimia kanssani, on antaa aina periksi minulle, vaikka olisin miten mahdoton. Näin tilanne laukeaa ja pystyn taas ajattelemaan järkevästi ja näkemään oman mahdottomuuteni. Ja pyytämään anteeksi ja katumaan. Oma mieheni on siitä huippu että hän osaa jo toimia kanssani, eikä ruoki uhmaani vaan nöyrtyy. Tiedän sen olevan erittäin vaikeaa, mutta viisain luovuttaa ensin, sen on mieheni tajunnut.

Vois kokeilla jotain tuollaista :) Tosin tuo ei ole koskaan väärässä. Sanoo anteeksi, mutta huonolle köytökselle löytyy aina syy ja minä olen se syyllinen.

Kokeile. Kun vaimosi saa tarpeeksi ystävällisyyttä ja ymmärrystä kiukuttelulleen, hän ehkä jossain vaiheessa tajuaa oman käytöksensä ja katuu. Niin kävi ainakin minulle. Eddellinen mieheni ei ymmärtänyt käytöstäni vaan teki noin kuin sinäkin, sulki puhelimen, poistui paikalta tms. enkä minä voinut luottaa hänen rakkauteensa vaan lopulta jätinkin hänet. Vaimosi ehkä kokeilee rakkauttasi, ja ehkä pelkää hylätyksi tulemista. Onko vaimollasi mielenterveysongelmia? Googletappa rajatilahäiriö ja katso sopiiko kuvaus vaimoosi.

Ap n kannattaakin nyt alkaa itse diagnosoimaan vaimoaan tällä lailla. Ja mitä jos diagnoosi osuu, kertoa vaimolle hyvässä hengessä asiasta? Heheh. Älä vaan tee sitä, ap!

Toiseksi google-lääkärin leikkiminen on typerää. Tuollaisen diagnosoimiseen pitää kai käydä edes joku opinahjo.

Vierailija
50/73 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän sua ap, valitettavasti. Mun mies on just tollanen, että soittelee mulle milloin mistäkin ongelmasta, eikä tajua, ettei kaikkea voi puhelimitse neuvoa. Jos esitän tarkentavia kysymyksiä, alkaa huutaa ja sättiä, että et sä kans mistään mitään tiedä jne. Siinä ei huumorit auta yhtään, päinvastoin. Ongelma saattaa olla esim. ettei hän saa tulostettua jotain kotona. No, kun yritän ottaa selvää, mitä hän on siihen mennessä tehnyt, alkaa huuto. Yleensä sanon, että jaahas, taas tällainen päivä, ja suljen puhelimen. Kotona hän on niinku mitään ei olisi tapahtunut. Minä selvitän tulostussotkun.

Olen huomannut, että raivostuminen tulee aina sellaisissa tilanteissa, kun hänen pitäisi selostaa tai neuvoa jotakin. Vaikka hän on muuten supliikkimiehiä, hän ei kertakaikkiaan osaa selittää asioita ja hän turhautuu ja raivostuu. Aluksi pahoitin mieleni, mutta nykyään vain ärsyynnyn ja kadehdin normaaleja pariskuntia. Olin haaveillut, että teemme yhdessä pihatöitä tms, mutta kaikki päättyi aina mun kyyneliin, kun toinen alkaa huutaa ja sättiä. Ensin lopetin itkemisen, sittemmin aloin vain lyödä hanskat tiskiin että terve, tee sitten yksin, jollei voi puhua kuin ihmiselle.

Miehellä on siis selvästi jokin ilmaisuun liittyvä vaikeus, en tiedä miksi sitä sanotaan. Lisäksi epäilen, että hänellä on adhd. Elämä on aika ajoin hyvin raskasta hänen kanssaan.

Vierailija
51/73 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:n vaimo on mielenterveyshäiriönen niin sitte hoitoon, mutta ei ap:n tarvi kestää tuota käytöstä vaan siksi, että toinen "saa kokeilla rakastaako ap häntä"!!

Vierailija
52/73 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi olen kuullut KAIKILTA toisilta naisilta, että miehen akka on todella kaamea tyyppi ja pihtarikin vielä.

Samanlaisia ovat myös saalistavien ukkomiesten vaimot.

Kyllä meitä riittää.

Vierailija
53/73 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusit kuorelta kauniin naisen, joka tarvitsee palvontaa, huomiota ja jatkuvaa palvelua. Syy on aina sinussa ja annat kohdella itseäsi huonosti.

Nainen osannee käyttäytyä välillä ihastuttavasti ja nuo ajat saavat sinut uskomaan hänen paranemiseensa.

Valinta on sinun; joko myönnät itsellesi naisesi olevan sairas ja elät hänen kytkennöissään tai hankit elämän muualta.

Vierailija
54/73 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sun eukko ei oo tekniikan ihmelapsi.Kaikki kun ei osaa lamppuu vaihtaa saati asentaa.Ehkä menkat tulossa.:D

Vierailija
55/73 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat tulossa....

se sun eukko ei oo tekniikan ihmelapsi.Kaikki kun ei osaa lamppuu vaihtaa saati asentaa.Ehkä menkat tulossa.:D

Vierailija
56/73 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuollainen käytös ei kuulu koskaan heidän tapoihinsa. Jos naisesi on ollut alusta alkaen tuollainen, miksi olet jatkanut suhdetta hänen kanssaan?

Millä hän kietoo sinut ympärilleen? Uskotko hänen valheitaan, että aikoo parantaa tapansa ja että hän rakastaa sinua? Jos rakastaa, niin ei kohtle sinua noin. Oletko itse rakastunut johonkin "kuvaan"?

Vierailija
57/73 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt nyt lukea kaikki vastauksia ja keskustelua jota oletan käydyn... mutta ap:lle sanon että vaimosi on antanut itselleen luvan käyttää sinua henkisen kuormituksensa roskakorina.

Hän käyttäytyy kuin kaksivuotias.

Voi olla vaikea saada sellaista kierrettä loppumaan (vaikka hän haluaisikin - ja miksi haluaisi jos hänellä on lupa purkaa paineitaan sinuun ilman mitään ikäviä seurauksia), mutta mahdollista se on.

Olenko samanlainen? Kyllä, joskus tekee mieli kaataa miehen päälle omat pettymykset ja vastoinkäymiset, oli se sitten vaikka juurikin eväiden unohtaminen kotiin tai että bussi meni juuri nokan edestä. Mutta yritän kyllä kovasti välttää sellaista käyttäytymistä, koska en itsekään suvaitse sitä mieheltä ollenkaan vaan heti sanon, että "älä minulle rähjää!".

Vierailija
58/73 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä usein syy mitättömään raivariin ainakin minun kohdallani. Kun alkaa mennä vähän toista viikkoa ilman seksiä, silloin kyllä alkaa pinna kiristyä. Ja sitten alan äksötellä, kun en kehtaa tehdä aloitettakaan, olen vähän saamaton siinä mielessä ja odottelen miehen aktiivisuutta.

Vierailija
59/73 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

useammin miehet ovat tuollaisia kuin naiset (= eivät kestä omia mokiaan vaan kaatavat ne toisen niskaan). Itse arvelen, että aika tasan menee sukupuolten kesken. Joka tapauksessa vähemmistö ihmisistä on tuollaisia, ei ole normaalia.

Vaimo oli ostanut uuden lampun. Ei saanut sitä päälle ja soitti ja kysyi mitä pitää tehdä?

Kun en osanut ongelmaa ratkaista näkemättä tätä uutta vermettä sain kuunnella 5 minuuttia huutoa kuinka paska ja kyvytön olen. Loppui vasta kun suljin puhelimen.

Tämä ei ollut mitenkään ainut laatuista. Ehkä hölmöin henkisen pahoinpitelyn kohteeksi joutuminen on ollut kun en ollut soittanut ja muistuttanut häntä ottamaan eväitä töihin mukaan.

Oletteko te muutkin tällaisia?

m33

Vierailija
60/73 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules ap. Suurin osa naisista on terveitä ja tuollainen käytös ei kuulu koskaan heidän tapoihinsa. Jos naisesi on ollut alusta alkaen tuollainen, miksi olet jatkanut suhdetta hänen kanssaan?

Millä hän kietoo sinut ympärilleen?

Uskotko hänen valheitaan, että aikoo parantaa tapansa ja että hän rakastaa sinua? Jos rakastaa, niin ei kohtle sinua noin. Oletko itse rakastunut johonkin "kuvaan"?

ap tässä

Olen aamu kymmenestä asti pohtinut mitenkäs vastaisin ketjuun analyyttisesti, mutta työ asiat ovat haitanneet parisuhteen pohtimista.

Tässä ketjussa olen tietenkin kirjoitellut niistä ongelma käyttäytymis tilanteista joita on kyllä melkoisesti. Silti arkeen mahtuu paljon kivaakin tai ainakin asiallista kanssakäymistä.

Pahimmat riidat meillä on kun kerron etten pidä siitä miten minua kohdellaan. Tästä asiasta en voi mielestäni luopua. Se kun olisi sitten vihreänvalon näyttämistä sille, että olen likasanko.

Parasta mitä voin itse tehdä, lienneekin se, että pysyn asiallisena ja kerron kun en pidä siitä miten kohdellaan.

Viesti johon vastaan antoi itsetutkiskelun aihetta.Mihin minä itse olen rakastunut? En tiedä, mutta koen, että rakastan. Se riittää minulle. Olen aikoinani, 16 vuotta sitten, seurustellut ainoastaan rikkaiden tai kauniiden kanssa, mutta en rakastunut kuin vasta vaimooni.

Seksi sujuu jos teen kaikki työt. Pidän naisen mielyttämisestä seksuaalisesti. jos odotan, että vaimo tekisi jotain seksin eteen muuttuu se varsin kankeaksi, enkä puhu itsestäni vaan tunelmasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä