Onko vain minun vaimo kauhea.
Vaimo oli ostanut uuden lampun. Ei saanut sitä päälle ja soitti ja kysyi mitä pitää tehdä?
Kun en osanut ongelmaa ratkaista näkemättä tätä uutta vermettä sain kuunnella 5 minuuttia huutoa kuinka paska ja kyvytön olen. Loppui vasta kun suljin puhelimen.
Tämä ei ollut mitenkään ainut laatuista. Ehkä hölmöin henkisen pahoinpitelyn kohteeksi joutuminen on ollut kun en ollut soittanut ja muistuttanut häntä ottamaan eväitä töihin mukaan.
Oletteko te muutkin tällaisia?
m33
Kommentit (73)
Mutta minulla onkin persoonallisuushäiriö.
Ja lopulta pyydän aina huonoa käytöstä anteeksi ja anteeksi myös saan.Helpoin tapa toimia kanssani, on antaa aina periksi minulle, vaikka olisin miten mahdoton. Näin tilanne laukeaa ja pystyn taas ajattelemaan järkevästi ja näkemään oman mahdottomuuteni. Ja pyytämään anteeksi ja katumaan. Oma mieheni on siitä huippu että hän osaa jo toimia kanssani, eikä ruoki uhmaani vaan nöyrtyy. Tiedän sen olevan erittäin vaikeaa, mutta viisain luovuttaa ensin, sen on mieheni tajunnut.
Vois kokeilla jotain tuollaista :)
Tosin tuo ei ole koskaan väärässä. Sanoo anteeksi, mutta huonolle köytökselle löytyy aina syy ja minä olen se syyllinen.
Kokeile. Kun vaimosi saa tarpeeksi ystävällisyyttä ja ymmärrystä kiukuttelulleen, hän ehkä jossain vaiheessa tajuaa oman käytöksensä ja katuu. Niin kävi ainakin minulle.
Eddellinen mieheni ei ymmärtänyt käytöstäni vaan teki noin kuin sinäkin, sulki puhelimen, poistui paikalta tms. enkä minä voinut luottaa hänen rakkauteensa vaan lopulta jätinkin hänet. Vaimosi ehkä kokeilee rakkauttasi, ja ehkä pelkää hylätyksi tulemista.
Onko vaimollasi mielenterveysongelmia?
Googletappa rajatilahäiriö ja katso sopiiko kuvaus vaimoosi.
Jos minä kerran kehtaan sanoa kritiikkiä, siitä seuraa tavaroiden paiskomista ja monen päivän mökötys.
"sain kuunnella 5 minuuttia huutoa kuinka paska ja kyvytön olen. Loppui vasta kun suljin puhelimen. Tämä ei ollut mitenkään ainut laatuista. Ehkä hölmöin henkisen pahoinpitelyn kohteeksi joutuminen on ollut kun en ollut soittanut ja muistuttanut häntä ottamaan eväitä töihin mukaan. Oletteko te muutkin tällaisia?"
Ei todellakaan. Miksi suostut henkisen pahoinpitelyn kohteeksi? Miten tällainen kohtelu vaikuttaa sinuun pitkällä tähtäimellä? Minulla ei ole hyviä neuvoja. Mutta normaalia tuo ei ole. Suosittelen tutustumaan kirjallisuuteen persoonallisuushäiriöistä. Ehkä se auttaisi ymmärtämään, mistä on kysymys.
Aina kyse ei ole hetkellisestä hormonihöiriöstä. Osa naisista, kun tarvittavat lapset on tehty, alkaa vihata miestään. Koska eroon ei ole hyvää syytä, hakee vaimo miehestä vikoja täikammalla. Hän tuntee olevansa ansassa, josta ei ole helppoa tietä ulos, ja vihaa miestä entistä enemmän. Tällaiselle naiselle on suuri helpotus, kun mies lopulta ottaa eron: Mies saa niskoilleen syyn erosta ja nainen helposti selitettävän syyn vihata miesta. Sitten on aika kostaa miehelle lasten kautta.
En ole tuollainen. Onko vaimosi aina ollut tuollainen vai onko hänelle tapahtunut jotain.
Ihan normaaliahan toi on akoilta. Panet sitä runsaasti iltaisin niin se rauhoittuu. Naiset tulee niin pahansisuisiksi nopeasti, jos munan antamisen keskeyttää.
Kuullostaa siltä, että toisella on todella epärealistiset odottamukset. Olin naimisissa sellaisen miehen kanssa joka ei tehnyt mitään tai oikeastaan osannut mitään. En minä silti koskaan huutanut tai valitellut. Ehkä meni hänen hermot siihen että aina soitin isäni apuun remontti- ja autohommiin. :P
Kiitos rakentavistä vastauksista.
Vikaa en etsi niin kovasti itsestäni, mutta varmasti voin jotain tehdä paremminkin.
Olen yrittänyt kertoa toiselle välittömästi kun hän tekee väärin. En tietenkään joka kerta vaan silloin kun tuota virhettä tai korjauksen puutetta voi puida.
Itse olen kyllä puolisoni valinnut mutta en olettanut hänen jäävän 20 vuotiaaksi (muuta kuin ulkonäöltä):) Yleensä ihmiset kasvavat henkisesti koko elämänsä ajan.
Täytyypä katella maanantaina uudelleen kommetit.
Jussia arvon naiset :)
m33
itsekin olen hankala, mutta mies sanoo sen suoraan ja napakasti. Jos olen kohtuuton, hän mainitsee siitä, eikä jää kuuntelemaan mitään selityksiä tai puheita. Itse kyllä osaa puhua mustan valkoiseksi ja kaataa syyt toisten niskoille aika helposti, mutta monesti, kun ne omat virheet hierotaan naamaan, ei tylysti, mutta todenmukaisesti, niin voi ehkö joskus pysähtyä miettimään omaa käytöstä.
Ei kannata myöntyä tai alkaa lattiamatoksi. Kun on mitta täys niin sen voit myös sanoa itse, ja suoraan.
Esimerkiksi mun miehen vaimo on kauhean ihana.
Ehdota jättämään se kolmeksi kuukaudeksi pois ja katsokaa, auttaako asiaa. Tuo ei ole normaalia käytöstä. Itse olin hirveän ahdistunut, kun käytin pillereitä. Jätin ne pois ja elämä palasi ennalleen.
mutta aika ämmältä kuulostaa kyllä!
itekin oon kyllä välillä vähän biatch :( mutta kyllä sit mies siitä sanookin ja ihan aiheesta. ja tietysti pyydän anteeksi ja sovitaan.
pöhkö naikkonen sulla! en nyt suosittele heti, että laita vaihtoon, mutta kannattaa toi nyt ottaa puheeksi, että tollasta käytöstä et suvaitse.
Jos meinaat elämääsi tuon kanssa vielä viettää, ja haluat parempaa niin tee ehdottoman selväksi ettet enää siedä tuollaista! Ja Olet aivan ehdoton tämän vaatimuksen kanssa. Jos hän siitä huolimatta käyttäytyy noin , niin mieti sanktio, joka on riittävän epämieluisa, jonka uhkaat ja toteutat jos ei asia menen perille. Muuta käytöstäsi hyvä mies!
Jos et pysty lipsumatta tähän ehdottomuuteen, niin jää kaksi vaihtoehtoa: ero tai sietäminen.
Voi hyvin olla ettei akka luovu saavutetuista eduista ja vallasta kerran tämän saatuaan. Mutta jos haluat muutosta niin pitää taistella ja pysyä lujana. Voi olla et akka uhkaa erolla jos et suostu pysymään kynnysmattona, mutta mieti mitä oikeasti haluat. Onko suhteessanne jäljellä mitään hyvää ja läheisyyttä, ainakaan akka joka käyttäytyy noin, ei kykene arvostamaan miestään - ja se on paha.
jota kukaan kai ei ihme kyllä vielä ole kysynyt eli onko teillä lapsia? Ilmeisesti ei, muuten olisit ehkä maininnut miten puolisosi heitä kohtelee.
Uskallatko tehdä lapsia hänen kanssaan? Mitähän tuollainen käytös sinua ja ehkä myös lapsia kohtaan tekee heidän mielenterveydelleen?
Ilmeisesti miehille ulkonäkö on naisessa se ainoa kriteeri. Henkinen hyvinvointi on toissijaista.
Aika inhottavaa käytöstä vaimoltasi. On ilmeisesti lyhytpinnaista ja tulistuvaa sorttia. Vähän kuin mieheni, mutta ei hänkään noin rumasti puhuisi ja osaa kyllä pyytää anteeksi jos hermostuessaan muuten puhuu ikävästi. Toivottavasti vaimosikin!
n34
sitten valitan sen jännittävämmän tyttösen.
Onnea vaan valitsemallesi tielle :)
Jotkut naiset rakastuu renttuihin ja jotkut miehet raivopäisiin naisiin.
Molemmista sukupuolista suurin osa on kuitenkin fiksuja tyyppejä, jotka kykenevät hyvään ja tasa-arvoiseen parisuhteeseen.
Palaampa ihmettelemään omaa elämääni.
Puoliso päättii yrittää sitten eilen olla kiva.
Alkoiottamaan suihin, mutta kun yritin opastaa tekemään joitakin asiota hieman toisin, että tuntuisi hyvältä niin neuvot menivät kuuroille korville. Annoin sitten puoli tuntia sitten harjata hampaitaan katkaravullani, mutta kun sitten totesin, että eikös jo riitä niin loppu tulos oli minulle nyrkki silmään kun en kerran arvosta toisen yrittämistä ja en saa orgasmia.
jep jep
Ei minua pieni tuuppailu haittaa, mutta tuo epäempaatisuus. En kertakaikkiaan voi nauttia seksistä jos esim suihin ottaessa painetaan koko painolla kyynerpäätä kylkiluiden väliin. Kipu voittaa tuossa kohtaa jo parin mituunin jälkeen.
ihan normaalilta käytökseltä kuullosta...mä varmaan nauraisin jos mieheni kiukuttelisi minulle noin älyttömistä jutuista. Kyllä tulee välillä huomauteltua hänelle pikkujutuista, tyyliin omat astiat tiskikoneeseen, oluttölkkejä EI jätetä olkkariin jne. -olen äitiysvapaalla kahden lapsen kanssa, mutta se ei tarkoita että olen siivooja, eli omat jäljet saa jokainen korjata!
Ota viinaa, se helepottaa!