Lämpöilyä jo seitsemättä päivää.
Korkeimmillaan käynyt 38,6 muuten pysytellyt 37,4-37,9. Nyt taas tuota liki kolmeakasia.
Kauanko tätä pitäisi vielä katsella ennenkuin verikokeisiin?
Flunssanoireita on ollut myös ei pelkkä kuume.
Tämä siis minulla, aikuisella (ei lapsella), jos tuossa nyt on mitään eroa.
Kommentit (6)
Ihan samoja lukemia mullakin. Nyt viime päivinä aamulla ollut normaali lämpö, mutta illaksi on kivunnut 37-38 välille.
Hirmunen yskä lisänä, ei muuta. Ei kurkkukipua, ei nuhaa. Maanantaina lääkäri kuunteli, mutta ei kuullut mitään rohinoita keuhkoista. Crp normaali. Pikkasen alkaa ketuttaa!
Teillä on keuhkoputkentulehdus. Hoitona lepo.
Ihan samoja lukemia mullakin. Nyt viime päivinä aamulla ollut normaali lämpö, mutta illaksi on kivunnut 37-38 välille.
Hirmunen yskä lisänä, ei muuta. Ei kurkkukipua, ei nuhaa. Maanantaina lääkäri kuunteli, mutta ei kuullut mitään rohinoita keuhkoista. Crp normaali. Pikkasen alkaa ketuttaa!
Multa ei otettu edes tuota CRP:tä (kävin siis nuoren kandin vastaanotolla).
Perusterve olen. Ei ahista henkeä tms. Olo olisi muuten normaali ilman tuota yskää ja lämpöä.
Olo on nyt tosi vetämätön, ei huvita juuri syödä.
Vahvasti epäilen tuota Mycoplasmaa. Se kun ei näy crp:ssä. Mut lääkäri uskonut sitä :(
Siis täällä se mycoplasma on kuulemma jo yltynyt epidemiaksi, ja aiheuttaa mm. keuhkokuumetta. Mun poika syö just lääkettä keuhkokuumeeseen. moni muukin asia täsmäisi siihen, mutta enhän minä toisaalta ole lääkäri!
Pistääkö rintaan? Oletko perusterve?