Asun Englannissa, onko kysyttavaa?
Kommentit (30)
Taisit kirjoittaa että suomalainen kulttuuri on yhtä kuin käytöstapojen täydellinen puute.
n.4 cm!!aika hyvin lämpö karkaa sieltä,,näin meillä viktoriaanisessa talossa kun olin au pair joskus muinoin...
nain on kaikissa muissakin taloissa.
t.usalainen, lopen kyllastynyt yleistyksiin.
Etsin nimittäin uutta katsottavaa juutuubista.
Lee Evans, Gina Yashere, Jimmy Carr, Michael McIntyre.
Ap
Taisit kirjoittaa että suomalainen kulttuuri on yhtä kuin käytöstapojen täydellinen puute.
n.4 cm!!aika hyvin lämpö karkaa sieltä,,näin meillä viktoriaanisessa talossa kun olin au pair joskus muinoin...
nain on kaikissa muissakin taloissa. t.usalainen, lopen kyllastynyt yleistyksiin.
niin mikä olisi kiva ja tyypillinen paikka? Ei mikään älytön bilehilemesta!
niin mikä olisi kiva ja tyypillinen paikka? Ei mikään älytön bilehilemesta!
Kyllahan siella biletettiinkin, mutta aika kiltteja me silti siihen aikaan viela oltiin.
Jos enemman perinteisempaa paikkaa etsii, niin miten olisi vaikka Oxford tai Cambridge? Vaikka uskoisin etta osataan siellakin bilettaa, samapa tuo mihin nipun nuoria laittaa, juhlat pystyyn vain!
Ap
mutta haluan toivottaa sulle hyvää kesää ja nauti olostasi siellä!
Itse olen brittiläisyyteen aivan hurahtanut ja unelmani olisi asua joskus siellä tulevaisuudessa. Tällä hetkellä asiat liian
vakiintuneita Suomessa ( työpaikat, lasten koulut, lopultakin haluamamme asunto haluamallamme paikalla ), jotta voisimme sinne muuttaa.
Mutta täytyyhän ihmisillä olla unelmia ja tällä hetkellä matkustan sinne pari kertaa vuodessa ja seuraava, kahden viikon reissu häämöttää ensi viikolla : )
siellä vaarallisempaa asua kuin Suomessa?
siellä vaarallisempaa asua kuin Suomessa?
sanoisin silti, etta kylla varmaan on.
Meille ei ole koskaan sattunut mitaan pahaa, onneksi, mutta kun katsoo rikostilastoja niin esim. meidan kaupungissa ryosto-ja autovarkaudet ovat aika yleisia.
Lapsia en uskalla jattaa valvomatta ulos (kuin takapihallemme), saatikka antaa heidan kulkea yksin kouluun. Eivatka viela saisikaan kulkea ilman saattajaa, koulu ei laske heita kotimatkalle ilman aikuista hakijaa.
Liikenne on tosi vilkasta, mutta silti tosi "sujuvaa", annetaan helposti tieta ym. Mutta sitten tuossakin meidan lahimmaisessa risteyksessa on sattunut parin vuoden aikana 2 erittain vakavaa onnettomuutta, ja vaikka nopeusrajoitus siina on 50km, ajaa porukka siina paljon kovempaa!
Minua pelottaa taalla joskus kun ajan toihin yovuoroon yhden epamaaraisen alueen lapi, liikennevaloissa odottaessani lukitsen usein auton ovet. Olen huolissani lapsista; lapsikaappauksista, siksi en uskaltaisi antaa heidan yksin vaellella ulkona.
Pelkaan myos jonkin verran nuorisojengeja, mutta niin varmaan pelkaisin Suomessakin.
Ap
Jos enemman perinteisempaa paikkaa etsii, niin miten olisi vaikka Oxford tai Cambridge? Vaikka uskoisin etta osataan siellakin bilettaa, samapa tuo mihin nipun nuoria laittaa, juhlat pystyyn vain!
Taalla on kielikoululaisia vaikka muille jakaa huhtikuusta syyskuulle! Ihan mukava pikkukaupunki Lontoon lahella. Ja hyvat resurssit tutkijoille :)
Etsin nimittäin uutta katsottavaa juutuubista.