Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä viikolla raskausarvet ilmaantuivat vatsaan?

Vierailija
21.06.2011 |

Itselläni on 35. rv alkamassa, ja toistaiseksi en ole löytänyt vatsan seudulta raskausarpia. Seurailen mielenkiinnolla / pelolla, että tuleeko niitä vielä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niitä tuli kauheasti, loppuakohden vaan pahentuivat.

Vierailija
2/22 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yliajalla ehti muutama tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillain tulee jopa vasta synnytyksessä

Vierailija
4/22 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme raskautta ja lasta. Eli ei niitä kaikille tule.

Vierailija
5/22 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kommentoi, että joillekin tulee vasta synnytyksessä. Entä onko jonkun vatsaan onnistuttu murjomaan arpia esimerkiksi kääntöyrityksessä?

ap

Vierailija
6/22 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen oli tullut vain pari arpea navan päälle.

Vierailija
7/22 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kommentoi, että joillekin tulee vasta synnytyksessä. Entä onko jonkun vatsaan onnistuttu murjomaan arpia esimerkiksi kääntöyrityksessä? ap

En ole ihan varma missä vaiheessa, kun tulivat vatsakummun "alle", mutta viimeisen kerran tarkistin ettei ollut tullut noin viikolla 38. Eli joko tulivat synnytyksessä tai ihan lopuksi. Veikkaan synnytystä, koska maha ei enää lopuksi kasvanut niin nopeasti. Vauva oli kääntynyt jo viikolla 30, eli ei siitäkään voinut olla kyse.

Rintoihin ei tullut, vaikka ne kasvoivat meganopeasti megaisoiksi. :D

Vierailija
8/22 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan siis pinnallisesti epätoivoista rasvailuani ja odottelen mitä tuleman pitää.

Kommentoin kuitenkin vielä, että mulla on teinivuosilta reisien yläosissa paljon raskausarpia, joten jonkinlaista taipumusta arpiin on.

Rintojen epäilen säästyvän nyt raskausaikana arvilta, sillä ne ovat jo kasvaneet 3 kuppikokoa, vaikka en ole varsinaisesti lihonut. En usko, että ne rinnat kamalan paljoa enää voivat kasvaa. Vatsa sen sijaan joutuu vielä venymään... Ja vauvan kääntöyrityskin on ehkä odotettavissa.

ap

Vierailija
9/22 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä yössä rinnat pienestä C kupista n DD/E kuppiin. Arpia tuli säteitäisesti nännistä joka suuntaan :(

Nyt ovat vaalenneet, mutta eihän ne kivoja ole :(

Maitoa sentään tuli kunnolla!

Vierailija
10/22 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli aika tasan rv 36. Sf-mittakin on tosin minulla iso. Silloin oli sf n. 35, kun ekat arvet ilmestyi. Nyt maha täynnä arpia ja sf jo 38 (tänään rv 40 täynnä). :/

Tosin osasin niitä odottaakin, kun kuulemma 90 % odottajista niitä tulee, ja minulla tuli teininä rintoihinkin. Yritin kyllä perusvoiteella rasvailla, mutta ei auttanut. Maha vain kasvoi niin paljon, että arpia tuli. Se kyllä lohduttaa, että ne varmaan haalenevat melko pian, kuten nuo teininä tulleetkin.

Vierailija
11/22 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi raskautta on takana enkä ole koskaan rasvaillut ihoani sen kummemmin.

Vierailija
12/22 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yks kääntöyritys. Mullakin teininä on tullu, muttei nyt, yhtään.

Vierailija
13/22 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisesta ei tullut ollenkaan, eikä vanhat arvet pahentuneet yhtään. Toka syntyi rv 39, ensimmäinen rv41

Vierailija
14/22 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...arvet eivät ole kovin leveitä & pitkiä. Mun reisien arvet on todella näkyvät, vaikka ovatkin vuosien saatossa vaalenneet. Kun taas muutamalla kaverilla on esimerkiksi rinnoissa ohuita, pieniä juovia, joita tuskin erottaa.

Lähinnä kammoksun siis ajatusta sellaisista 10-15 cm pitkistä, 0.5-1 cm leveistä arvista vatsanahkassa, vaikka vaalenevatkin.

Mutta minkäs asialle voi... Jos niitä arpia tulee, niin sitten niitä tulee :(

ap

Vierailija
15/22 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis tuo aiemmin kirjoittanut. Olishan niitä siis tietty voinut vielä tulla myöhemmin, mutta onnekseni säästyin.

Rasvasin nahkaani Ceridalilla. Suosittelen. On öljyä. Halpaa ja käy myös välilihaan jos haluaa yrittää ehkäistä repeytmiä siellä. Toki myös painoa ei varmaan saisi tulla paljoa.. säästyy varmemmin arvilta.

Vierailija
16/22 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäisestä rasvauksesta huolimatta sain "kauniit" arvet. Minulla ne tuli aika lopussa, ja tunsin ihan selkeästi, kun ihoa alkoi kiristää. Ensin tuli vain toiselle puolelle mahaa, sinne missä vauvan selkä oli. No eiköhän vauva vielä kääntynyt niin sain sitten arvet toisellekin puolelle, tosin hieman vähemmän ja haaleammat. No kai nuo tuosta haalenee ja niidenkin kanssa oppii elämään.

Vierailija
17/22 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis tuo aiemmin kirjoittanut. Olishan niitä siis tietty voinut vielä tulla myöhemmin, mutta onnekseni säästyin.

Rasvasin nahkaani Ceridalilla. Suosittelen. On öljyä. Halpaa ja käy myös välilihaan jos haluaa yrittää ehkäistä repeytmiä siellä. Toki myös painoa ei varmaan saisi tulla paljoa.. säästyy varmemmin arvilta.

Samat on olleet (poppa)konstit käytössä mulla. Eli Ceridalia pitkään ja hartaasti aina suihkun jälkeen vatsanahkaan...

Painoakaan ei ole päässyt kertymään liikaa. Vaikka onhan sitä vähän vaikea arvioida, että mihin kaikkialle nämä 10 kiloa ovat tulleet. Olin raskauden alussa alipainoisen puolella ja söin aika huonosti, joten olen yrittänyt syödä reippaammin nyt raskausaikana ihan tarkoituksella.

Vierailija
18/22 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 40, 2. raskaudessa ei tullut ollenkaan, 3. rv 42+1 (vauva syntyi 42+3), 4. ei tullut ollenkaan.

Vierailija
19/22 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tarkemmin en osaa sanoa. Arvet tulivat alavatsalle ja reisiin. Jotenkin juuri niin ettei niitä nähnyt ylhäältä päin eikä kylppärin peilistäkään. Voi hyvin olla että tulivat vasta synnytyksessä.

Vierailija
20/22 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli eka haalea viiru rv 21, mutta sitten niitä alkoi tulemaan urakalla ja tosi syviä sellaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi