Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~ PUOLUKAT maanantaihin ~

31.10.2005 |

[b][color=dodgerblue]Uusi viikko alkaa!

Mukavaa alkavaa viikkoa Puolukoille!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiitikälle vielä' myssyn koosta. En todellakaan ole siis varma että tuliko tuosta mun myssykästä yksi vuotiaalle sopiva vai sitten pienemmälle. Kokematon kun olen näissä vauvanvaateasioissa niin tulee veikkailtua joskus pieleen... :D Luultavasti se on pienemmällekin sopiva.

Vierailija
22/25 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpäivän kiireistä tuun taivastelamaan tuota samaa lahjaongelmaa: mun isälle pitäs keksii isänpäivä, synttäri ja joululahja kanssa...

Pikkasen kutkuttelis isänpäiväksi vaan kortti " isoisälle" kjäh kjäh, siinä ois lahjaa kerrakseen. 50-v lahjaksi meinattii veljen kanssa hotellilahjakorttia... joululahja puuttuu!! Muutenkaan en tiedä mitä kellekin: joten päätin että tänä jouluna saavat kaikki meidän firman lahjakortteja: saavat sitten syödä mahan täyteen tai vaikka yöpyä hotellissa! Kummityttö tuottaa taas ongelmaa: sillä tulee viel synttärit heti joulun jälkeen... :( apua jo 10vee.... mitä sitä keksis

Tänään meinas yökkö lentää tosissaan... töissä mässään salmiakkia kun se tuntui auttavan vähän :) mä oon kuitenkin edelleen vaan onnessani oireista!!

Mulla ois palma lankaa (vuosien takaa) lilaa joten taidan ottaa tuon ohjeen ylös ja tehdä hattua kun kerkeen, kiitos JJ!! ja koitahan ottaa rennosti masun kanssa!!

Leijonalle malttia: toivotaan että mies lämpenee vauvahaaveeseen!!

nyt tarttee taas mennä

M rv7+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerennyt kuin 3 viikkoa olla olla joukossa ja nyt tuli plussaa!Kiitos siis plussasäteistä=)Ja teille muille paljon säteitä!

Vierailija
24/25 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=dodgerblue]Täytyy kyllä jossain vaiheessa tehdä tuo jääkarhumyssy ja tutustua palma-lankaan. Kumpa sais jo nuo henkselihousut valmiiksi niin vois alottaa uuden projektin... Pitäis tehä villasukkia joulupaketteihin ja sitten olis vaikka mitä ihanaa mitä vois omalla pienelle tehä! Tuo valkonen on muuten varmasti hyvä väri, passaa kummalle sukupuolelle vaan. Minäkinhän tein ne töppöset valkosesta ja tuli tosi hellyyttävät!

Leijonalle onnea kiertoon! Toivottavasti saat miehen " huijattua" !

Vierailija
25/25 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Tulipa hyviä pikkuleipiä! Mä en monestikaan tykkää ite tehdyistä kekseistä tai pikkuleivistä, mutta nuo on kyllä nameja. Söin tänään päivällä töissä kuivattuja sekahedelmiä ja nyt maha on kuin potkupallo.

Miehelle tuli veli kaveriksi pelaan ja nyt ne hakkaa tuolla xboksia ihan mielissään. Nooh, passaa mulle kun saan leipoa rauhassa ;) Välillä kyllä volyymit tahtoo nousta, mutta antaahan poikien leikkiä :D Lapsi on terve kun se leikkii *tietää*

Ei ota parantuakseen tuo ilma ulkona. Ihan märkää ja tuulista, yäk! Toivottavasti huomenna ei aamulla sada, kun kävelen sinne neuvolaan. Mulla on aika heti kaheksalta.

[b]Miitsu:[/b] Tuo lila palma kuulostaa söpöltä ja käy minusta kummalekin sukupuolelle oikein hyvin. Jos sun äitiyspakkauksen haalarikin ois vaikka lila, niin sehän sopis hyvin. Mä " joudun" ottamaan vielä tän vuoden haalarin, kun alkuvuodesta on la. Mutta ihan kivahan sekin on, kun vaan silmä tottuu. Niitä kamppeita ei kuitenkaan pidetä kovin kauaa, joten haitanneeko tuo jos ei kaikki niin sieviä olekaan. Ostaa itse sitten niitä nättejä ja mieleisiä vaatteita vaavalle.