Facebookin sovellusten (esim. kyselyt ym.) poistaminen.
Oletteko huomanneet, että facebookin sovelluksen poistaminen itseltä ei estä esim. vastaamiesi kyselyiden näkymistä edelleen kavereille, vaikkeivät ne omilla sivuillanne näkyisikään. Onko mitään konstia poistaa noita sovelluksia näkymästä kavereiden sivuilta?
Huomasin nimittäin, että vaikka olen poistanut läjäpäin kaikenlaisia tyhmiä kyselyitä omilta sivuiltani, niin kun katselen näkymää, joka näkyy jollekulle kaverille, niin nuo kyselyt näkyvät siellä kuitenkin. Blokkasin jopa koko Quiz Planetin itseltäni, mutta silti kaikki tyhmät kyselyt, joihin olen vuosia sitten vastannut näkyvät esim. esimiehelleni!!! Tämä siitä huolimatta, että olen myöskin asetuksiini laittanut etteivät sovellukset näkyisi ollenkaan hänellä!!! Jep, tosi hauskaa...
Kommentit (2)
Kävin katsomassa ja huomasin saman. Kyselyvastaukset näkyvät kavereille vaikka ne on omasta näkymästä poistanut.
Xxxx otti Mikä pieni olento sisälläsi asuu? kyselyn ja tulokset ovat Pieni Idi Amin
Sisälläsi asuu pieni Idi Amin! Olet säälimätön, julma tyranni, joka nauttii heikkojen ja viattomien kiduttamisesta. Voisit päästää kenet tahansa päiviltä milloin vain vaikka omin käsin. Harrastat nyrkkeilyä ja haluaisit, että kannibalismi olisi sallittua. Olet melkoisen vainoharhainen ja omituisesti käyttäytyvä, ja vihamiestesi joukko on ääretön.
Xxxxx otti Miten ihmiset näkevät sinut? kyselyn ja tulokset ovat Olet ihmetys
Monet ihmiset ihmettelevät puuhiasi, mutta pitävät sinusta juuri sellaisena. Olet aidosti hieman omaperäinen, et välitä mitä muut ajattelevat, koska olet vain ihana oma itsesi. Tykkäät katsella Muumeja ja Röllejä, lasten elokuvia tai pukeutua vähän hassusti ja olla harjaamatta tukkaasi. Mitä sitten? Miksi pitäisi olla sellainen aikuinen, miksikä ei itseään tunne.
Xxxxx otti Vahojen piikojen testi kyselyn ja tulokset ovat Tiukkanutturainen ikipiika!
Nutturaa kiristetään viikoittain, kunnes kynnetkin irtoavat. Haisevia miehiä ei voi sietää. Nehän saattavat syöttää kissalle vaikka väärän merkkistä sisäfileetä.
Juhuu! Eikö noita saa tosiaan millään pois? Onhan se todennäköisyys, että ihmiset viitsivät näitä käydä lukemassa aika pieni, mutta silti ärsyttää, etten itse saa kontrolloida, mitä minusta näkyy. Sitäpaitsi eikö noiden sovellusten näyttöestojen pitäisi toimia juuri tällaisessa?
ap