Loukkaavin kommentti, jota sulle ikinä on sanottu?
Sellainen, joka jätti sut suorastaan epäuskon valtaan, voiko toi oikeasti sanoa mulle noin?
Kommentit (221)
Ole niin pahasti sanottu, tai sitten olen osannut lahjakkaasti unohtaa... Oma mies on taitava sanomaan takaisin jotain tosi ilkeää, jos itse aloitan arvostelemaan häntä, mutta onneksi ei juuri riidellä.
Eräs sukulaiseni kehui isälleni "Tuosta teidän tytöstä se vielä kasvaa kaunis nainen", johon isäni vastasi sanalleen näin: "Ja vitut, ruma kuin perkele"
Arvatkaapa onko itsetuntoni täysin huipussaan vielä näin 35- vuotiaanakaan?
Ex-avomiehen kaveri sanoi: "Sä kuulostit puhelimessa tosi hyvännäköiseltä, mutta ethän sä oikeasti olekaan."
Oma äitini, kun olin mieheni kanssa eroamassa: "Olisi kannattanut jättää lapset tekemättä."
Tämä parasiitti juttu on kuultu tuhat kertaa. Eläköön sitten ilman parasiitiä!
ollut kuulemma rohkeutta tehdä aborttia.
Kivasti sanottu :(
Puolituttu kännivonkaaja, joka ei edes tuntenut ketään jolle oisin antanut...
Äkkiseltään tulee mieleen huora, s**tanan lehmä, p*ska, h*lvetin valehtelija, munan perässä juoksija...
viimeisilläni raskaana, kun odotin esikoista. Itseasiassa oltiin jo yliajalla, oiskohan ollut jotain rv 41+.
Mies oli kaverinsa kanssa puhelimessa ja puheeksi tuli, ettei meidän vauva ole vielä syntynyt. Sitten nauraa rähätti, että "niinhän se on, että paskallakin täytyy vähän kovempaa pakertaa, kun on ollut pitkään paskomatta". Tuleva synnytys jännitti jo muutenkin ja sitten vielä mies ilkkui asiasta. Loukkaannuin asiasta ja sitten mies vielä SUUTTUI MULLE siitä, kun olin loukkaantunut ja pahoitin mieleni.
Ei ole onneksi vastaavia enää möläytellyt.
vaikka ei tee mieli muistella.
eka poikakaveri;ois sulla ehkä ottajia,mutta onko pitäjiä.
äitini;moni kakku päältä kaunis,vaan ei hääppönen sisältä. tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
ex-mies; sä oot huono äiti,vaimo ja ihminen.
avomies ilmoitti mulle, että hän on lojaalimpi vanhemmilleen, veljelleen ja yhdelle lapsuudenystävälleen ennen kuin mulle.
Kiva siinä sitten suunnitella naimisiinmenoa ja yhteisen talon ostamista. Paremminkin mietin, meneekö mun elämäni hukkaan miehen kanssa, joka noin kovasti haikailee omaa lapsuus- ja nuoruusaikaa. Lähtöhaluja vähän jarruttelee se, että meillä on kaksi lasta ja mies on kuitenkin hyvä isä lapsilleen.
sisko tuli käymään ja jeesusteli että oot aika karseen näkönen,siihen mies tuumas että arvaa vielä miksi en voi tuota nussia...
mm.ethän sä enää ole edes niin hyvännäköinen ja sä olet vain mielenvikainen huora, joka ei ymmärrä mua ( suhde kyllä loppui tähän, olin elättänyt hra taiteilijaa 5v)
"On parempi että tän suunnitelman esittää Minttu kun miehet jaksaa kuunnella ja kattoo viehättävää naista pitempään" (oma esimieheni perusteli miksi tekemääni suunnitelmaa esitelmöi johtoryhmälle toinen päällikkö)
"Sä oot hyvä jätkä ja tää ei muuten oo mikään kohteliaisuus" (kollegani humalapäissään, tarkoitti varmaan sanoa ettei se ole pelkkä kehu vaan totta mutta tuolla tavalla sanottuna kuulostaa että olen oikeasti miesmäinen :-)
"Kyllähän tollasen hirven erottaa kauriiden keskeltä" (sama kollega selitti kun oli tunnistanut minut valtavasta naisjoukosta)
sanoi mun alta vuoden ikäistä tyttöäni sian näköiseksi. Hämmennyin täysin enkä osannut sanoa mitään takaisin. Minulle hän ei olisi voinut rumemmin sanoa vaikka olis minut haukkunut vaikka miksi emakoksi. Minusta voi puhua ja sanoa mitä vaan, mutta lapseni saa luvan jättää rauhaan... Stnan ämmä...
ensimmäisenä tulee mieleen oma mies, joka sano mulle että "miten susta on tullu tommonen paska".
tokaisi yksi tutuntuttu kun näki mun imettävän 2-vuotiasta lastani.
täytyy kyllä ihmetellä ihmisten tilannetajua ja sitä miten ihmiset voi päästää tuollaisia suustaan!
Eräs sukulaiseni kehui isälleni "Tuosta teidän tytöstä se vielä kasvaa kaunis nainen", johon isäni vastasi sanalleen näin: "Ja vitut, ruma kuin perkele"
Arvatkaapa onko itsetuntoni täysin huipussaan vielä näin 35- vuotiaanakaan?
Kysyin joskus teininä isältäni, että olenko ruma. Vastaus: "Et sä kyllä erityisen kauniskaan ole."
t. 183 cm pitkä nainen
"Kyllähän tollasen hirven erottaa kauriiden keskeltä" (sama kollega selitti kun oli tunnistanut minut valtavasta naisjoukosta)
[/quote]
vauvan kanssa ja mies töissä, tämähän nyt oli ihan luonnollinen ratkaisu. mies sanoi että elän hänen rahoillaan ja olen parasiitti. :(