Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaavin kommentti, jota sulle ikinä on sanottu?

Vierailija
20.06.2011 |

Sellainen, joka jätti sut suorastaan epäuskon valtaan, voiko toi oikeasti sanoa mulle noin?

Kommentit (221)

Vierailija
101/221 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolle uskouduin virtsankarkailusta, sanoi:

"pistä korkki alle" ja nauroi päälle...

Ei naurattanut silloin eikä vielä nytkään.

Vierailija
102/221 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

podimme sekundääristä lapsettomuutta, mistä äitini oli tietoinen.

Oli nauttinut vissiin vähän alkoholia, ja estonsa poistuivat, joten tuumasi, että "Sinä xxx (nimeni siis) et ole tullut meidän sukuun. Meidän suvun naiset ovat hedelmäisiä, mutta sinä et" :(

Itkin elämäni katkerimmat itkut tämän jälkeen :(

Vieläkin kihoaa kyyneleet silmiini kun tuota mietin.

Onneksi saimme kauan kaivatun vauvan vielä, mutta kyllä tuo kummittelee mielessä välillä vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/221 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siedän sun seuraa pelkästään siksi et oot mun veljen kanssa."

-no, eipä oo tarvinnu siskon sietää sen jälkeen mun seuraa, mut eipä ole enää veljensäkään seuraa...

Vierailija
104/221 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"etkö sä tampio osaa laskea? Eihän kukaan voi olla noin tyhmä ku sä, ihme et oot päässy luokaltas"

Ja tähän päälle vielä lisää taivastelua..Olin 11v, pelattiin jotai peliä missä piti siis jotain laskea, sukulaispoika sitten avautu, kun en pärjänny. PS. lasken edellee sormilla ja jo aikuinen.

Tuttua mulle myös tuo että mies haukkuu mm. huonoksi äidiksi, lapsilla ei kuulemma ole koskaan mitään väliä, kunhan itse vaan pääsen jonnekin lähtemään.

Uskomattominta tuossa on se, että olen tasan 3x vuoden aikana ollut viihteellä, muuten aina lasten kanssa. ja silti kehtaa sanoa noin. Ite kun ei ole koskaan kotona.

Ja yks, minkä kuulin, ei siis sanottu suoraan, oon kuulemma ylimielinen, mustasukkanen ja raivohullu ämmä. jep, haluaisin vaan tietää, mistä kukaan on tollasen käsityksen edes voinut saada, varsinka kun ei mua edes tunne.

Vierailija
105/221 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin 16-vuotias,että eihän näistä sun tisseistä saa edes kiinni..

Se oli melko loukkaavaa kun olin silloin niin laiha!

Vierailija
106/221 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex poikaystävä sanoi kun olin 16-vuotias,että eihän näistä sun tisseistä saa edes kiinni..

Se oli melko loukkaavaa kun olin silloin niin laiha!

Mun mies sanoi viimeksi eilen, ettei mun tisseistä saa minkäänlaista otetta kun ne on ihan liian suuret. Kuulemma hyvin epäeroottista.

Vierailija
107/221 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 15 kieppeillä kun eräs "ystävä" tuijotti minua hetken ja tokaisi sitten "Sulla on rumat hampaat". Mulla oli siis rako etuhampaiden välissä, muuten ihan suorat hampaat. Kolahtihan se teini-ikäiseen ja häpesin syvästi hampaitani. Sitten parikymppisenä kun sain rahat kasaan, painelin hammaslääkärille ja korjasin ongelman.

Vierailija
108/221 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloinen poikaystäväni sanoi mulle joulun jälkeen, että "meinasin ostaa sulle joululahjaksi juoksukengät ja puntarin" oli siis päätynyt kuitenkin yhteen koruun minkä halusin. Loukkaavinta tossa oli se, että olin ihan normaalipainoinen ja mitään ylimääräistä ei ollut. Poikaystävän mielestä näin ei näköjään ollut, eipä mennyt kauaa kun jätin sen kun herra täydellisyydelle ei mikään kelvannut!

Vierailija
109/221 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olet mitäänsanomattoman näköinen kamala akka, jonka rinnat roikkuu polvissa". t- ihan ex -mies.

Vierailija
110/221 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummini tokaisi mulle; et sä noin läskinä mitään miestä saa ittelles, vanhapiika susta tulee! Olin tuolloin muistaakseni 12v ja juu, olin lapsena läski (painoin yläasteella n. 80-89 kiloa, lukiossa aloin laihtumaan).. Vähänkö loukkasi..

Mutta juu, mummi ei ollut muutenkaan suosikki ihmiseni eikä tuo ollut ainoa loukkaavin kommentti tuolta muorilta, mutta tuo oli se pahin.

Vierailija
111/221 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemattomia ylipainoon liittyviä juttuja, joita en jaksa muistella. No en edes ollut silloin ylipainoinen, mutta silti..

Kun olin raskaana, eräs tuttavapiirissä oleva ihminen sanoi että minun pitäisi tehdä abortti tai vähintään antaa lapsi adoptioon.

viimeaikoina:

Anoppi: Kyllä ****** (meidän lapsi) saa tulla tänne vaikka kuinka usein, ei sitä osaa äiti kotona hoitaa.

Mies on sanonut monesti että en osaa kuin haukkua häntä ja valittaa kaikesta, vaikka olisinkin sanonut jotain täysin normaalia. Usein tulee kyllä tiuskittua, mutta miehellä on välillä tapana puhua minulle kuin olisin todella vajaaälyinen..

Mutta onhan noita.

Vierailija
112/221 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avomies ilmoitti mulle, että hän on lojaalimpi vanhemmilleen, veljelleen ja yhdelle lapsuudenystävälleen ennen kuin mulle.

Mulle kans ex-mies sanoi että "kukaan muu ei merkitse mitään kuin mun OMA perheeni", eli vanhemmat ja sisarukset plus niiden puolisot ja lapset. Oli tosi hyvä olla sen jälkeen. Onneksi ei saatu lapsia.

Vierailija
113/221 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuneeko huonosta itsetunnosta?

Itselleni suurin osa näistä kommenteista olisi valunut kuin vesi hanhen selästä.

Vierailija
114/221 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverini letitti hiuksiani kesken tunnin, opettaja sanoi että lopettakaapa tytöt tuo kaunistautuminen nyt. Yks meidän luokan pojista sanoi että "tuosta nyt ei saa kaunista tekemälläkään". Tuo loukkasi.

Vierailija
115/221 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni suurin osa näistä kommenteista olisi valunut kuin vesi hanhen selästä.

olisi ihanaa kun voisi vaan viitata kintaalla paskapuheille..silloin kun minua kiusattiin koulussa,niin kuuntelin päivät pitkät loukkauksia nimestäni,pituudestani,vaatteistani,perheestäni...ikinä en kiusaajille näyttänyt,että välittäisin paskaakaan mutta kotiin päästyäni itkin ja viiltenin käteni piloille. Tosiaan olisin voinut olla kovempi ihminen.

Vierailija
116/221 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan sinua niin paljon, että tekisi mieli tappaa sut !

Mieskin on loukannut minua lukemattomin asiattomin sanoin, muttei noin pahasti ole sanonut minulle koskaan.

Ja oikeasti vihaan välillä miestäni edelleen, mutta mitään noin typerää en ole kyllä sen koommin suustani päästänyt. Hävettää vieläkin ja mieskin muistaa sen varmasti aina:(

Vierailija
117/221 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutut ovat olleet loukkaavia ja asiattomia...enkä ole mikään herkkä.

Vierailija
118/221 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suurin osa on tapahtunut vuoden sisällä avomieheni sanomana. Meillä on 8kk-ikäinen vauva. Tässä esimerkkejä:

- sulla on kyllä iso urakka vauvan syntymän jälkeen päästä noista kiloista

- miten paljon rinnat voi oikein kasvaa raskauden aikana!

- kai noi kamalat raskausarvet lähtee kohta

- saadaanko me vielä toinenkin vauva (1kk vauvan syntymän jälkeen)

- sulla on niin helppoa, kun sun ei tartte mennä töihin

- kyllä säkin voisit jotain muutakin tehdä kotona, kun vaan maata, sen jälkeen kun olin käynyt kaupassa, laittanut päälle ja tyhjentänyt astianpesukoneen ja pesukoneen 2x, tehnyt ruokaa, siivonnut vauvan pukluja lattioilta, pessyt olohuoneen ja keittiön lattiat, kanniskellut kiljuvaa vauvaa pari tuntia ympäriinsä, vienyt roskat, käynyt vaunulenkillä, viikannut pieneksi jääneitä vauvan vaatteita säilytykseen ja lopun aikaa leikkinyt vauvan kanssa..

- ootko menossa tänään lenkille (kun minulla oli 38 astetta kuumetta, kamala yskä ja nenä vuoti koko ajan)

tarkemmin ajateltuna pohdin välillä mikse enää olen tässä suhteessä. Ja olen oikeasti jäänyt täysin sanattomaksi joistakin kommenteista, vaikka osaan kyllä ilmaista itseäni tavallisesti melko hyvin..

Vierailija
119/221 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kuulemma tekopyhä, koska söin lihaa, mutta en silti suostunut aborttiin. Juu, oma lapsihan on mulle täsmälleen saman arvoinen kuin lauantaimakkara. Onneksi on ex.

Vierailija
120/221 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis vähän ajatella ennenkuin laukoo totuuksiaan päin naamaa, ilkeät sanat voi jäädä niin pitkäksi aikaa kummittelemaan mieleen...

Joskus olen möläyttänyt toislelle jotain ilkeää ja ne pari juttua vaivaa vieläkin mieltäni, koska näin toisen ilmeenstä että hän loukkaantui ja yllättyi sanojani...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi