Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaavin kommentti, jota sulle ikinä on sanottu?

Vierailija
20.06.2011 |

Sellainen, joka jätti sut suorastaan epäuskon valtaan, voiko toi oikeasti sanoa mulle noin?

Kommentit (221)

Vierailija
61/221 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alempi sosiaaliluokka totta tosiaan. Molemmat vanhemmat kohtuu suurissa ja vaativissa viroissa, äitini mm. kävi nuorten turvatalolle usein. Kyllä se hienosti muiden lapsia osasi hoitaa ja auttaa, vaikka omia lapsiaan kohtaan olikin jotain aivan muuta.

Ja kyllä, sitä alkoholia ja muita käytetään ihan muissakin piireissä, kuin alemmissa piireissä. Monet tuntemani "isot herrat" ovat vetäneet viinaa kaiken iltaa, aamulla auton rattiin ja leikkimään isorikasta töihin.

Vierailija
62/221 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin puolisen vuotta synnytyksen jälkeen. Olin silloin 20v. normaalipainoinen. Rintanni olivat valtavat. Hankin oikein kalliista alusvaateliikkeestä muutamat tukevat liivit. Sovituskopissa ajattelin, että otan nämä mustat, miehen mieliksi. Kuppi H ympärys 75.

Kotona odotin mitä mies pitää näkemästään ja kysyin miltä näyttää. Johon mies vastasi välinpitämättömästi: "onhan noi aika mummomaiset". Olemme edelleen naimisissa ja mies oppinut tavoille, monet kommentit täysin ajattelemattomuutta ja nuoruuden typeryyttä! Silti loukkasi syvästi silloin.

Olin naimiseen mennessämme todella upea pakkaus, kaikki viimeisen päälle laitettuna. Olin vasta19v. Ja sain muutenkin ihan arjessa usein kauniita kommentteja jopa tuntemattomilta ihmisiltä. Serkkuni sanoi häidemme jälkeen, ettei meinannut tunnistaa minua. mutta nauruni paljasti, että kuka olen!

Tavallaan loukkaannuin, toisaalta, en sillä serkullani tapana naljailla ja on äärettömän kateellinen ollut aina. Ja totta nauruni ei kauneimmasta päästä, arvatkaa olenko nauranut enään kommentin jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/221 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yksi arvostetuista vieraista sanoi vaimolleen: "kuolisit sinäkin lehmä pois, niin meillä kaikilla olisi mukavampaa".

Että osataan sitä paremmissakin piireissä.

Vierailija
64/221 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmalta on kuitenkin tuntunut vanhempien suusta tulleet ulkonäköä koskevat kommentit. Esim. kerran kun isäni oli pitkään matkoilla, menin häntä kentälle vastaan ja odotin häntä innokkaana. Olin n. 20-vuotias. Eka asia, mitä isä töksäytti oli että oot taas lihonut. :( Olisi tehnyt mieli jättää se sinne laukkuineen, mutta niin vaan autoin laukkujen kanssa ja ajoin kotiin, vaikka itketti taas kerran kuulla vaan jotain paskaa vaikka tulin auttamaan ja vastaan muutenkin innokkaana pitkästä aikaa.

Vierailija
65/221 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle inhoa äänessään " mene pukemaan joku toinen vaate päälleesi, ettei nuo sun roikottimes tollai näy ".

ROIKOTTIMET?? Mulla oli siis hädin tuskin aa- kuppi, painoa max 50kg ja pituutta 173cm - enkä omistanut yksiäkään rintsikoita vielä silloin ( silloin ei ollut niin liivejä pieniä olemassakaan ) ja T- paita, joka oli päälläni, oli hihaton ja kainaloista hieman löysä, mutta ihan normaali vaate. ( Olimme meidän omalla mökillä, mutta sinne oli tullut joitain vieraita käymään ).

2. Isäni sanoi: " olet aina lapseni, mutta en minä sinua rakasta". ( olin 14v )

3. Isäni sanoi: " kukaan muu ei maalaa naamaansa yhtä kauheaksi kuin sinä". ( Olin laittanut hillitysti ripsiväriä ja ruskeaa luomiväriä ). ( olin 14v )

4. Isäni sanoi: " pue päällesi jotain muuta, et hypi täällä sukkahousuissa, näyttää kauhealta". ( olin 14v ).

Perheeni on tavallinen, ei ollut mitään alkoholiongemia tms ja nyt vanhemmiten isäni on herkkä, ajatteleva, hyväsydäminen ja superkiva isoisä lapsilleni; mutta ei ollut oikein koskaan kauhean kiva minulle.

Vierailija
66/221 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hautaustoimistossa suunnittelemassa kuolleelle vauvalleni hautakiveä.Hautaustoimiston täti "lohduttaa" että turhaan jäät sitä suremaan.. Jos polkupyörä varastetaan, niin sitten sitä hommataan uusi sama pätee vauvaan...

Vierailija
67/221 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hautaustoimistossa suunnittelemassa kuolleelle vauvalleni hautakiveä.Hautaustoimiston täti "lohduttaa" että turhaan jäät sitä suremaan.. Jos polkupyörä varastetaan, niin sitten sitä hommataan uusi sama pätee vauvaan...

Toivottavasti vaihdoit liikettä nopeasti ja ehkä jaksoit laittaa omistajalle valitusta pöyristyttävän tökeröstä myyjästä. Osanottoni.

Vierailija
68/221 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4. Isäni sanoi: " pue päällesi jotain muuta, et hypi täällä sukkahousuissa, näyttää kauhealta". ( olin 14v ).

minkähänlaisia traumoja mä lapsilleni aiheutan, voisin ihan hyvin kuvitella sanovani noin, jos lapset hyppivät turhan vähissä pukeissa. Eihän tuo tarkoita, että lapsi näyttää kauhealta, vaan ne vaatteet sopimattomilta.

Vierailija
69/221 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vaihdoit liikettä nopeasti ja ehkä jaksoit laittaa omistajalle valitusta pöyristyttävän tökeröstä myyjästä. Osanottoni.

Oli vielä omistajasta kyse...

Olin niin väsynyt ja masentunut lapseni kuolemasta, etten jaksanut silloin vaihtaa enään liikettä, mutta olen kyllä miettinyt noita sanoja liki kymmenen vuotta... :(

Vierailija
70/221 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan odotetut kaksosemme oli syntyneet keskosina ja selvinneet kuukausien teho-osastohoidosta. Mieheni oli jollekin puolitutulle asiakaspalvelussa työskentelevälle kertonut, että meillä on pienet kaksoset. Siihen tämä täti oli vastannut, että jaaha, tuplavahinko siis.

Vierailija
71/221 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vielä omistajasta kyse...

Olin niin väsynyt ja masentunut lapseni kuolemasta, etten jaksanut silloin vaihtaa enään liikettä, mutta olen kyllä miettinyt noita sanoja liki kymmenen vuotta... :(

en kyllä ymmärrä miks sun pitäis tällaisista loukkaantua, eihän se ole mitenkään henkilökohtaisesti sulle tarkoitettu. Ei se sanonut, että erityisesti SUN ei kannata TÄTÄ vauvaa surra. Enemmänhän tämä kertoo ao. henkilön kummallisesta ja kylmästä sielunelämästä, ja lähinnä vois sääliä häntä, ja varsinkin hänen lapsiaan.

Mistä sä tiedät, vaikka sanois jokaiselle leskellekin, että nyt vaan tansseihin ja uutta putkeen? Ääliö mikä ääliö.

Lakkaa jo miettimästä tuollaisia. Tuollaiselle kuuluu vain hymähtää, ja jopa nauraa, että kaikenlaisia sitä onkaan, eikä jäädä kymmeneksi vuodeksi murehtimaan.

Vierailija
72/221 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan odotetut kaksosemme oli syntyneet keskosina ja selvinneet kuukausien teho-osastohoidosta. Mieheni oli jollekin puolitutulle asiakaspalvelussa työskentelevälle kertonut, että meillä on pienet kaksoset. Siihen tämä täti oli vastannut, että jaaha, tuplavahinko siis.

tuokin on vitsi, eikä olis syytä ottaa henkilökohtaisesti.

Vierailija
73/221 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-iässä sain paksut rillit (näköni huononi -5 diopteria 1½ v:ssa)ja siihen lisättynä ohut hiirenhäntätukka, perunanenä ja hymy jolla yläikenet näkyy sekä pieni pömppömasu ( 168 cm ja 46 kg 14-vuotiaana)ja asuminen maalla ->mua kiusattiin aivan törkeästi eikä ollut yhtään ainutta ystävää -> aiheutti anoreksian yli 10 vuodeksi ja laihduin 32-kiloiseksi. Ihme oli että 28 vuotiaana tulin raskaaksi ekasta kerrasta kun ainoa mies jolle olen kelvannut pani mua kun oli umpikännissä.Sen jälkeen ei olla oltu yhteydessä. Lapselleni olen yrittänyt olla kannustava ja hyvä äiti kaikesta huolimatta!! Aikuisena suoritin akateemisen tutkinnon ja esimieheni sanoi jäädessäni äitiyslomalle "parempi kun et tulisi takaisin, ei täällä enää tuollaisia munankipeitä yksinhuoltajia tarvita ". Tuo oli ehkä pahinta, mitä olen koskaan kuullut. Onneksi löysin sentään uuden työn. Nyt 38- vuotiaana olen edelleen kaksin lapseni kanssa ja tuo seksikokemus oli ainoa. Uskomatonta mutta totta. En osaisi edes luottaa kehenkään...Ihmiset voi olla todella ilkeitä ja pahansuopia.

Aika kuoleman kielissä olet ollut, jos 32 kiloa. Ja tasan tarkkaan olisit löytänyt miehiä, mikäli olisit halunnut.

Vierailija
74/221 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten te jaksatte ottaa vitsailut vaikkapa tuplavahingoista tms. henkilökohtaisena loukkauksena.

Oletteko koskaan miettineet, voiko tässä maailmassa koskaan vitsailla mistään, koska aina voi se vitsi liipata liian läheltä kuulijaa, tai jotakuta hänen läheistään.

Eihän voi vitsailla kaljuista, tai sellaiseksi ajamisesta -moni kuitenkin menettää hiuksensa vaikka syöpähoitojen seurauksena, tai kenties vaikka pälvikaljun takia lähteä kaikki karvat, eivätkä ne kasva takaisin.

Ei voi vääntää vitsiä hulluista mielisairaalassa, koska aika usealla on läheinen sielläkin ollut.

Ei voi vääntää vitsiä tyhmistä/hölmöläisistä, koska eihän vammaisia saa pilkata.

Ei voi kertoa vitsejä sokeista, kuuroista tai jalattomista, koska nekin ovat jollekin kaameaa todellisuutta.

Mun miesystäväni voisi varmaan kirjoittaa tähän ketjuun mun sanomisistani.

Hänellä on toinen jalka toista lyhyempi, ja musta on ihan turha olla niin herkkis sen asian suhteen, joten ihan tahallani olen kyllä ruvennut häntä koulimaan.. Saatan heittää, että kävellessään jonkin takana häntä ei aina huomaa, kun välillä näkyy ja välillä ei, taas näkyy ja taas seuraavalla askeleella katoaa.

Tai kun hän on ottanut pituuseromme puheeksi jossain seistessämme (minä siis pidempi), olen sanonut, että seiso nyt edes sillä pidemmällä jalalla.

Alkuun hän näytti hyvinkin närkästyneeltä, jos asiasta mainitsi, mutta saattaa nykyään jo itsekin letkauttaa, että hänhän eksyisi jos menisi tuonne metsään, kun kulkisi kuitenkin koko ajan ympyrää jalkansa takia..

Vierailija
75/221 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pahinta, mitä on tapahtunut on jonkun ventovieraan sanoma "olet lehmä" !!

Vierailija
76/221 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti alaluokkaiset ihmiset eivät naljaile lastensa typeryydelle tai läskeille vaan ovat arvaamattomia alkoholisteja ja väkivaltaisia. Jos on saanut viettää sellaisen lapsuuden, ei pienet läskikommentit tunnu missään.

Lisäksi mitä älykkäämpi ihminen, sitä vittumaisempi.

Vierailija
77/221 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestin ainoan lapsemme 2-v synttäreitä. Mies ei osallistunut koko asiaan millään lailla, itse tein ja lähetin kutsut hommasin astioita ja tein tarjottavat, ostin lahjan... Kun sitten juhlien aamuna näytti siltä että suolaiset tarjottavat menevät pilalle, olin ihan hajalla. oli sunnuntai, kaupat aukeaisivat vasta 12, enkä ehtisi enää hommaamaan muutakaan, ressi painoi päälle. mies totesi:

"no mutta eihän sinne ketään tule, ihan sama vaikka söisivät paskaa"

juhliin oli tulossa 15 henkeä, mummot kummit ja serkut...

Vierailija
78/221 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin siis ihan tietokoneella syöttämässä lukuja koneelle, kun sisään tulee yksi kirjanpitäjän tuttu, jonka olin itsekin tavannut muutaman kerran jossain juhlissa tms. No tämä mies totesi minulle, että "miten ne on sut laskenu tietokoneelle töitä tekemään? Eikös sun pitäs olla harjan varressa siivoomassa". Tuli hieman sellainen olo, ettei kykyihini ihan luotettu...

Vierailija
79/221 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lohdutus tarkoituksessa mitä ihmeellisempiä asioita. Ja tajusin kyllä että asia oli heille vaikea ja outo ja sammakot vain karkasi suusta. Mutta toisinaan ne loukkas omassa surussa, vaikka kuinka yritin ymmärtää.

"No onneksi te että saaneet häntä koskaan kotiin niin ette ehtineet niin kiintyä" Lapsi oli puoli vuotta sairaalassa.

"Te oletta vielä nuoria ja saatta uusia lapsia"

Vierailija
80/221 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaavin kommentti, jota sulle ikinä on sanottu? Sellainen, joka jätti sut suorastaan epäuskon valtaan, voiko toi oikeasti sanoa mulle noin?

Miespuolinen ystävä pohti ääneen ettei haluaisi mennä työpaikan juhliin ilman deittiä. Ilmoitin olevani käytettävissä, jos hän ei muuta keksi. Miehen kommentti: "Sä et ole tarpeeksi edustava. Haluaisin sellasen tosi helmen."

Oma mies: "Ei susta olisi äidiksi, ethän sä pysty huolehtimaan edes itsestäsi"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan