Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup (rehellinen): mistä tunsit viimeksi kateutta / mitä kadehdit?

Vierailija
19.06.2011 |

Esim. ystävältäsi, siskoltasi tms.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että viimeksi olen tuntenut kateuden häivähdyksen, kun olen katsonut jonkun sikarikkaan elämää televisiosta. Olisi hauskaa, jos ei tarvitsisi miettiä raha-asioita. En kuitenkaan kadehdi mitään luksustuotteita tai kalliita autoja tai koteja vaan sitä huolettomuutta ja vapautta.

Vierailija
2/34 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunistunut. Hän on myös ihminen, jossa on salaperäisyyttä, itseni tunnen hänen seurassaan niin tuiki tavalliseksi.

En tietenkään paljasta tunteitani hänelle, saatika anna sen vaikuttaa käytökseeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden ei jatkuvasti tarvitse sanoa lapselleen " ei ole siihen nyt rahaa". Ja kyse siis on ollut ihan oikeasti tarpeellisista asoista.

Vierailija
4/34 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai tavoittelemani työpaikan.

Vierailija
5/34 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hänen tehtävänsä olivat juuri sellaisia, joita haluaisin itse olla tekemässä.

Vierailija
6/34 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini on laihtunut ainakin 10kg ja näyttää kesävaatteissa upealta. Ja minä kiroilen saamattomuuttani laihdutuksessa...

Lapseni kaveri asuu juuri sellaisessa ihanassa uudessa omakotitalossa, josta haaveilen. Omat tulot riittäisi sellaisen lainan maksuun jos mies tienaisi edes lähelle saman kuin minä...

Vierailija
7/34 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivittäin olen kateellinen muiden ulkonäöstä

lisäksi kadehdin ystäväperheen uutta omakotitaloa, joka on paljon hienommin suunniteltu kuin meidän

Vierailija
8/34 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olin joskus,en vain sitä silloin tajunnut.

nyt olen ylipainoinen valas. :(

Vierailija
9/34 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetken vaan, kun naapurille tehtiin uutta kattoa.

Siis kattofirma tuli ja teki, siivosi sotkut ja aikaa meni 4 päivää.

Lainarahalla tuon sais mutta kun ei haluttais ottaa taas velkaa.

Vierailija
10/34 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kadehtii jotain aineellista.

Itse en kadehdi sellaisia, mielestani mulla on kaikkea mita voin aineellisesti elamassa tarvita, mutta olen kylla kateellinen sellaisille kanssasisarille joilla on hyva, naisensa huomioiva mies ja onnellinen parisuhde. Omani kun ei niin onnellinen ole koskaan ollut, miehen persoonallisuushairion takia (ja sita taas en nuorena naimisiin mennessa tajunnut, ettei hanella ole aina ihan kaikki muumit laaksossa).

Vierailija
11/34 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin osata laittautua niin että näytän hyvältä.

Vierailija
12/34 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiedostan kyllä sen, enkä anna liiemmin vaikuttaa käyttäytymiseeni. Eihän se ole niiden muiden vika, että minä kadehdin heitä. Kadehdin erään tuttavani todella kaunista ulkomuotoa ja sitä että hän jaksaa vielä laittautua joka päivä sekä pitää itsestään niin hyvää huolta (itse keksin rahalle ja ajalle aina muuta käyttöä). Lisäksi kadehdin erästä tuttavaani joka on ihanan miehen kanssa naimisissa. Tämä mies on tuttavani kaukaa menneisyydestä. Sitten lukemattomia pieniä muita kateuden häivähdyksiä päivittäin. Kateus on muuten todella kielletty tunne. Monet eivät myönnä sitä lähes koskaan ja sitten se kuitenkin vaikuttaa moneen asiaan kiellettynä.

Vierailija
13/34 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla on hoitoapuna mummeja, kummeja, serkkuja tai naapureita. Meillä ei ole ketään ja ollaan aina yksin vastuussa lapsista.

Vierailija
14/34 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kenenkään ulkonäköä, mutta kadehdin toisinaan ystävieni kunnianhimoa, kykyä elää aikataulutettua elämää ja asettaa selkeitä päämääriä. En tunne saavuttaneeni elämässäni paljon mitään heihin verrattuna, koska en pysty niin suorituskeskeiseen elämään.

Vierailija
15/34 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni kateuden aalto pyyhkäisi, kun heidän lapsi vain nukkuu ja syö. Oma lapsemme (kohta vuoden) ei edelleenkään nuku eikä syökkään kunnolla.

Vierailija
16/34 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin häissä ja kadehdin siskoni upeaa vartaloa ja pitkiä sääriä. Ärsyttää kun toiset näyttää juhlissä niin upeilta ja itse olen tällainen vääräsääri ja riipputissi.

Vierailija
17/34 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katselin naapurin nurmikkoa, joka näyttää ihan golfkentältä, meillä vasta nurmi vähän vihertää (kylvetty vasta reilu viikko sitten). Kateellinen olen, kun ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella...

Vierailija
18/34 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä enää muista mitä kadehdin. Enää en ole vuosiin viitsinyt enkä jaksanut kadehtia ketään.

Vierailija
19/34 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harvoin tunnen kateellisuuden tunteita, mutta nyt eräs tuttava pääse muutamaan (sisäisellä vaihdolla) asuntoon joka olisi minun unelma-asuntoni. En voi kuin kadehtia. Katkera tunne!

En sentään toivo tätä häneltä pois... mutta oma olo olisi mukavampi jos joku tuntematon asuisi siinä.

Vierailija
20/34 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunsin kateutta kun läheiseni kuoli, että miksi ystäviltäni tai naapureilta ja ylipäänsä muilta ihmisiltä ei kuole ketään, mutta minulla on surua perheessä.

Toinen mistä olen kateellinen on nämä juoksu- ja maratoni- ja muut liikuntahullut, kun itse olen saamaton ja huonokuntoinen, niin ärsyttää kun muut ovat niin reippaita.

Nämä tuntemukset ovat typeriä myönnetään, ja onneksi menevät ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän