Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasten polilla usein romaneja -miksi?

Vierailija
18.06.2011 |

Olen joutunut kuukauden sisään kolme kertaa lapseni kanssa TAYSin lastenpolille ja joka kerta siellä on ollut pari muuta perhettä samaan aikaan. Toinen noista perheistä on ollut joka kolmella kerralla romaniperhe ja eri sellainen. Miten ihmeessä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden lapset saa ulkoilla missä tahansa ilman vanhempia. Perheessä on monta lasta ja joka toinen päivä yksi lapsista loukkaantuu. Putoaa puusta tai ikkunasta, saa puukosta, syö myrkkyä, nielee tupakoita, jää auton alle... Silloin tulee käytyä polilla joka toinen päivä.

Vierailija
2/7 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa puuhaa koko perheen kanssa! Kaikki lapset ja tädit ja isomummot mukaan kun yksi on saanut puukosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun havaintoosi, mutta Meilahden sairaalan aulassa olen nähnyt huomattavan usein romaniseurueita. Olen ajatellut, että heikäläisille suku on yleensä tärkeä ja jos joku sukulainen joutuu sairaalaan, niin muu suku tulee helposti joukolla katsomaan?!

Vierailija
4/7 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä on ilmeisesti sen verran paljon romaneja että joka kerralle riittää uusi tapaus?

Vierailija
5/7 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä ap. olet siellä tehnyt niin useasti?

Vierailija
6/7 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika pieni otos...

Vierailija
7/7 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että menevätkö lääkäriin vasta sitten, kun sairaus vaatii enemmän osaamista ja hoitoa vai haluavatko terkkalääkärit niistä eroon ja lähettävät polille, ettei tarvitse itse hoitaa. aika rasittavasti ne nimittäin siellä käyttäytyy. koko muu lapsikatras mukana ja kaikille haetaan hoitajilta pillimehut, vaikka vain yksi sairastaa. verorahoilla sairaille hommattuja mehuja.