Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäkuun palkkani 24 573€. Arvaa ammattini?

Vierailija
18.06.2011 |

Olen 33-vuotias yhden lapsen yh.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku muu on hoitanut sun lapsen...

Vierailija
2/80 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimeitä hommia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaen, että palkka on todellakin kerääntynyt yhden kuukauden ajalta. On tietenkin ihan eri asia, jos olet saanut vaikka puolen vuoden töistä palkan yhdellä kerralla (esim. jokin freelancer-homma).

Vierailija
4/80 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteen jäi noin puolet verojen jälkeen. Ja palkassa mukana myös lomakorvaukset. Puolet julkisella sektorilla ja puolet yksityisellä. Lisää arvauksia?

Vierailija
5/80 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin hommiin pääsee niin juntitkin, jotka kehuskelevat tuloillaan. Juristi ei niinkään moiseen alentuisi.

Vierailija
6/80 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten lakimies

Vierailija
7/80 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin muukin terveydenhoitoalan ammatti on mahdollinen, jos lomakorvauksissa on mukana myös loma-ajan palkka eikä vain lomarahat.

Vierailija
8/80 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erikoislääkäri. Leikkasin paljon privaatissa ja takapäivystin yo-sairaalassa. Koulutus kannattaa!!!

Ap

Vierailija
9/80 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että leveilee tilillään? En haluaisi uskoa. Taidat olla joku surkea palkanlaskija-konttorirotta, joka kadehtii lääkäreiden (varsinkin naispuolisten)tuloja. Enkö olekin oikeassa?

Vierailija
10/80 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että valehtelet. En usko kenenkään lääkärin olevan niin lapsellinen, et tulee tänne leveilemään palkallaan. Tosi lapsellista.

Vierailija
11/80 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee ihan hyvää av-palstalaisille ymmärtää, että muutakin elämää voi olla kuin toimeentulotuella kituuttaminen kotona. Koulutus kannattaa ja vanhempien koulutus usein "periytyy" myös lapsille. En ole mielestäni nolo enkä leveile vaan olen ihan järjettömän ylpeä itsestäni!!! Ystäville ei palkasta numeroina puhuta joten ihanaa kun saa kouluttaa sen edes anonyymisti jossain! Mä lähdetään nyt tyttären kanssa shoppailemaan sadepäivän kunniaksi :)! Kateus ei kannata, JOKAISELLA on Suomessa mahdollisuus kouluttautua juuri haluamaansa ammattiin!

AP

Vierailija
12/80 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos ei taidot riitä, jos ei vaan onnistu :(

Ihan vain varoitukseksi kaikille, että jos haluaa hyvän palkan, niin on paljon sellaisia ammatteja, joiden ihmiset kuvittelevat aina olevan korkeastipalkattuja, mutta tuloerot ammatin sisällä ovat oikeasti todella suuria.

Terveisin arkkitehti n.2400 euroa/kk brutto

Vierailija
13/80 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilkutus on ihan perseellään tuossa viestissä! Eikö lääkäreille opeteta suomen kieltä?

Vierailija
14/80 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuvitellut olevani palkkakuopassa, brutto n. 3400/kk

T. toinen arkkitehti

Vierailija
15/80 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee ihan hyvää av-palstalaisille ymmärtää, että muutakin elämää voi olla kuin toimeentulotuella kituuttaminen kotona. Koulutus kannattaa ja vanhempien koulutus usein "periytyy" myös lapsille. En ole mielestäni nolo enkä leveile vaan olen ihan järjettömän ylpeä itsestäni!!! Ystäville ei palkasta numeroina puhuta joten ihanaa kun saa kouluttaa sen edes anonyymisti jossain! Mä lähdetään nyt tyttären kanssa shoppailemaan sadepäivän kunniaksi :)! Kateus ei kannata, JOKAISELLA on Suomessa mahdollisuus kouluttautua juuri haluamaansa ammattiin!

AP

Siis tässä viestissä pilkut perseellään.

Vierailija
16/80 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus kannattaa ja vanhempien koulutus usein "periytyy" myös lapsille. JOKAISELLA on Suomessa mahdollisuus kouluttautua juuri haluamaansa ammattiin! AP

lyö nyt vähän toisiaan korville!

Me jokainen nyt ei haluta eikä voida olla erikoislääkäreitä, jotka leikkelemme toisiamme.

Anna kaikkien kukkien kukkia, niin sinunkin menestyksesi tulee paremmin esiin.

Vierailija
17/80 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä orjana, tarkempia koordinaatteja en anna. Sen verran täytyy korjata, että 2500 euroa on oikeampi summa. Normaalilla kuukausituntimäärällä.

Muuten ihan mukava työpaikka :)

Vierailija
18/80 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkiksessä EI ole äidinkielen opetusta, jos se nyt jollekin on vielä epäselvää! Latinaa ja ruotsia luetaan ja oppikirjat ovat englanniksi. En siis osaa pilkkusääntöjä ja eipä se paljoa ole elämää haitannut!!!

Se on jännä, että tällä palstalla saa onnittelut jos pukkaa 10 lasta tai pudottaa 3 kiloa, mutta menestyvää hyväpalkattua nuorta naista ihan puhtaasti kadehditaan. Se ei onneks ole multa pois. Mukavaa viikonloppua!

AP

Vierailija
19/80 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten ehdit olla lapsesi kanssa, jos kerran päivytstätkin?

Vierailija
20/80 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilkutus on ihan perseellään tuossa viestissä! Eikö lääkäreille opeteta suomen kieltä?

keskitytä oikeinkirjoitukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi