Kesäkuun palkkani 24 573€. Arvaa ammattini?
Kommentit (80)
Olettaen, että palkka on todellakin kerääntynyt yhden kuukauden ajalta. On tietenkin ihan eri asia, jos olet saanut vaikka puolen vuoden töistä palkan yhdellä kerralla (esim. jokin freelancer-homma).
Käteen jäi noin puolet verojen jälkeen. Ja palkassa mukana myös lomakorvaukset. Puolet julkisella sektorilla ja puolet yksityisellä. Lisää arvauksia?
Niihin hommiin pääsee niin juntitkin, jotka kehuskelevat tuloillaan. Juristi ei niinkään moiseen alentuisi.
Jokin muukin terveydenhoitoalan ammatti on mahdollinen, jos lomakorvauksissa on mukana myös loma-ajan palkka eikä vain lomarahat.
Olen erikoislääkäri. Leikkasin paljon privaatissa ja takapäivystin yo-sairaalassa. Koulutus kannattaa!!!
Ap
että leveilee tilillään? En haluaisi uskoa. Taidat olla joku surkea palkanlaskija-konttorirotta, joka kadehtii lääkäreiden (varsinkin naispuolisten)tuloja. Enkö olekin oikeassa?
että valehtelet. En usko kenenkään lääkärin olevan niin lapsellinen, et tulee tänne leveilemään palkallaan. Tosi lapsellista.
Tekee ihan hyvää av-palstalaisille ymmärtää, että muutakin elämää voi olla kuin toimeentulotuella kituuttaminen kotona. Koulutus kannattaa ja vanhempien koulutus usein "periytyy" myös lapsille. En ole mielestäni nolo enkä leveile vaan olen ihan järjettömän ylpeä itsestäni!!! Ystäville ei palkasta numeroina puhuta joten ihanaa kun saa kouluttaa sen edes anonyymisti jossain! Mä lähdetään nyt tyttären kanssa shoppailemaan sadepäivän kunniaksi :)! Kateus ei kannata, JOKAISELLA on Suomessa mahdollisuus kouluttautua juuri haluamaansa ammattiin!
AP
Mut jos ei taidot riitä, jos ei vaan onnistu :(
Ihan vain varoitukseksi kaikille, että jos haluaa hyvän palkan, niin on paljon sellaisia ammatteja, joiden ihmiset kuvittelevat aina olevan korkeastipalkattuja, mutta tuloerot ammatin sisällä ovat oikeasti todella suuria.
Terveisin arkkitehti n.2400 euroa/kk brutto
pilkutus on ihan perseellään tuossa viestissä! Eikö lääkäreille opeteta suomen kieltä?
Olen kuvitellut olevani palkkakuopassa, brutto n. 3400/kk
T. toinen arkkitehti
Tekee ihan hyvää av-palstalaisille ymmärtää, että muutakin elämää voi olla kuin toimeentulotuella kituuttaminen kotona. Koulutus kannattaa ja vanhempien koulutus usein "periytyy" myös lapsille. En ole mielestäni nolo enkä leveile vaan olen ihan järjettömän ylpeä itsestäni!!! Ystäville ei palkasta numeroina puhuta joten ihanaa kun saa kouluttaa sen edes anonyymisti jossain! Mä lähdetään nyt tyttären kanssa shoppailemaan sadepäivän kunniaksi :)! Kateus ei kannata, JOKAISELLA on Suomessa mahdollisuus kouluttautua juuri haluamaansa ammattiin!
AP
Siis tässä viestissä pilkut perseellään.
Koulutus kannattaa ja vanhempien koulutus usein "periytyy" myös lapsille. JOKAISELLA on Suomessa mahdollisuus kouluttautua juuri haluamaansa ammattiin! AP
lyö nyt vähän toisiaan korville!
Me jokainen nyt ei haluta eikä voida olla erikoislääkäreitä, jotka leikkelemme toisiamme.
Anna kaikkien kukkien kukkia, niin sinunkin menestyksesi tulee paremmin esiin.
Yksityisellä orjana, tarkempia koordinaatteja en anna. Sen verran täytyy korjata, että 2500 euroa on oikeampi summa. Normaalilla kuukausituntimäärällä.
Muuten ihan mukava työpaikka :)
Lääkiksessä EI ole äidinkielen opetusta, jos se nyt jollekin on vielä epäselvää! Latinaa ja ruotsia luetaan ja oppikirjat ovat englanniksi. En siis osaa pilkkusääntöjä ja eipä se paljoa ole elämää haitannut!!!
Se on jännä, että tällä palstalla saa onnittelut jos pukkaa 10 lasta tai pudottaa 3 kiloa, mutta menestyvää hyväpalkattua nuorta naista ihan puhtaasti kadehditaan. Se ei onneks ole multa pois. Mukavaa viikonloppua!
AP
ja miten ehdit olla lapsesi kanssa, jos kerran päivytstätkin?
pilkutus on ihan perseellään tuossa viestissä! Eikö lääkäreille opeteta suomen kieltä?
keskitytä oikeinkirjoitukseen.
joku muu on hoitanut sun lapsen...