Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopiiko muodissa oleva maksimekko A-vartaloiselle?

Vierailija
26.06.2011 |

No jooh, ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta ajattelin kysyä tätä esitietona ennen kun lähden edes sovittelemaan ;D

Mitat: 163cm, 60kg, 75C, vyötärö 76cm ja lantio 96cm

Eli yläkroppa pienempi kuin alakroppa ja sitä mietin, että korostaako tuo maksimekko vaan sitä, että lantiota on?? Versus yläkroppa siis ;)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vältä ikkunaverho-kuviota ja vaakaraitoja.

Vierailija
2/8 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkainten malli vaikuttaa asiaan aika paljon.

Mutta itse olen saman mittainen kuin sinä, enkä pukeutuisi maksimekkoon, koska se nyt vain ei sovi lyhyille, lyhentää entisestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa enemmän tiimalasilta kuin päärynältä.

Vierailija
4/8 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä mulla on ns. pullonkaulahartiat ja nirunaruolkaimet ei sovi ei sitten hyvällä tahdollakaan =D

Ja jotain kukkakuviota ajattelin, onko se sitten se kakkosen mainitsema ikkunaverhokuvio?? ;)

Tarkoitus olisi käyttää maksimekkoa korkkareiden kanssa jolloin pituutta olisi enemmän, ballerinoja käytän vähän lyhyempien vaatteiden kanssa ^^

Mutta pitänee käydä sovittamassa ja samalla vähän vilkuilla myös sitä "pituusongelmaa" joka on kyllä aika monen vaatteen kanssa...

ap

Vierailija
5/8 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ajatellu, että oon päärynä kun tuota mahaa ja lantiota löytyy ;)

Millanenkohan mekkomalli mulle olisi sitten paras?

ap taas =)

Vierailija
6/8 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vartalosikin vaikuttaa enemmän tiimalasilta kuin päärynältä.

Vaikutanko minäkin tiimalasilta, kun mittani ovat 99 - 71 - 101? Voin kertoa, että olen ihan päärynän mallinen.

Vierailija
7/8 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ajatellu, että oon päärynä kun tuota mahaa ja lantiota löytyy ;) Millanenkohan mekkomalli mulle olisi sitten paras? ap taas =)

Jos korkkareita aiot käyttää, niin osta ihmeessä polvipituinen mekko, jossa sääret tulevat esille.

Vierailija
8/8 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne sopii kaikille. Kun valitsee kevyen ja laskeutuvan materiaalin, niin kyllä se sopii myös vähän lyhyemmälle (ja ap on mun mielestä aika keskimittainen, ei vielä lyhyt - alle 160 ois lyhyt).

Valitse kuitenki sit sellainen vähän "pienempi" kukkakuosi. Oletan, että yllä "verhokankailla" viitattiin nimenomaan suuriin painokuvioihin, jotka helposti isontaa kantajaansa. Öh - siis myös leveyssuunnassa ja takamuksen kohdalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme