Mun mieheni vartalo on epäkiihottava. Hän on hintelä
mutta isovatsainen. Lisäksi inhoan, kun hän suihkun jälkeen kulkee alasti pallomahansa ja pienen lepotilapippelinsä kanssa. Fantasioin harteikkaasta miehestä. Olenko ihan kamala vaimo?
Kommentit (46)
Mielestäni asiassa ei ole mitään sen ihmeellisempää kauheutta. Jos ei miehen uusi ulkonäkö miellytä niin ei miellytä. Kyllä siitä saa olla harmissaan ja jopa inhotakin sitä. Minkäs sille tunteelle mahtaa. Miestähän ei tarvitse inhota vaikka ulkomuoto inhottaisikin.
Itselläni on hyväkroppainen ihana mies ja kyllä minuakin inhottaisi jos se siitä menisi kauheasti muuttumaan. Pieni lihominen ei tietty haittaa kun muuten on kunnossa, mutta täysi löysistyminen hintelässä kropassa on kyllä aika kauhistuttavaa, eli Ap mielestäni et ole ollenkaan kamala ihminen. Voisit toki mainita asiasta kuniisti miehellesi jos se vaikka kannustaisi häntä tsemppaamaan.
Isovatsainen, iso- ja laatikkoperseinen, löysä, valkoinen maitovalas, jonka selluliitin määrää ei voi sanoin kuvailla. Pienet patalaput roikkuu navan yläpuolella ja kolme leukaa heiluu kun arvon rouva mussuttaa patukkaa kirjaa lukiessaan. Fantasioin kiimaisesta kiinteästä naisesta, jolla rinnat osoittaa ylöspäin ja ovat kookkaan, perse on kunnon hyppyriperse ja reidet ei hinkkaa yhteen. Nyt olen sellaisen onneksi löytänyt, 10 vuotta nuorempi ja ero astuu voimaan marraskuussa, JES :)
saaneet sinut näkemään hänet näin huonossa valossa? Onko hän pettänyt sinua vai käyttäytyykö hän muuten vaan ikävästi?
saaneet sinut näkemään hänet näin huonossa valossa? Onko hän pettänyt sinua vai käyttäytyykö hän muuten vaan ikävästi?
En ole varma, mikä on muuttanut käsitykseni miehestäni. Olimme ennen unelmapari. Mies ei ole pettänyt minua enkä minä häntä, mutta hän on käyttäytynyt muuten ikävästi. Ei aina, mutta joskus. Hän on vastuullinen aviomies ja isä. Olemme käyneet paljon keskustelua hänen juomisestaan. Hän ei juo paljon, mutta juo usein, ja se muuttaa hänen käytöksensä ratkaisevasti. Oma tuttu aviomieheni ei ole ikään kuin tavattavissa silloin, vaan joku hidasälyinen sössöttäjä.
Joku ehdotti, että projisoin ehkä tyytymättömyyttä itseeni. Se on osaksi totta. Olen miettinyt, että jos olisin edelleen omissa mitoissani ja itsevarma, en niinkään piittaisi siitä, miltä mieheni näyttää. Mutta kyllä mies on muuttunut rutkasti, paljon enemmän kuin minä ja paljon aikaisemmin.
Ihmettelen, että minua pidetään isokokoisena ja käsketään laihduttamaan 10-15 kg. Kun painoin nuorena 54 kiloa, sain kuulla törkeää arvostelua ulkonäöstäni, naisilta. 61-kiloisena olin kokoa 36 ja itseeni tyytyväinen. Farkkuni ovat nyt 28-29-tuumaiset ja rintaliivini C75, muut vaatteeni 38 (ja 36). En ole isokokoinen, mutta olen isompi kuin vuosi sitten. Pitkä ja lyhyt nainen eivät voi painaa saman verran. 166-senttinen on 10 senttiä minua lyhyempi, ja se on paljon. Laihtua toki haluaisin sinne 60 kilon tienoille.
ap
Mulla taas yks suurin pointti jatkaa mieheni kanssa aina ja kaiketi ikuisesti, on juurikin pääosin se että hän vetoaa minuun seksuaalisesti fyysisellä olemuksellaan. Näyttää siis hyvältä ja sen takia aika paljon mutia pikkuvikoja anteeksi.
Muutamia muuten (henkinen puoli, älykkyys, keskustelutaidot, huomaavaisuus jne. jne)täydellisiä tai lähes täydellisiä olen tavannut, mutta jos ei fyysisesti yhtään vetoa, niin minkäs sille sitten tekee.
Käytännössä voin sanoa että jos mieheni olisi ihan totaali turn off tai sellaiseksi muuttuisi, niin en kyllä heti osaa sanoa että mikä puoli sitten pitäisi meidän yhdessä silloin kun parisuhteessa on muuten uonompi tai haastavampi kausi meneillään, niitäkin kun pitkissä suhteissa välillä on.