Mun mieheni vartalo on epäkiihottava. Hän on hintelä
mutta isovatsainen. Lisäksi inhoan, kun hän suihkun jälkeen kulkee alasti pallomahansa ja pienen lepotilapippelinsä kanssa. Fantasioin harteikkaasta miehestä. Olenko ihan kamala vaimo?
Kommentit (46)
En ole siis enää mallimitoissani. Mies on turvallinen mies, mutta nyt on muutenkin tylsä kausi ja meillä on takana pari kiperämpääkin lyhyttä jaksoa. Meillä on kuitenkin perushyvä suhde.
ap
mutta saa kyllä mut kiljumaan nautinnosta vaikkei adonis olekaan... ;) Ulkonäkö on NIIN sivuseikka.
Hän koskee omalla tavallaan. Joudun opastamaan häntä joka kerta (kamalaa) ihan vain kivun välttämiseksi.
ap
mutta saa kyllä mut kiljumaan nautinnosta vaikkei adonis olekaan... ;) Ulkonäkö on NIIN sivuseikka.
joten näytän aika hoikalta edelleen.
ap
kaikki tuollaiset "hyi sinua, oletko edes ihminen" on niin tekopyhiä!
Mun mies lihoi melkein 10kg siitä kun tavatiin, tosin nyt laihtunut 6kg. Ruettiin syömään terveellisemmin ja herkkuja max1-2krt viikko ja mies otti eväät töihin. Innostuisko sun miehesi tuollaisesta?
Miehellä ei enää ole painon kanssa tiputtamisen kanssa tarvetta, aloitettiin syömään terveellisemmin terveyden kannalta ja jos oltaisiin syöty samaan malliin niin millä lukemilla paino olisi ollut esim.10 vuoden kuluttua? Itselläkin paino tippui 5kg, nyt bm19.
Entä jos ehdottaisit miehellesi?:)
tuskin mikään harteikas kaveri pullohartiaks muuttuu.
Voisinpa lainata harteikkaan mieheni sinulle vuorokaudeksi. Huomaisit, ettei hänen ihana vartalonsa tee hänestä aivan unelmamiestä.
Ulkonäkökuvaus sattuisi hyvin ko ammattiryhmään:D
En koskaan pitänyt exäni vartalosta eikä meidän seksikään mitään huippua ollut, koska mulle esteettinen puoli on erittäin tärkeää seksissä. En vaan voi sille mitään. Nyksäni onkin kuin kreikkalainen patsas, mutta isolla varustettu ja todellinen ilo silmälle ;)
Oletko mitannut miehesi pippelin? Kuvauksesi perusteella sen luulisi olevan normi-av-mamman miehen pipuli eli sellainen 50 senttinen nakkimakkara:D
No onpa ilkeetä, mulle tuli ihan pahamieli sun miehes puolesta.
Onneksi ei tiedä mitä puhut hänen selkänsä takana. Ainakin hän on sinut itsensä kanssa.
Kyllä musta tuntuis pahalta, et mies jossain foorumilla haukkuisi minua, kuinka kehtaan tulla suihkusta ja olla alasti makkarissa hänen katsoessaan telkkaria, ja se kuinka häntä ällötää edes katsella minua :(
Always look at what you have left...Never look at what you have lost
Mun mieheni oli hoikka poika kun tavattiin ja kunto kohillaan kun liikkui aina ja kaikkialla lähinnä rulliksilla, talvisin kävellen.
Sit se jotenkin laiskistui laiskistumistaan, alkoi käyttää julkisia ja mässyttää karkkia ja pullaa (sit kun siihen opiskelijavuosien jälkeen oli varaa ;D) Auton osto oli ehkä se viiminen niitti ukkokullan kangistumiseen. 10 vuodessa tuo on tainnut lihoa liki 20kg, joista ainakin 15kg ihan ylimääräistä ja kaikki vyötäröllä....
Mä nyt en varsinaisesti fantasioi mistään paremmasta, mutta voisihan se taas vähän hoikempikin olla... Jos ei muuta ni, terveytensä puolesta. Musta olis kovin kiva, jos mulla olis mies vielä parinkymmenenkin vuoden päästä, eikä sydäriin kuollut mies...
Ja ei. Mä en ole lihonnut. Kolmen lapsen jälkeen painan edelleen saman verran kuin 20 vuotta sitten eli 48kg
ymmärrän sua täysin ap! Muakin välillä ärsyttää kun mies hiippailee lepotilapippelinsä kanssa nenän edessä, eikä mun mies edes ole kuvailemasi kaltainen hintelä pallomaha..kuulostaa siltä että teillä harrastetaan seksiä pimeässä, tai niin mä ainakin tekisin sun tapauksessa.
95 %:a on oikeita naisen irvikuvia, persjalkaisia, suonikohjuja, laatikkoperse, kananpersetukka, pienet tai jättisuuret läskitissit jne.
ei ole minun syytäni (johtuu mieheni toiminnasta), vaan uskon, että sen ongelmat ovat aiheuttaneet vastenmielisyyteni miestäni kohtaan. Psyykkisestä fyysiseen siis. Uskon kuitenkin, että jos meillä olisi parempi fyysinen yhteys, muutkin asiat kohentuisivat. Todellakin haluaisin näistä tunteista eroon.
ap
Oletko edes ihminen...
Siihen asti olin ihan mallimittainen. Ei ollut kauheasti motivaatiota pitää itsestä huolta, kun suhteessa meni huonommin. Mies oli rupsahtanut jo ainakin 10 vuotta sitten. Onhan tämä pinnallista ajattelua, mutta en pääse siitä eroonkaan.
ap
Miehesi ansaitsisi parempaa. Miten sä voit puhua sun omasta elämänkumppanistasi noin! :(
Toivottavasti tulet jätetyksi ja miehesi löytää paremman naisen. Toivottavasti sun seuraava miehesi on joku ronski kaapin kokoinen älykääpiö ja typerys, joka vetää sua viikonloppuisin aina viehättävästi kännissä turpaan. Varmaan sitten olisit tyytyväinen.
Oliko hän fantasioidesi mukainen suhteenne alussa? Oletko itse ihanteellisen näköinen?