Mun mieheni vartalo on epäkiihottava. Hän on hintelä
mutta isovatsainen. Lisäksi inhoan, kun hän suihkun jälkeen kulkee alasti pallomahansa ja pienen lepotilapippelinsä kanssa. Fantasioin harteikkaasta miehestä. Olenko ihan kamala vaimo?
Kommentit (46)
Pahin kropanmalli mulle miehessä: hintelä ja isovatsainen. Ei kiitos!!!
Siihen asti olin ihan mallimittainen. Ei ollut kauheasti motivaatiota pitää itsestä huolta, kun suhteessa meni huonommin. Mies oli rupsahtanut jo ainakin 10 vuotta sitten. Onhan tämä pinnallista ajattelua, mutta en pääse siitä eroonkaan.
ap
Hyvä vaan että kerroit tunteesi vaikka joitain kauhistuttaa lukea se. Ap ei varmasti ole ainoa joka on menettänyt fyysisen kiinnostuksen mieheensä. Ei väkisin voi tykätä jos pää sanoo ei. Jos suhteessa menee huonosti niin varmasti vaikuttaa siihen miten kumppaninsa näkee. Ja jos miehen kroppa tosiaan on tuollainen jota muutkaan naiset tuskin ihailisivat, niin mikä ap:sta tekee "epäihmisen". Ja ap:n mitoilla ei ole väliä, rumienkaan ihmisten ei ole pakko tykätä kaikista.
Siihen asti olin ihan mallimittainen. Ei ollut kauheasti motivaatiota pitää itsestä huolta, kun suhteessa meni huonommin. Mies oli rupsahtanut jo ainakin 10 vuotta sitten. Onhan tämä pinnallista ajattelua, mutta en pääse siitä eroonkaan.
ap
LOL, mallimittainen just just
En ole ap, mutta pituudeltani sama ja onhan toi nyt täysin uskottavaa, että ap on ollut mallinmitoissa joku kilo takaperin.
Nyt 70-kiloisena mun mitat on 88-66-97, vaatekoko 36-38. 67-kiloisena ne luettiin 87-65-95 (36-38), 64-kiloisena 87-64-93 (36) ja 62-kiloisena 86-62-91 (34-36). Viimeiset ovat jo ihan hyväksyttävät mallinmitat.
ensin ulkonäköni vuoksi. "Mallinmitoissa" nyt ei ole mitään ihmeellistä. Kun katsotte jonkin vakavasti otettavan mallitoimiston mallien mittoja, huomaatte, että aika moni palstan lukijoistakin on ihan samoissa mitoissa. Mutta viis siitä.
Mulla on tapana joskus tunnustaa synkkiä ajatuksiani AV:lla. En ole koskaan pettänyt miestäni. Tämä ajatus on pahin tekoni häntä kohtaan koko suhteemme ajalta. Mikään rakentava ajatus se ei ole, tiedän hyvin, ja haluan työstää itseni eroon siitä.
Täällä aina sanotaan, että miehet pitävät siitä ja siitä. Ovathan naisetkin sen verran primitiivisiä, että pitävät jostain ja jostain eivät. Mutta kuten kirjoitin aikaisemmin, en usko, että asia häiritsisi minua niin paljon, jos kaikki muu olisi loistavasti.
ap
HALOOOOO! tiedän, että tämä on jo 4 vuotta vanha julkaisu, mutta pakko kommentoida.
176cm ja 67kg ei ole mikään läski. Painoindeksiksi tuostakin tulee 21,6. JA rajathan normaali painolla tosiaan ovat 18,5 - 24,99 ja kg rajat ovat 57.3 kg - alle 77.4 kg Joten ap on kaukana läskistä.
Tuntuu että kaikki läskit ovat itse olleet haukkumassa ap:ta. :D saa taas nauraa suomalaisille.
Minusta miehessä vastenmielisintä on juuri se pallomaha eli oksettava läskipötsi ja miestissit :( tunnen olevani paska pinnallinen ihminen, mutta en voi sille mitään.
Ap, ymmärrän sinua. Vähän samaa ongelmaa. Laitan silmät kiinni ja ajattelen komeaa työkaveriani, se auttaa. Siis ihan fyysinen juttu, en petä miestäni enkä vaihtaisi häntä mihinkään, hän on muuten aivan ihana kumppani.
MUTTA TÄÄ AV-PALSTA on ihan uskomaton! 176 cm ja 67 kg on todella hoikka! Mutta tällä palstalla on sääntö, että pituudesta riippumatta nainen on ISOKOKOINEN ja RUMA jos painaa LÄHES 70 KG!!!
Kuulkaas, mä olen 170 cm ja 76 kg ja olen oikein sopusuhtainen, vaatekoko 40, ei ylimääräistä. Rinnat, vyötärö ja peppu löytyy, ei maharöllyköitä. Pehmeää on, mutta siitä pidän itsekin :) Ja juoksin muutama viikko sitten maratonin, eli en sohvaperunakaan. Repikää siitä, hyeenat!!
Ettei vain ap:n mies satu olemaan sellainen ylipitkä hevosnaamainen heinäseiväs, jonka elämä on pelkkää epätoivoista egonpönkitystä?
eikä ap:n painoon :)
Painosta voin sanoa vaan sen verran,et mulla on kaveri joka on nyt ap:n mitoissa ja oli just noin vuosi sitten reilusti hoikempi. Ja vuosi sitten hän oli paljon kamalamman näköinen. Luut näkyi,jalat oli tikut ja tissejä ei lainkaan. Naamastakin poskiluut ja leukaluu vaan paistoi,ns. pääkallon näköisesti. Ja painoa oli tuolloin n.55-56kg. Nyt on n.66-67kg ja näyttää todella upealta,pitkä kun on.
Muotoja on tullut vähän,ei todellakaan esim mitään mahaan tmv vaan just rintoihin,kasvoihin,kädet ei näytä enää tulitikuilta ja iho on kimmoisampi.
Jos hän olisi 160cm niin varmaan joo olisi tullut mahaankin jotain,mutta pituutta on 176cm!! Siis PITKÄ.
MUTTA mutta,siitä ap:n miehestä. Alkoholi on kamala asia. Kaikille se ei vaan sovi. Mun miehellä oli ap sama juttu. Naimisiin mennessä käytti alkoholia kyllä,mutta nyt 10v päästä se alkoholi itsessään sai hänet käyttääntyyn erilailla. Alkaa jauhamaan juttuja,jankkaa ja jankkaa ensin. Sitten alkaa sössöttään ja olemaan "hauska",siis lähinnä ärsyttää ja hieman (tosi vähän kylläkin....) säälittää.
Minä tein niin et kuvasin kerran salaa hänen kalsarikänni iltansa. Miten sössötti lapsille ja sitten lasten mentyä nukkumaan niin mulle jne
Siihen loppui juominen. Nyt ottaa seurassa,joskus ruoan kanssa 1-2 olutta ja stop. Tuntee nyt rajansa.
Meillä sössötys alkoi viidennen oluen jälkeen.
Täällä aina sanotaan, että miehet pitävät siitä ja siitä. Ovathan naisetkin sen verran primitiivisiä, että pitävät jostain ja jostain eivät. Mutta kuten kirjoitin aikaisemmin, en usko, että asia häiritsisi minua niin paljon, jos kaikki muu olisi loistavasti.ap
Jospa sun inhotuksesi miesta kohtaan johtuu siita ettet koe hanen osaavan olla sulle oikeanlainen 'mies' ;-)
Siis makuuhuoneessa.
Mutta tuohon ulkonakoon noin muuten, mulla oli mahdottoman hyvannakoinen mies ja aviomiehena oli aika perusteellisesti taysi paska. Naista ei osannut kasitella fyysisesti eika henkisesti. Erosimme ja nykyinen mieheni on aivan erimuotoinen, ei ollenkaan raamikas tai harteikas mutta han saa mut tuntemaan hyvaa mielta ihan joka paiva, ja siksi olen edelleen viela monen vuoden jalkeen aivan hulluna haneen. Silla fyysisella vetovoimalla saa kylla myos monet pikkujutut anteeksi, kuten sen etta on aina myohassa jos ollaan jonnekin lahdossa, kun itse tykkaan valmistautua ajoissa (argh ja sitten odotellaan).
hän on verrattain menestynyt mutta erittäin nöyrä. Hän vain päästi lihakset surkastumaan ja mahan kasvamaan. Puku päällä hän on oikein hyvännäköinen. En ole syytön ongelmiimme (voisinhan olla vähemmän pinnallinen), mutta niitä ei vie yhtään eteenpäin se, että en pidä mieheni vartalosta. Haluaisin niin kovasti pitää.
ap
Ettei vain ap:n mies satu olemaan sellainen ylipitkä hevosnaamainen heinäseiväs, jonka elämä on pelkkää epätoivoista egonpönkitystä?
En koskaan pitänyt exäni vartalosta eikä meidän seksikään mitään huippua ollut, koska mulle esteettinen puoli on erittäin tärkeää seksissä. En vaan voi sille mitään. Nyksäni onkin kuin kreikkalainen patsas, mutta isolla varustettu ja todellinen ilo silmälle ;)
ei tarvitse ryhtyä seksiin, ellei itse halua. Nyt kun joku kertoo syyn, ei hän ole enää ihminenkään :O
mies oli pieni ja laiha ja sitten vuosien mittaan aloin inhota sitä kaikkea hänessä, erohan siitä lopulta tuli. Miehelle ei tahtonut löytyä vaatteita kun farkuista oli lyhyimmätkin lahkeet liian pitkät.
Oikeesti ap, pitäiskös sun itse laihduttaa se 10-15 kg ja sitten tulla arvostelemaan miestäsi? :D :D :D
Kyllähän tuo ap kertoo vähän siitäkin, että teillä ei tosiaan ole kaikki kunnossa. Kun ihmistä rakastaa, niin näkee sen hyvänä. Olet itse lihonut isokokoiseksi ulos siitä mallinvartalosta ja se saattaa ahdistaa sinua, niin että projisoit sen pahan olosi siihen pieneen pallomahaiseen mieheesi.
itsekin "otin" kilpaurheilevan miehen, josta on vuosien saatossa jäljellä vain sohvaperuna,joka syö yhtä paljon,kuin aktiivi urheiluaikoinaan..Kaikki paino menee suoraan pallomahaan,hartiat ja käsivarret kuihtuneet,samoin reisi-ja pakaralihakset.Mies ei ole nähnyt omaa seisokkiaan mahansa alta viimeiseen viiteen vuoteen(ei omista mitään häräntappoasetta). Minua ällöttää,ei voi mitään.En olisi ikinä uskonut,että hänestä tuollainen tulisi. Yök.
Muistan ne pullonkaulat edelleen elävästi.
Vaihdoinkin sittemmin miestä, nyt on ladonovi =)