Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko koulun lääkärintarkastukset kiusallisia?

Vierailija
17.06.2011 |

Niin... siinä kysymys tulikin. :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olin 7. luokalla kun tarkastus tehtiin. Hoitsu otti suihin!

Vierailija
2/14 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ehkä suuren osan kiusallisuudesta aiheutti ne legendat niistä toimenpiteistä, joita siellä tehtäisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ehkä suuren osan kiusallisuudesta aiheutti ne legendat niistä toimenpiteistä, joita siellä tehtäisiin.

Mitäs legendoja ne olivat?

Vierailija
4/14 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muutenkin ujo ja arka, ja sosiaaliset tilanteet pelottivat. Lisäksi selässäni oli vikaa, joten jouduin usein pyllistelemään alkkareissani mieslääkärin edessä, joskus menkkojenkin aikaan. Joten kiusallista oli

Vierailija
5/14 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olin 7. luokalla kun tarkastus tehtiin. Hoitsu otti suihin!

Vierailija
6/14 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muutenkin ujo ja arka, ja sosiaaliset tilanteet pelottivat. Lisäksi selässäni oli vikaa, joten jouduin usein pyllistelemään alkkareissani mieslääkärin edessä, joskus menkkojenkin aikaan. Joten kiusallista oli

Näin mullakin. Se oli jotenkin inhaa kun heti piti riisuutua ja väännellä itseään jos mihinkin kummiin asentoihin ja tehdä taivutuksia.

Vierailija
7/14 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle osui aina koppava ja inhottava lääkäri. :(

Vierailija
8/14 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduttiin istumaan pikkareilla ja aluspaidoilla siellä kylmässä odotushuoneessa rivissä ja sitten pelkät pikkarit jalassa tarkasteltiin ryhdit ja muut. Muistan vain, että oli kylmä.

Vierailija
9/14 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista oli vielä 90-luvulla kun olin itse kouluiässä. Kylmyys on muistissa minullakin.

Jouduttiin istumaan pikkareilla ja aluspaidoilla siellä kylmässä odotushuoneessa rivissä ja sitten pelkät pikkarit jalassa tarkasteltiin ryhdit ja muut. Muistan vain, että oli kylmä.

Vierailija
10/14 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle osui aina koppava ja inhottava lääkäri. :(

Tästä on päinvastainen kokemus. Lääkärit olivat mukavia ja helposti lähestyttäviä mutta terkkarit ikäviä vanhoja akkoja. :) Anteeksi vaan jos joku terkkari sattuu lukemaan tätä. Ei ole tarkoitus morkata koko ammattikuntaa.

Vierailija
11/14 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkastukset oli ainakin meillä ns. pakollisia. Kukaan ei niistä pitänyt mutta pakko oli käydä. En sanoisi että ne olisivat olleet kiusallisia mutta aina sn jostain syystä toivoi jäävän väliin. :)

Vierailija
12/14 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkastukset oli ainakin meillä ns. pakollisia.

Onkohan nuo vieläkin pakollisia...?

Vierailija
13/14 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkastukset oli ainakin meillä ns. pakollisia.

Onkohan nuo vieläkin pakollisia...?

Ei ole pakollisia.

Vierailija
14/14 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terkka kurkkasi pikkareihin. Siis raotti pöksyjä peppupuolelta ja etupuolelta.

Mun mielestä tuo oli niiiiiiin noloa, kun ei osannut varautua. Ja samaa sanoivat muutkin tytöt.

Ja sitten se nöyryytys ja saarna painosta. Olin n. 9 vuotiaaksi asti suht normaali painoinen. Paino oli kyllä yläkäyrällä ja nain, mutta en ollut läski. Mutta siihen puututtiin koko ajan (mutta tuo kanahaukka kyllä puuttui myös yhden pojan pituuteen aina, poika oli aina päätä pidempi kuin muut, koska isänsä oli yli 2 metrinen ja äitikin lähes 180 senttinen).

Ja paino alkoikin sitten nousemaan joskus neljännellä ja yläasteella olinkin sitten kunnolla läski.

Siis kyllähän painosta olisi saanut huomauttaa, mutta sen olisi voinut tehdä nätisti eikä alkaa mäkättämään syömisistä.