Voi luoja... Elloksen asiakaspalvelu
Kyselin tossa äsken olisiko joku tiennyt mitä Elloksen oudot kaksoiskoot tyyliin 98/116cm tarkoittaa.
Soitin sitten asiakaspalveluun, jossa vastaa taas kerran hoono soomi (virolainen) nainen. Yritin saada selvää, minkä kokoiset nuo pöksyt oikein ovat. Jankkas vaan, että voin palauttaa jos eivät sovi! Tai voi toki tarkistaa koko-oppaasta. Vaikka juuri selitin, että siellä ei mainita moisia kokoja ollenkaan.
Tällä "asiakaspalvelijalla" ei ollut mitään käsitystä asiasta, ei edes ymmärtänyt että 98 ja 116 kokojen välissä on koot 104 ja 110.
Argh... okei pieni juttu, mut mua ärsyttää suunnattomasti, kun joka puljussa on nykyään sama juttu.
Kommentit (26)
mäkin eilen soitin tilauksen. On kyllä ärsyttävä koittaa puhua niille, ei saa välillä mitään selkoo.
ellokselta eri laukku kun olin tilannut, koska tuote olikin loppuunmyyty. Ilmeisesti luottavat, että osa ei kuitenkaan jaksa palauttaa väärää tuotetta. Törkeetä.
Tuli soitettua tilausta puhelimitse. Ostoslistalla oli 6-8 tuotetta, joista YHTÄKÄÄN ei ollut enää jäljellä (soitin samana päivänä kun alekuvasto tuli). Loppujen lopuksi linjan toisessa päässä oleva nainen (ihan suomalainen sentään) sanoi, että olisi ehkä helpompi, jos hän kertoisi, mitä heillä ON jäljellä... Heh.
eikä saanut helvetti mitään selvää. En nyt muista yksityiskohtia, mutta olin tyyliin tilannut farkut kokoa 42, mutta paketissa luki 40-42. Housut olivat reilut ja olisin vaihtanut pienempään, mutta kun nettisivuilla oli koot 38,40 ja 42 erikseen, mutta noissa housuissa luki kääreessä että 40-42, niin mihinköhän kokoon olisi pitänyt ymmärtää vaihtaa.
Niin ja asiakaspalvelija myös väitti, ettei ko. housuja ole enää myynnissä, eikä niitä tulee enää myöhemminkään valikoimiin. Kas kummaa, puoli vuotta myöhemmin siellä oli edelleen samat housut myynnissä.
Joo, oli viimeinen kerta kun sieltä mitään tilaan, kyllä pitää asiakaspalvelun edes YMMÄRTÄÄ MITÄ ASIAKAS KYSYY.
sain tarpeekseni siitä asiakaspalvelusta.
Askosta, oltiin ostamassa patjoja. Myyjällä huono suomi, Virosta taisi olla, ei saatu mitään tolkkua
etä mikä patja nyt kovempi, pehmeämpi, parempi tai huonompi kuin toinen. Puhui taukoamatta ja veteli niitä patjoja kokeiltavaksi, mutta ei ymmärtänyt kysymyksiämme emmekä me hänen puhettaan.
Olisi kyyllä tehnyt mieli pyytää suomenkielistä myyjää. Häivyimme ilman patjoja.