Ostaisitteko kaupasta jossa on ammuttu ihmisiä? Tuotteita, elintarvikkeita...
Kommentit (131)
Kivat teille. Minä niin pelkään vainajia.
No hyi nyt en voi asioida kampissakaan! Kivat teille. Minä niin pelkään vainajia.
Siis onko nää tämän tyyliset vastaukset huumoria? Eihän ne ruumiit siellä Kampissa/Sellossa jne enää ole!
Vai onko kaikki av-mammat niin hihhuleita, että uskovat vainajien hengen jäävän pyörimään ostarille?
Sitten kun mä kuolen, niin mun sielu lähtee jonnekin parempaan paikkaan kuin Kamppi tai Sello, huolimatta siitä missä kuukahdan!
ugh
eikä ainakaan käyttää metroa. Sydäreitä yms. kohtaukseen kun on kuollut väkeä vaikka missä. Junienkin kanssa vähän niin ja näin, ja korkeiden siltojen. Saksalaiseen kirkkoonkaan ei kannata mennä.
Jos kerran olet tietämättäsi asioinut paikoissa joissa joku on kuollut etkä ole huomannut mitään...
Kävisin toki. Siunaisin tilan samalla kun haen kopallisen perunoita.
Millekään lentoasemalle. Niilläkin kuolee ihmisiä silloin tällöin, viime viikollakin Helsinki-Vantaan lentoasemalla joku sai sairauskohtauksen ja kuoli sinne. hui. ei voi enää matkustaa mihinkään. Toisaalta - onhan ihmisiä kuollut myös lentokoneissa, mistä tiedät, ettei juuri siinä koneessa, millä päätät lomamatkasi seuraavan kerran tehdä, ole joku kuollut?!?!
eikä ainakaan käyttää metroa. Sydäreitä yms. kohtaukseen kun on kuollut väkeä vaikka missä. Junienkin kanssa vähän niin ja näin, ja korkeiden siltojen. Saksalaiseen kirkkoonkaan ei kannata mennä.
Kävisin toki. Siunaisin tilan samalla kun haen kopallisen perunoita.
lol
tuotteita tilasta jossa on paripäivää sitten ammuttu ihmisiä ja pahimmat veriroiskeella kuorrutetut tuotteet on poistettu.
Epäilen oikeasti että moni kyllä vastanneista vastasi kyllä vain kiusallaan. Ei normaali terve ihminen osta sellaisesta tilasta vaan menee mieluummin toiseen kauppaan.
tapahtuman jälkeen ja paljon on ollut muitakin ihmisiä normaalisti ostoksilla.
että Sellon Prismassa käy normaaliin tapaan asiakkaita, mekin melkein joka päivä. Ei siellä verisiä tuotteita ole myynnissä.
Ihan kivasti siellä Sellossa on ollut ihmisiä ainakin kun me siellä maanantaina käytiin ja ostin sieltä useitakin tuotteita, jopa vieraille vietäväksi.
Tais olla tuplapoonus päivä?
heh heh en olisi mennyt edes tublapoonuspäivinä.
Maaliskuussa ehkä uskaltaisin käydä uudestaan kaupassa.
kävisittekö ruumishuoneella kahvitauolla.
En todellakaan ostaisi ainakaan niitä kasviksia.
Kävin ostoksilla. En havainnut mitään negatiivistä henkitoimintaa alueella.
Eli hyvä juttu. Suosittelen ostosten tekoa.
Ettei ollut irtohyhmää pinnalla???
ja toistaiseksi en ole nähnyt kiusattuja sieluja missään vaeltavan. Tosin uhrit olivat syyttömiä ja tappaja kuoli vasta sairaalassa.
Aika älyttömiä kommentteja täällä.
Minä en ole vielä uskaltanut käydä "sielä" ostoksilla.
konkkaan sopii mennä sellainen kauppa.
mun kaveri näki kun siellä joku loikkari meni siitä keskusaukosta lattiaan.