Ostaisitteko kaupasta jossa on ammuttu ihmisiä? Tuotteita, elintarvikkeita...
Kommentit (131)
Kumman ottaisit kasvoillesi mieluummin. Hiviä kantavan oksennuksen vai aivoverimössöt?Niin sitähän minäkin. Olisit miettinyt tarkemmin.
Taisi itselläsi jäädä ajatusrakennelma vähän kesken.
mutta olen kyllä miettinyt, miltähän mahtaa tuntua mennä sinne ekaa kertaa noiden tapahtumien jälkeen.
Toisaalta kävin juuri Myyrmannissakin ja siellä oli jokseenkin hirtehistä, että raketteja myytiin melkein siinä, missä aikoinaan räjähti pommi.
Luuletteko että tavarat kahdensadan metrin päässä ovat likaantuneet? Entä onko teillä jotain erityistä tietoa että uhrit ammuttiin vihannesosastolle? Ja nyt ne veriset avokadot on myynnissä?
No ainakin minulla on suuri arvaus, että yksi ammuttiin juuri vihannesosastolla tomaattien vieressä. Tai sitten poliisilla on ollut melkoisen outo huumorintaju julkaistessaan harmaan laatikon Iltasanomien nettisivuilla juuri tomaattien vieressä.
Aion kyllä jatkossakin Prismassa käydä, ehkä nyt viikon boikotoin ko. paikan tomaatteja.
Kenelläs oli HIV tässä tapauksessa?Kumman ottaisit kasvoillesi mieluummin. Hiviä kantavan oksennuksen vai aivoverimössöt?
Niin sitähän minäkin. Olisit miettinyt tarkemmin.
Taisi itselläsi jäädä ajatusrakennelma vähän kesken.
Ajatusrakennelma on hyvä. Aina kannattaa pohtia edemmäs kuten sinä et pohtinut. Sen lisäksi liität tähän Sellon tapahtumat vaikka kysymys koski ihan yleisesti kauppoja joissa on ammuskeltu. Et taida olla kovinkaan terävä, vai mitä?
En myöskään muuttaisi asuntoon jossa joku on joskus kuollut (yleensä tiedustelen asiasta) Enkä ostaisi asuntoa jossa on joku kuollut. Kuolema jää yleensä kiertämään piiriä kohtaan jossa vainaja oli.
jossa joku on joskus kuollut, en ajaisi tietä pitkin jolla joku on joskus kuollut, en käyttäisi mitään esinettä jonka valmistaja on joskus kuollut.
Just joo, hulluja on moneen lähtöön.
En myöskään muuttaisi asuntoon jossa joku on joskus kuollut (yleensä tiedustelen asiasta) Enkä ostaisi asuntoa jossa on joku kuollut. Kuolema jää yleensä kiertämään piiriä kohtaan jossa vainaja oli.
sielä on joka huoneessa joku joskus kuollut, jos vaikka sielä menevät piirileikkiä.
muodostaa kuvan mielessään.
Jostain syystä minun mielikuvissa ampuminen tapahtuu telkkariosastolla, vaikkei sellaisia edes Prismoissa ole.
Muutoin totean, että ehkä AV:N oudoin ketju koskaan, ja se on jo paljon se.
Tuossa Sellon Prismassahan on telkkariosasto, ihan siinä sen tietokoneosaston takana, jossa yksi ampuminen tapahtui (niissä kuvissa näkyy veriroiskeet niissä läppärilaukuissa).
En mielestäni ole nähnyt mitään kuvia tästä tapauksesta, nyt jäi vaivaamaan mistä tuon mielikuvan sain.
joka päivä roskiin.. pieni viilto paketissa, purkki tippuu lattialle, tahra, paketin rypistyminen yms..
voin kyllä vakuuttaa että tämän tapauksen tavarat on kaikki kerätty pois...
ja huom, prismoissa ei ole kauppiasta, vain johtajia joiden pussista ei tuo ole ollenkaan pois..
Jotenkin kriipii ajatus. Ehkä kesällä tai vuoden päästä. Myyrmannin tapauksen jälkeen olen käynyt vain kahdesti sielä. Ei voi mitään kuolleet vie shoppailu halut tiehensä.
Ei siellä mitään veriroiskeisia tuotteita myydä !
Voi hitto sä oot tyhmä :D
Kaikki poistetaan tietyn neliön ja metrien sisältä ja vakuutus korvaa ne .
Boikotoitko kaikkea siellä ?
Siellä kun kuoli ja loukkaantui tosi paljon ihmisiä ...
Minkä ikäinen mahtaat olla kun tällaista täällä kyselet ???
H.Ö.L.M.Ö.
ja Sellon Prismasta menee nyt hävikkiin suurin osa tuoretuotteista, maito-, hedelmä-, vihannes- ja leipätuotteista ihan yksinomaan siksi, etteivät ne ensi viikolla olisi enää tuoreita. Vuodenvaihteen myyntiin varatut tuotteet ehtivät jo vanhentua ennen kaupan avaamista, eli ei tarvi keneenkään pelätä mitä vie tomaattiensa kanssa mukanaan kotiin.
Eikä yksikään kauppias myy millään alennuksella mitään tahriintuneita tuotteita, muutaman tuhannen euron takia kaupan mainehan kärsisi satojen tuhansien eurojen edestä.
Mauttomia viestejä tässä ketjussa, ajatteletteko te ollenkaan, että tuollaiset voivat sattua omaistenkin silmiin?
Mauttomia viestejä tässä ketjussa, ajatteletteko te ollenkaan, että tuollaiset voivat sattua omaistenkin silmiin?
Mä näen tän oudon ketjun ennemminkin terapeuttisena. Vaikeaa asiaa käsitellään. Joissain tilanteissa on musta huumori vain avuksi, että saa asiaa käsiteltyä edes jotenkin. Tuskin omaiset tällaisesta loukkaantuvat, eihän täällä puhuta kenestäkään henkilökohtaisesti. Kunhan pähkäillään tätä asiaa arki(inho)realistiselta kannalta. Moni Sellon Prisman asiakas joutuu asian jotenkin käsittelemään kuitenkin.
tai en aisti mitään, mutta mieheni kuoli äkillisesti meidän vessaan ja eipä ole kertaakaan kylmännyt siellä käydä. Päin vastoin, kaiken sen järkytyksen keskellä päätin että tästä kämpästä en ainakaan pois muuta.
Kalmaa koko kehoa ajatuskin sielä asioinnista. Asioin mieluummin itäkeskuksessa.
En kävisi ostoksilla sellaisessa paikassa. Vie ostoshalut.
ketjulla on sellaiset vakuutukset, mitkä korvaavat nuo pilaantuneet tuotteet! Eihän tuo ihan vielä päivittäistä ole suomessa että täällä joka päivä ammuttaisiin kaupassa. Kauppa on ollut kiini jo 3 pv joten suurin osa menee vaihtoon senkin takia. Kaupalla on myöskin vakuutuksen menetetyn myynnin osalle sekä sille, että myyjät saavat ns. ylimääräistä vapaata.
Olen itse istunut vakuutusyhtiössä useita tunteja keskustellemassa näistä vakuutuksista.
t. Yrittäjä
Säälit firmaa :D:D:D aika sairasta.