Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

0km hölkkä 1h10min onko huono aika?

Vierailija
13.06.2011 |

Olen siis lönkötellyt koko kevään lenkeillä, nyt vauhtini on siis kympillä tuo 1h ja 10min. Onko minulla mielestäsi hyvä vai huono kunto?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yli tunti! tässäkö uusi av-klassikko?

Vierailija
2/29 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai ihan sun kisavauhtia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasaista tahtia hölkötellen, vähän lujempaakin varmaan pystyisi. Olen silti (sykemittarin mukaan) erinomaisessa kunnossa.

Vierailija
4/29 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain tiedä yhtään onko tuo hyvä vai huono aika, kun ei ole ketään kehen vertaisi. Tiedän kyllä, etteivät kaikki ihmiset jaksa hölkätä edes kilometriä, mutta mites te normikuntoiset jumpparit yms kuntoilijat?

Vierailija
5/29 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis elämäni toinen juoksulenkki 5 km meni aikaan 35 minuuttia eli sama vauhti mitä sulla. Mun peruskunto on hyvä. Olin ihan tyytyväinen aikaani. Kunpa sen saisikin pidettyä 10 kilsan matkan! Ehkä loppukesästä =). Tuntihan ois jo loistoaika.

Vierailija
6/29 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen töitä saa tehdä! Ei erinomainen, mutta hyvä tai hyvä+

Vierailija
7/29 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit välillä yrittää juosta alle tunnin tai 5 K 25 minuuttiin.

Jos tähtään maratonille pidennä lenkki ja pidä syky alhaaalla (max 130).

Vierailija
8/29 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kunto on tällä hetkellä hieman huonompi kuin viime kesänä, monta rasitusvammaa peräkkäin ja pari kiloa kertynyt niin ne varmaan vaikuttaa.

Mutta mun tarviskin enemmän keskittyä siihen tekniikkaan ja askeltiheyteen että saisin vauhtia lisää.

Mutta siis ihan sopiva aika peruslenkiksi.

Vierailija
9/29 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo aika huono tosiaan.. :D

Vierailija
10/29 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on keskisyke koko ajan 150, sillä pystyn siis juttelemaan hölkätessä puhelimeen tai kaverille.Miten hiljaa mun pitäisi juosta, että syke olisi vain tuon 130? Mulla on aina ollut korkeampi syke kuin muilla. Onkohan tuo yksilöllistä vai huijaanko vain itseäni ja vedän koko ajan liian kovaa?

Vierailija
11/29 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ihan oikeasti. Kymppi ja tunti 10minsaa on huono aika ja se ei ole enää juoksua.

Vierailija
12/29 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko tulla kertomaan se teille. En tiedä onko hyvä kun en juokse ite.

Vierailija
13/29 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vaihtelee samallakin henkilöllä puhumattakaan ihmisten välillä. Jos syke on sellainen, että pystyy juttelemaan, silloin se on passeli lenkille. Kovavauhtisella lenkillä kuuluu hengästyä ja juttelu ei kyllä suju riippumatta sykkeestä.

Mulla on keskisyke koko ajan 150, sillä pystyn siis juttelemaan hölkätessä puhelimeen tai kaverille.Miten hiljaa mun pitäisi juosta, että syke olisi vain tuon 130? Mulla on aina ollut korkeampi syke kuin muilla. Onkohan tuo yksilöllistä vai huijaanko vain itseäni ja vedän koko ajan liian kovaa?

Vierailija
14/29 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juokset vaan sitten hiljempaa tai teet aluksi pitkiä kävelylenkkejä ja juoksemalla osin tai jotain. Suurin osa lenkeistä pitäisi olla sitä peruskuntoa ylläpitävää eli ei liian korkeilla sykkeillä

Vierailija
15/29 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja melkoinen kävelytahti pitäis olla tohon aikaan. Ihan hyvä vauhti ap :)

siis ihan oikeasti. Kymppi ja tunti 10minsaa on huono aika ja se ei ole enää juoksua.

Vierailija
16/29 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kanssa aina syketaso tosi korkealla (mutta vedänkin usein vähän överiksi...) Esim. rankan aerobic tunnin keskisyke voi olla yli 170.

Mutta mulla on myös tosi korkea maksimisyke. Varsinaista maksimisyketestiä en ole koskaan tehnyt, mutta yli 200 olen kellottanut (toimivalla) sykemittarilla.

Vierailija
17/29 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10km hölkkää 1h10min olisi kävelytahti? Kyllä mä ainakin kävelijät ohitin reippaastikin. Mäkiäkin matkassa oli eli kunnolla piti ne puuskuttaa, kävelijät jäivät kauas taakse.

Vierailija
18/29 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon av-mamma kävelee 10 km tuntiin. Maraton taittuu kolmeen tuntiin, mutta siinä välissä ehtii käydä siistimässä karvoituksensa kuntoon.

10km hölkkää 1h10min olisi kävelytahti? Kyllä mä ainakin kävelijät ohitin reippaastikin. Mäkiäkin matkassa oli eli kunnolla piti ne puuskuttaa, kävelijät jäivät kauas taakse.

Vierailija
19/29 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juoksen nyt 5km aikaan 38minuuttia. En tosin jaksaisi kymppiä vielä edes juosta. Minusta aikasi kuulostaa hyvältä.

Vierailija
20/29 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aika paskassa kunnossa ja oma aika 10 kilsan matkalle on 50 minsaa. Jaksan lauleskella biisien mukana jotenkin, hengästyttää ja hikoiluttaa.

Sykettä en ole mitannut. :)

Itse juoksen 5 kilsan matkan nopeammin kuin jos lisään matkaan 5 lisää.

Puhumattakaan että juoksen muutaman tunnin niin se ei ole sama kuin alkumatka. Tai siis no, juoksen toki hitaammin että jaksaa juosta muutaman tunnin, siitä se varmaan tulee.

Olen juossut joskus nopeamminkin ja joskus vielä juoksen! ;)