0km hölkkä 1h10min onko huono aika?
Olen siis lönkötellyt koko kevään lenkeillä, nyt vauhtini on siis kympillä tuo 1h ja 10min. Onko minulla mielestäsi hyvä vai huono kunto?
Kommentit (29)
No minusta. Siis puhun nyt ihan itsestäni!
On minulla ollut joskus alottelijan ajat ja silloin on ollut tollasta että menee päälle tunti, kyllä se siitä menee kuin itsestään paremmaksi kun askeleet alkaa löytään paikkansa, mulla menee yhä puolituntia ennenkö juokseminen alkaa tuntumaan hyvältä ja olen juossut nopeammin joskus.
Nyt pari lasta saatuna enemmän kuin silloin kun reenailin enempi ja kunto on huono, kyllä sen tuntee että voisi mennä paremmin!
Pitää verrata itseensä, ei muihin!
23
tiedät itsekin että tuolla ajalla kuntosi on kaikkea muuta kuin huono! Huonokuntoinen ei edes jaksa hölkätä kymmentä kilsaa. Tosi noloa, että kommentoit tänne tollaista! Kaipaat ilmeisesti kehuja...
tiedät itsekin että tuolla ajalla kuntosi on kaikkea muuta kuin huono! Huonokuntoinen ei edes jaksa hölkätä kymmentä kilsaa. Tosi noloa, että kommentoit tänne tollaista! Kaipaat ilmeisesti kehuja...
Juoksen itse about tuota vauhtia normilenkeillä. Puolimaratonin juoksin sitten reippaampaa,eli 21km kahdessa tunnissa. Mutta se olikin rutistus.
Koen olevani ihan ok kunnossa, lenkkeilen säännöllisen epäsäännöllisesti, eli 0-3 kertaa viikossa. Muuta liikuntaa harrastan kyllä myös.
Minusta 10km reiluun tuntiin on hyvä aika, itse hölkkäilen suunnilleen samaan tahtiin. Ja siis nimenomaan hölkkäilen, tavoitteena itselläni on että haen matalalla sykkeellä peruskuntoa ja että lenkin jälkeen on sellainen olo että helposti pystyisin juoksemaan enemmänkin. Ei ole tarkoituskaan vetää itseään ihan piippuun ja juosta täysillä. Minusta minulla ja siis myös ap:lla on ihan hyvä kunto.
Huonokuntoinen ei todellakaan jaksa edes hölkätä kympin lenkkiä. Mutta ei välttämättä kannata vertailla aikaa muihin, eikä se aika muutenkaan ole niin oleellista. Muutaman kuukauden kuluttua huomaat että jaksat juosta sen kympin nopeammin tai vastaavasti tunnissa pääset pidemmälle kuin nyt. Se on palkitsevaa ja siitä huomaa oman kuntonsa nousun paremmin kuin vertailemalla muihin.
Sain mukavat naurut otsikosta. Oli pakko tulla kertomaan se teille. En tiedä onko hyvä kun en juokse ite.
Oli pakko klikata otsikkoa, kun oli niin hassu =D
varmaan saat kesän juostuasi sen 10 minuuttia pois.
Juoksen itse about tuota vauhtia normilenkeillä. Puolimaratonin juoksin sitten reippaampaa,eli 21km kahdessa tunnissa. Mutta se olikin rutistus.
Koen olevani ihan ok kunnossa, lenkkeilen säännöllisen epäsäännöllisesti, eli 0-3 kertaa viikossa. Muuta liikuntaa harrastan kyllä myös.