Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaha, taas persuilevat avaukset nousevat etusivulle.

Vierailija
13.06.2011 |

Mitäköhän sitä lähtis tekemään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä suosii rikollisia. Ei persut sitä vastusta.

Vierailija
2/5 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi ja verottaja vastustaa Kokoomuksen ja RKPn osakelakia mikä suosii rikollisia. Ei persut sitä vastusta.

Mutta itse ajattelin, että voisihan tässä aloittaa seuraavan mamupatjaitkemisen jälkeen raflaavan floodaamisen sinkoilemalla "mielenkiintoisia" palstapersua kiihoittavia aloituksia tyyliin:

"SUOMALAINEN tappoi/raiskasi/ryösti", "Onko Soinilla painonhallintaongelmia?", "Suomalaiset sisäsiittoista kansaa", "Onko neitimäinen Halla-aho Soinin tyttöystävä?", "Ovatko kaikki tuntemasi persut kaappihomoja?", "Korreloiko pilottitakki ja leijonakoru matalan koulutuksen ja/tai heikon äo:n kanssa?" ja niin edelleen:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse ajattelin, että voisihan tässä aloittaa seuraavan mamupatjaitkemisen jälkeen raflaavan floodaamisen sinkoilemalla "mielenkiintoisia" palstapersua kiihoittavia aloituksia tyyliin:

"SUOMALAINEN tappoi/raiskasi/ryösti", "Onko Soinilla painonhallintaongelmia?", "Suomalaiset sisäsiittoista kansaa", "Onko neitimäinen Halla-aho Soinin tyttöystävä?", "Ovatko kaikki tuntemasi persut kaappihomoja?", "Korreloiko pilottitakki ja leijonakoru matalan koulutuksen ja/tai heikon äo:n kanssa?" ja niin edelleen:D

Vierailija
4/5 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista älykästä AV-mammapuuhaa!

Vierailija
5/5 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai aja itsellesi posliini! Sellaista älykästä AV-mammapuuhaa!

Jos viittasit, minuun, joka "uhkaili" aloittaa floodaamisen persuja vastaan, niin olen mies. Naisellani on kyllä posliini, mutta tuskin se minusta pedofiiliä tekee...tai edes hakkaraista:D