Mitä teillä roikkuu kodin seinillä?
Mulla on kaksi kultakehyksistä peiliä, kaksi ruskeareunaista takoraitaa ja yksi harmaakehyksinen, tummaa puuta olevia kynttilälampetteja, omia tussipiirustuksia (ruskeaa tussia) pähkinäpuukehykissä, musta-valkoisia ja isoja vanhoja valokuvia mun esivanhemmista muistissa, kapeissa kehyksissä, isot valokuvat mun rakkaista miehistä makkarissa ja vieressä kuvat musta harmaissa puukehyksissä (kuin suoraa metsästä noi kehykset), omia krokipiirustuksia sinisissä kehyksissä makkarissa sängyn yläpuolella, kylppärissä 2 öljyvärimaalausta - omakuva + kaksi nakua naista ja egyptiläiset laattataulut.
Siinä ne sitten taisivat olla.
Mitä teillä?
Kommentit (10)
Siinäpä se, ollaan just muutettu ja muutenkin ihan vaiheessa koko asunto.
öljäreitä, pastellimaalauksia ja grafiikkaa. Myös taiteilijakollegoiden töitä.
Ei mitään, tässä maassa jokainen reikä vuokra-asunnon seinässä = 100 e.
grafiikanlehtiä ja maalauksia. Makuuhuoneen oven takana on siluettipiirustukset meidän lapsista.
Normaalisti kyllä vuokra-asuntoon saa laittaa koukkuja tms seinille, ne on normaaleja elämisen jälkiä
Seinävaatteita, tauluja, lasten piirroksia ja muita lasten käsitöitä, valokuvia. Keittiössä ja työhuoneessani ja lastenhuoneissa myös kalentereja. Eteisessä lamppu. Seinäkelloja.
Batiikkikankaita, afrikkalaisia puuveistoksia, hiekkatauluja, peilejä, valokuvia, lasten piirustuksia, kukkia, lamppuja, kynttilöitä, korunaulakoita yms.
öljymaalauksia, hiilitöitä, akvarelleja, kelloja, lyijylasityö, grafiikkaa, naamio (afrikkalainen), kerammiikkatöitä, kuvakudos, kehystettyjä taidejäljennöksiä, sanomalehden sivuja ja valokuvia, lapsen huoneessa poronsarvet, ja risti.
Tämmöistä blogia ei olekaan kenelläkään!
Tehtäisiin kotien "seinäkuvagalleria" ja kaikki, jotka haluavat, voivat osallistua.
Blogi ei ole vielä ihan kunnossa, mutta kohta:
furnishyourwalls.blogspot.com
Miten olisi?