Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluan kuolla

Vierailija
12.06.2011 |

vaikka toisaalta en haluaisi jättää ystäviä ja sukulaisia ja kaikkia ihania asioita, niin en jaksa enää tätä. Kuvittelin, että voisin muuttaa ne lähtökohdat, joissa jouduin lapsena elämään, aivan kuten sisaruksenikin muuttivat, mutta omalta kohdaltani se ei vain onnistunut. En ole koskaan toivonut mitään niin paljon kuin sitä, etten olisi koko elämääni köyhä. Nyt en enää jaksa, ei auttanut koulutus eikä mikään yrittäminen. Mieluummin kuolen nyt, kuin joskus pitkän ajan päästä kun olen kärsinyt monta kymmentä vuotta tämän asian kanssa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään ei auta minua. minun pikkusiskoni oli äsken kokonaisen vuorokauden ulkona eikä ilmoittanut mitään. hän ei kertonut mitään missä hän oli. hän on vasta 13 v ja hän käyttää päihteitä. hän on alkanut myös varastaa tupakkaa. minä ajattelen itsemurhaa. en halua elää.

Vierailija
2/22 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Asiat järjestyvät kyllä hiljalleen yksi kerrallaan. Sisussa täytyy olla hurjasti voimaa ja rohkeutta kun olet kuitenkin selvinnyt vaikeuksistasi huolimatta. Hae rohkeasti apua, äläkä lannistu jos se ei heti onnistu. Ajan mittaan saat varmasti jonkun perustyön. Kaikilla on omat taakkansa lapsuudesta ja varmasti selviät niistä. Niiden myötä sinulla on ehkä kehittynyt joitain ominaisuuksia jotka muuten olisi jäänyt kehittymättä. Kun elämä tuntuu synkältä, voi taustalla olla myös voimattomuutta ja masennusta. Joskus lääkehoitokin auttaa. Päivä kerrallaan, äl luovuta. Joka tapauksessa aikamme täällä on lyhyt, sitä ei kannata mennä omin nokin aikaistamaan. Voimaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tätä tyhmyyttä ja typeryyttä. kaikki kiusaajani kiusaavat minua siksi koska olen suuri disneyfani. he väittävät että disney on paha. minä sitten myöhemmin katsoin netistä tietoa disneystä ja siellä oltiinkiin samaa mieltä. en pidä simpsoneista koska ohjelmassa tehdään loukkaavaa pilaa disneystä ja ohjelmassa väitetään disneystä että se on paha kuin itse sen perustaja. miksi ihmiset katsovat tälläistä ohjelmaa. minä kun luulin että toisia yhtiöitä ei saisi pilkata mainoksissa. eikö se muka ole sama asia muissa tv- ohjelmissa. mutta asia on varmaankin niin että minä olen se paha koska mun idoliniki on paha. eh halua elää siksi koska olen paha muitten silmissä

Vierailija
4/22 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tätä tyhmyyttä ja typeryyttä. kaikki kiusaajani kiusaavat minua siksi koska olen suuri disneyfani. he väittävät että disney on paha. minä sitten myöhemmin katsoin netistä tietoa disneystä ja siellä oltiinkiin samaa mieltä. en pidä simpsoneista koska ohjelmassa tehdään loukkaavaa pilaa disneystä ja ohjelmassa väitetään disneystä että se on paha kuin itse sen perustaja. miksi ihmiset katsovat tälläistä ohjelmaa. minä kun luulin että toisia yhtiöitä ei saisi pilkata mainoksissa. eikö se muka ole sama asia muissa tv- ohjelmissa. mutta asia on varmaankin niin että minä olen se paha koska mun idoliniki on paha. eh halua elää siksi koska olen paha muitten silmissä

Vierailija
5/22 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kuolet sitten kun sen aika on, luonnollisesti.

Raha on vain rahaa, sitä tulee ja menee.

Miksi kärsit, kerro se asia jollekin? Meille?

Vierailija
6/22 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä toi ap tarkoittaa?

Vierailija
7/22 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin tunsin että Jumala vihaa minua, mutta tulin niin tyhjäksi että rukoilin ja sanoin Jumalalle että en halua muuta kuin olla Hänen omansa ota minut lapseksesi,huomasin vähän ajan kuluttua olevani iloinen ja rauhallinen enkä tuntenut Jumalan vihaa vaan turvallisuutta, kokeile Jeesusta Hän vie sinut taivaaseen kuoltuasi, se on TOTTA.

Vierailija
8/22 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla paljon velkaa?

Rahan takia ei itseään kannata tappaa ikinä.

Mikä siinä köyhyydessä on niin kamalaa? Minä en varmaankaan osaisi edes olla hyvätuloinen kun olen rahattomuuteen niin tottunut jo..

Vierailija
9/22 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuksesta voi 100% varmasti toipua.

Vierailija
10/22 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkästään epätoivoinen. Haluaisin työn, josta saisi n. 2000e/kk palkkaa, ja haluaisin voida valita asuinpaikkani itse, enkä joutua asumaan pelottavassa ympäristössä, jossa ei iltaisin tee mieli liikkua, kun muuhun ei ole varaa. Haluaisin nähdä miltä esimerkiksi Saksa tai Britannia näyttää. Haluaisin ostaa laadukkaita vaatteita ja sisustaa.

Tulin juuri sisareni kauniista kodista takaisin omaani, enkä jaksa tätä. Kun ei ole koskaan ollutkaan mitään, niin sitä edes kerran elämässä haluaisi, että voisi elää suurinpiirtein samalla tavalla kuin muukin lähipiiri ja mennä mukaan heidän menoihinsa.

Olen köyhä siksi, ettei kukaan ota minua töihin. Ja minulle pieni määrä materiaa toisi onnea, tai vähintään huolettomuutta. Jo se vähän parempi asuinalue auttaisi niin paljon.

Vierailija
11/22 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko syynä pelkkä perusnegatiivinen asenteesi (anteeksi suorasanaisuuteni) vai onko sinussa joitain muitakin ominaisuuksia, jotka estävät työnsaannin?

Vierailija
12/22 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös puhua esimiehesi kanssa rohkeasti mahdollisesta palkankorotuksesta, jos olet jo pidempään ollut samassa paikassa ja teet tunnollisesti työsi.

Voisitko ehkä saada matkaa varten pitkäaikaislainan paremmin toimeentulevilta sisaruksiltasi, kyllä he varmaan ymmärtäisivät tilanteesi jos kerrot haaveestaasi päästä ulkomaille. Itse varmaan reissaavat silloin tällöin kumminkin. Ehkä voisivat jopa ottaa sinut matkalle mukaan kustannuksellaan, jos kerrot matkahaaveistasi ajoissa...

Kyllä asiat jotenkin suttaantuvat, puhu asioista, älä vain itseksesi murehdi.

Vierailija
13/22 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaillekinhan voi mennä töihin, jos muita maisemia haluaa nähdä.

Vierailija
14/22 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös puhua esimiehesi kanssa rohkeasti mahdollisesta palkankorotuksesta, jos olet jo pidempään ollut samassa paikassa ja teet tunnollisesti työsi.

Voisitko ehkä saada matkaa varten pitkäaikaislainan paremmin toimeentulevilta sisaruksiltasi, kyllä he varmaan ymmärtäisivät tilanteesi jos kerrot haaveestaasi päästä ulkomaille. Itse varmaan reissaavat silloin tällöin kumminkin. Ehkä voisivat jopa ottaa sinut matkalle mukaan kustannuksellaan, jos kerrot matkahaaveistasi ajoissa...

Kyllä asiat jotenkin suttaantuvat, puhu asioista, älä vain itseksesi murehdi.

Vierailija
15/22 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja työhistoriasi. Oletko tehnyt vääriä valintoja koulutuksen ja asuinpaikan suhteen? Mikä mättää? Ja rahan takia ei pidä puhua itsemurhasta!

Vierailija
16/22 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeus kuolla jos haluaa.

Sitä ennen kuitenkin kehotan sinua heittämään kännykän ikkunasta ulos, sulkemaan ovet ja ikkunat ja lukitsemaan itsesi sängynpäätyyn kiinni. Heitä se avainkin kauas.

Vierailija
17/22 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka toisaalta en haluaisi jättää ystäviä ja sukulaisia ja kaikkia ihania asioita, niin en jaksa enää tätä. Kuvittelin, että voisin muuttaa ne lähtökohdat, joissa jouduin lapsena elämään, aivan kuten sisaruksenikin muuttivat, mutta omalta kohdaltani se ei vain onnistunut. En ole koskaan toivonut mitään niin paljon kuin sitä, etten olisi koko elämääni köyhä. Nyt en enää jaksa, ei auttanut koulutus eikä mikään yrittäminen. Mieluummin kuolen nyt, kuin joskus pitkän ajan päästä kun olen kärsinyt monta kymmentä vuotta tämän asian kanssa.

Jos on rakkaus rahaa ja rahanhimo huipussaan, jos rahan vähyyden vuoksi haluaa kuolla!!

Maailmassa on kuule ihan aitoa, OIKEAA kärsimystä ja jopa todellista köyhyyttäkin! Tuollainen itsesäälissä rypeminen on kuvottavaa!!

Vierailija
18/22 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on rakkaus rahaa ja rahanhimo huipussaan, jos rahan vähyyden vuoksi haluaa kuolla!!

Maailmassa on kuule ihan aitoa, OIKEAA kärsimystä ja jopa todellista köyhyyttäkin! Tuollainen itsesäälissä rypeminen on kuvottavaa!!

Köyhyys on paljon kuluttavampaa jos se on suhteellista niinkuin Suomessa. Mikäs tuolla kehitysmaissa on elellessä kun kaikki on köyhiä. Menee aikakin mukavasti ruuanhaussa ja tulen teossa ja pyykkäämisessä.

Vierailija
19/22 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ainoastaan kaikista surkeimmilla on oikeus valittaa. Olet sinä sitten etevä, kun sinä tiedät miltä ap:sta tuntuu.

Tiedän tasan tarkkaan millaisten asioiden kanssa ap elää. Ihan samanlaisessa tilanteessa olen. Tosin ei se koskaan ole ihan niin yksinkertaista, että ei saa työtä. Köyhyys on noidankehä. Siitä on todella vaikea päästä eroon. Ja kyllä on turha verrata afrikan köyhää ja suomalaista ihmistä, joka elää tyytymätöntä elämää. Ja sitäpaitsi, miten se on sinulta pois, jos ap ilmaisee tunteensa. Ei sinun ole pakko vastata, jos koko aihe kuvottaa niin rajusti. Ja miten itse koet sen, että asuisit esimerkiksi jatkuvassa pelon ilmapiirissä. Esimerkiksi varattoman elämä on yhtä pelkoa siitä miten selviää, pienikin yllättävä menoerä voi kaataa koko talouden ja siitä seuraa piinaava velkakierre. Vaikka suomessa on sosiaaliturva, niin tiedätkö alkuunkaan millaista elämää viettää ihminen, joka joutuu ensin laskemaan penninsä, jättämään sukulaisten häät väliin vähien varojen takia, vähän väliä pitä täyttää jotain kaavaketta ja esitellä tilin saldoa täysin tuntemattomille ja selitellä asioita saadakseen leipää hätätilanteessa. Köyhyys eristää, se ahdistaa, se masentaa, se vie elämänhalut. On aivan täysin erilaista elää afrikassa pikkukylässä sukulaisten keskellä ja tulla toimeen vähällä. Siellä on myös pienet vaatimukset ja muut samassa tilanteessa. Miettisitte ensin, ennen kuin lauotte elämäntotuuksia.

Vierailija
20/22 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kun tulee uusi piirroselokuva tai piirrettymäinen peli niin sen hahmoista tehdään seksi kuvia ja seksi animaatioita. käy vaikka katsomassa kirjoita jokin tunnetun piirroselokuvan tai videopelin nimi ja kirjoita perään hentai tai nude niin järkytyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän