Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen löytänyt naisellisen business-tyylin ja saan jatkuvasti kehuja!

Vierailija
11.06.2011 |

Käytän nykyään vain laadukkaita materiaaleja ja olen unohtanut kokonaan esim. trikoon. Kynähame ja silkkitoppi yhdistelmää ei kyllä voita mikään. Suosittelen :)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.inwear.com/FI/item/C35287017/?partner=5344&t_type=rvp

http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/fi/en/zara-S2011/…

Värit on noissa vähän pliisut, mutta leikkaukset ja materiaalit suht samanlaisia kuin mitä itsekin käytän. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkivaatteet eivät olleet isokokoiselle, mutta viittaan niihin esimerkkinä juuri sellaisista, joissa en viihdy, koska olisin kuin alasti.

Hameen napit korostaisivat vatsakumpua tai -makkaraa, puseron kangas on liian ohutta isorintaiselle, vaikka olisi erittäin tukevat ja oikeankokoiset liivit, ja hihattomasta puserosta pullottavat paksut käsivarret. Ei siis ihan helppoja vaatteita kuin mallikokoiselle:(

Mutta muuten olen kanssasi samaa mieltä alkuperäisajatuksesta. Suosin mekkoja, mutta kietaisumekkoni ovat jo vähän vanhoja, koska ne olivat erityisen muodikkaita jo muutama vuosi sitten, ts. silloin niitä oli kaupoissakin. Samoin suosin hyvinistuvia housuja, mutta hameita on vaikea löytää.

Käytätkö, ap, sanaa toppi kuten englanniksi ja ruotsiksi käytetään, tarkoitat yläosaa, et pelkästään hihatonta paitaa?

Vierailija
24/32 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on esim. Andiatan trikoopuseroita, ja ovat kyllä tyylikkäämpiä kuin esim. puuvillaiset paitapuserot. Toppi, hihaton paita, taas ei minusta kuulu työpaikalle, ellei päällä ole jakkua tai vastaavaa.

Vierailija
25/32 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pelkästään hihatonta paitaa :) Nämä esimerkkivaatteet olivat siis sellaisia, joita itse käyttäisin, mutta isokokoisempana valitsisin ehkä pidemmän helman hameessa (hiukan polven alapuolelle) ja yläosa voisi olla joku 3/4-hihainen, kauniisti laskeutuva pusero. Tai sitten se hihaton toppi + ohut neuletakki/bleiseri. ap

Esimerkkivaatteet eivät olleet isokokoiselle, mutta viittaan niihin esimerkkinä juuri sellaisista, joissa en viihdy, koska olisin kuin alasti.

Hameen napit korostaisivat vatsakumpua tai -makkaraa, puseron kangas on liian ohutta isorintaiselle, vaikka olisi erittäin tukevat ja oikeankokoiset liivit, ja hihattomasta puserosta pullottavat paksut käsivarret. Ei siis ihan helppoja vaatteita kuin mallikokoiselle:(

Mutta muuten olen kanssasi samaa mieltä alkuperäisajatuksesta. Suosin mekkoja, mutta kietaisumekkoni ovat jo vähän vanhoja, koska ne olivat erityisen muodikkaita jo muutama vuosi sitten, ts. silloin niitä oli kaupoissakin. Samoin suosin hyvinistuvia housuja, mutta hameita on vaikea löytää.

Käytätkö, ap, sanaa toppi kuten englanniksi ja ruotsiksi käytetään, tarkoitat yläosaa, et pelkästään hihatonta paitaa?

Vierailija
26/32 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

IToppi, hihaton paita, taas ei minusta kuulu työpaikalle, ellei päällä ole jakkua tai vastaavaa.

työpaikasta ja topistakin.

Vierailija
27/32 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sovi olkapäitä näyttää, eli jos toppi on hihaton, täytyy olkapäät peittää jollain. Ilmaisin itseäni aluksi vähän väärin. ap

Itselläni on esim. Andiatan trikoopuseroita, ja ovat kyllä tyylikkäämpiä kuin esim. puuvillaiset paitapuserot. Toppi, hihaton paita, taas ei minusta kuulu työpaikalle, ellei päällä ole jakkua tai vastaavaa.

Vierailija
28/32 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

31

Vierailija
29/32 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pelkästään hihatonta paitaa :) Nämä esimerkkivaatteet olivat siis sellaisia, joita itse käyttäisin, mutta isokokoisempana valitsisin ehkä pidemmän helman hameessa (hiukan polven alapuolelle) ja yläosa voisi olla joku 3/4-hihainen, kauniisti laskeutuva pusero. Tai sitten se hihaton toppi + ohut neuletakki/bleiseri. ap yläosaa, et pelkästään hihatonta paitaa?

Suomeksi kun niin monen vaatteet nimi on ihan eri kuin esim. englanniksi, vrt. poolo tai pikee. Mutta kauniin naisellisesti pukeudut töihin. Olen viime aikoina yrittänyt naisellistaa garderobiani, joten siksi aloituksesi kiinnosti. Kiitos!

5

Vierailija
30/32 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on ihania vaatteita!

Vierailija
31/32 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisi oikeasti tutustua! Ihan uskomattoman kauniita leikkauksia vaatteissa. Andiatan toimitusjohtaja on myös hyvä esimerkki siitä, millainen on tyylikäs aikuinen nainen. ap

Vierailija
32/32 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on ihania vaatteita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän