Olen löytänyt naisellisen business-tyylin ja saan jatkuvasti kehuja!
Käytän nykyään vain laadukkaita materiaaleja ja olen unohtanut kokonaan esim. trikoon. Kynähame ja silkkitoppi yhdistelmää ei kyllä voita mikään. Suosittelen :)
Kommentit (32)
Esimerkkivaatteet eivät olleet isokokoiselle, mutta viittaan niihin esimerkkinä juuri sellaisista, joissa en viihdy, koska olisin kuin alasti.
Hameen napit korostaisivat vatsakumpua tai -makkaraa, puseron kangas on liian ohutta isorintaiselle, vaikka olisi erittäin tukevat ja oikeankokoiset liivit, ja hihattomasta puserosta pullottavat paksut käsivarret. Ei siis ihan helppoja vaatteita kuin mallikokoiselle:(
Mutta muuten olen kanssasi samaa mieltä alkuperäisajatuksesta. Suosin mekkoja, mutta kietaisumekkoni ovat jo vähän vanhoja, koska ne olivat erityisen muodikkaita jo muutama vuosi sitten, ts. silloin niitä oli kaupoissakin. Samoin suosin hyvinistuvia housuja, mutta hameita on vaikea löytää.
Käytätkö, ap, sanaa toppi kuten englanniksi ja ruotsiksi käytetään, tarkoitat yläosaa, et pelkästään hihatonta paitaa?
Itselläni on esim. Andiatan trikoopuseroita, ja ovat kyllä tyylikkäämpiä kuin esim. puuvillaiset paitapuserot. Toppi, hihaton paita, taas ei minusta kuulu työpaikalle, ellei päällä ole jakkua tai vastaavaa.
ei pelkästään hihatonta paitaa :) Nämä esimerkkivaatteet olivat siis sellaisia, joita itse käyttäisin, mutta isokokoisempana valitsisin ehkä pidemmän helman hameessa (hiukan polven alapuolelle) ja yläosa voisi olla joku 3/4-hihainen, kauniisti laskeutuva pusero. Tai sitten se hihaton toppi + ohut neuletakki/bleiseri. ap
Esimerkkivaatteet eivät olleet isokokoiselle, mutta viittaan niihin esimerkkinä juuri sellaisista, joissa en viihdy, koska olisin kuin alasti.
Hameen napit korostaisivat vatsakumpua tai -makkaraa, puseron kangas on liian ohutta isorintaiselle, vaikka olisi erittäin tukevat ja oikeankokoiset liivit, ja hihattomasta puserosta pullottavat paksut käsivarret. Ei siis ihan helppoja vaatteita kuin mallikokoiselle:(
Mutta muuten olen kanssasi samaa mieltä alkuperäisajatuksesta. Suosin mekkoja, mutta kietaisumekkoni ovat jo vähän vanhoja, koska ne olivat erityisen muodikkaita jo muutama vuosi sitten, ts. silloin niitä oli kaupoissakin. Samoin suosin hyvinistuvia housuja, mutta hameita on vaikea löytää.
Käytätkö, ap, sanaa toppi kuten englanniksi ja ruotsiksi käytetään, tarkoitat yläosaa, et pelkästään hihatonta paitaa?
IToppi, hihaton paita, taas ei minusta kuulu työpaikalle, ellei päällä ole jakkua tai vastaavaa.
työpaikasta ja topistakin.
ei sovi olkapäitä näyttää, eli jos toppi on hihaton, täytyy olkapäät peittää jollain. Ilmaisin itseäni aluksi vähän väärin. ap
Itselläni on esim. Andiatan trikoopuseroita, ja ovat kyllä tyylikkäämpiä kuin esim. puuvillaiset paitapuserot. Toppi, hihaton paita, taas ei minusta kuulu työpaikalle, ellei päällä ole jakkua tai vastaavaa.
ei pelkästään hihatonta paitaa :) Nämä esimerkkivaatteet olivat siis sellaisia, joita itse käyttäisin, mutta isokokoisempana valitsisin ehkä pidemmän helman hameessa (hiukan polven alapuolelle) ja yläosa voisi olla joku 3/4-hihainen, kauniisti laskeutuva pusero. Tai sitten se hihaton toppi + ohut neuletakki/bleiseri. ap yläosaa, et pelkästään hihatonta paitaa?
Suomeksi kun niin monen vaatteet nimi on ihan eri kuin esim. englanniksi, vrt. poolo tai pikee. Mutta kauniin naisellisesti pukeudut töihin. Olen viime aikoina yrittänyt naisellistaa garderobiani, joten siksi aloituksesi kiinnosti. Kiitos!
5
kannattaisi oikeasti tutustua! Ihan uskomattoman kauniita leikkauksia vaatteissa. Andiatan toimitusjohtaja on myös hyvä esimerkki siitä, millainen on tyylikäs aikuinen nainen. ap
http://www.inwear.com/FI/item/C35287017/?partner=5344&t_type=rvp
http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/fi/en/zara-S2011/…
Värit on noissa vähän pliisut, mutta leikkaukset ja materiaalit suht samanlaisia kuin mitä itsekin käytän. ap