Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen löytänyt naisellisen business-tyylin ja saan jatkuvasti kehuja!

Vierailija
11.06.2011 |

Käytän nykyään vain laadukkaita materiaaleja ja olen unohtanut kokonaan esim. trikoon. Kynähame ja silkkitoppi yhdistelmää ei kyllä voita mikään. Suosittelen :)

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro muitakin vinkkejä

Vierailija
2/32 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuisin itsekin mielelläni noin, mutta olen niin isokokoinen, että kynähame ja silkkitoppi päällä olen kuin alasti:(

Millaisia hameita käytät kesähelteillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työssäni tuo yhdistelmä olisi varsin epäkäytännöllinen, paskaa lapatessa riittää se, että vaatteet ovat mukavat päällä.

Vierailija
4/32 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vaan löytää itselleen sopivan leikkauksen. Varsinkin jos on yhtään kapea vyötärö, niin kannattaa korostaa sitä. Kesällä suosin ohuempia materiaaleja ja kerrospukeutumista, niin voi lisätä tai vähentää vaatetusta lämpötilan mukaan.

Jos kynähame on vartalollesi ihan mahdoton ajatus, niin nythän on taas kellohelmaiset hameet muodissa. Ja mielestäni kaikilla naisilla pitäisi olla kunnollinen kietaisumekko - se pelastaa monta tilannetta. ap

Vierailija
5/32 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos aluksi ajattelit valita farkkuhameen ja trikootopin, niin mitäs jos kokeilisit vaikka pellavahametta ja silkkitoppia. Tai silkkimekkoa! Jos asustaa mekon matalapohjaisilla sandaaleilla, olo ei ole liian juhlava ja mekko menee arkenakin.ap

Vierailija
6/32 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika harvoin Suomessa tarkenee pelkällä silkkitopilla. Mikä on viileämmän ilman asusteesi?

Vierailija
7/32 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynähameeseen kun yhdistää riittävän leveän patellavyön, niin tukevammallekin kehkeytyy vyötärö. Eikä haittaa, vaikka läskit sitten tursuaa vähän etenkin vyön yläpuolelta yli. Silkkipusero jos on tarpeeksi väljä, niin peittää läskit.

Vierailija
8/32 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitten silkkiä tahi ei.

Vierailija
9/32 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynähameeseen kun yhdistää riittävän leveän patellavyön, niin tukevammallekin kehkeytyy vyötärö. Eikä haittaa, vaikka läskit sitten tursuaa vähän etenkin vyön yläpuolelta yli. Silkkipusero jos on tarpeeksi väljä, niin peittää läskit.

JOs silkkipuserossa on riittävän suuret toppaukset, niin patellavyön alta mahdolliset esiintulevat löllykkeet eivät niin kiinnitä huomiota. Mitä leveämmät hartiat sen kapeampi vyötärö.

Niin, ja saumasukat ja sukkanauhavyö kuuluvat naiselliseen businespukeutumiseen.

Vierailija
10/32 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhythihaisia, pitkähihaisia, osa vartalonmyötäisiä ja vyötäröä korostavia ja osa sellaisia muhkeampia. Bleisereitä minulla on klassinen musta ja sitten sellainen valkoinen bleiseri, jossa ei ole kauluksia lainkaan - on taas muodissa tuollaiset. Keväällä ja syksyllä käytän trenssiä ja talvella villakangastakkia. ap

aika harvoin Suomessa tarkenee pelkällä silkkitopilla. Mikä on viileämmän ilman asusteesi?

Vierailija
11/32 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja saumasukat ja sukkanauhavyö kuuluvat naiselliseen businespukeutumiseen.

Vierailija
12/32 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt lähdet vaikka terassille?

Vierailija
13/32 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat vanhankin Chanel-jakun näyttämään kuin uudelta. Tämä on ihan paras vinkkini!

Vierailija
14/32 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat vanhankin Chanel-jakun näyttämään kuin uudelta. Tämä on ihan paras vinkkini!

Vierailija
15/32 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/32 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoinen puuvillainen mekko ja matalat sandaalit. Mutta voisin ihan hyvin lähteä siinä silkkimekossa :) ap

jos nyt lähdet vaikka terassille?

Vierailija
17/32 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopivat hyvin.

Vierailija
18/32 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopivat hyvin.

Vierailija