Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

4 kk ikäisen jättäminen mummille hoitoon 5 yöksi...

Vierailija
11.06.2011 |

Elinikäiset traumat edessä, vai miten?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono äiti, ap, kiittää vastauksista ja pyytää nöyrimmin anteeksi, että ajatus edes kävi mielessäni :) Ei tosiaankaan ole tämä lapsen jättäminen mikään ykkösvaihtoehto tai mitenkään mieluisa sellainen. Se, miksi joutuisin olemaan poissa, johtuu toisesta, vanhemmasta lapsesta, mikä tekee tilanteen kinkkiseksi... Mutta onpahan nyt ainakin selvinnyt, että olen joka tapauksessa huono äiti.

Vierailija
22/27 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono äiti, ap, kiittää vastauksista ja pyytää nöyrimmin anteeksi, että ajatus edes kävi mielessäni :) Ei tosiaankaan ole tämä lapsen jättäminen mikään ykkösvaihtoehto tai mitenkään mieluisa sellainen. Se, miksi joutuisin olemaan poissa, johtuu toisesta, vanhemmasta lapsesta, mikä tekee tilanteen kinkkiseksi... Mutta onpahan nyt ainakin selvinnyt, että olen joka tapauksessa huono äiti.

Tämä on tätä naurettavaa mustavalkoisuutta. ON monta syytä miksi tuollainen saattaisi kannattaa tehdä, ja vaikka kyseessä ei olisi kuolemanvakava tila voi se olla tärkeää.

En mitenkään suostu ajattelemaan, että suoraan tällaisen jälkeen lapsi vaurioituu lopuksi ikää ja äiti on mielenterveyshäiriöinen. Vaikka ymmärrän kiintymyssuhteen tärkeyden, ja siksi suosittelen harkitsemaan tarkasti.

10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin vahvasti tähän olla kiintynyt. Tosin sinun lapsesihan se on ja sinä saat tehdä sille niin paljon pahaa kuin haluat.

Vierailija
24/27 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla todella pakottava tarve olla erossa noin pienestä, eli lähinnä vauvan tai äidin sairaalareissu tulis mieleen.

Mutta jokainen tekee ratkaisunsa itse, itse en pystyis noin pientä jättämään kuin korkeintaan yhdeksi yöksi ja silloinkin jostain todella hyvästä syystä.

Vierailija
25/27 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, miksi joutuisin olemaan poissa, johtuu toisesta, vanhemmasta lapsesta, mikä tekee tilanteen kinkkiseksi...

Eikö isä voisi hoitaa tämän toisen lapsen asiaa?

Vierailija
26/27 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun esikoisemme oli 9kk. Poika oli isänsä kanssa sen ajan, ja kaikki meni tosi hyvin. Meillä siitä teki varmaan helppoa sekin, että mies teki koko pojan vauva-ajan lyhyttä päivää ja oli 3kk kesälomalla, kun poika oli 6-9kk. Huomaan eron nyt, kun meillä on toinenkin lapsi, jonka taas minä olen alusta asti hoitanut ensisijaisesti koko ajan. Kuopus on nyt 7kk ja tosi kovasti mun "perään". Hänen kanssaan vastaava tuskin onnistuisi yhtä hyvin.

Vierailija
27/27 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin vahvasti tähän olla kiintynyt. Tosin sinun lapsesihan se on ja sinä saat tehdä sille niin paljon pahaa kuin haluat.

joten pidä turpasi kiinni