Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet voivat olla sikoja.. pahaa tekee.

Vierailija
10.06.2011 |

Kuulin nimittäin taas miesporukan parin päivän pelireissusta, että minkälaista peliä olikaan ollut varsinaisten pelien jälkeen lakanoiden välissä joka ilta. Sillä aikaa, kun vaimot ja tyttökaverit kotosalla. Myös omien kavereiden miehet pettäneet ja kuulemma ruukaavat pettää aina tilaisuuden tullen. Miten tämmöiseen pitää suhtautua? Voiko sitä ottaa puheeksi? Tosi kurjaa, kun tietää jotain, mikä oksettaa, mutta lopulta ei kuulu minulle pätkääkään. Toivottavasti sattuvat vaimot tätä lukemaan! Pistäkääpä kuulustelut pystyyn, jos mies ollu vasta pelireissussa kaveriporukalla. Vuotuinen tapahtuma vielä, yöks.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja "ulkoiluttaa" usein asiakkaita. Hänen mukaansa näillä r4eissuilla pettäminen on miehillä erittäin yleistä, eikä kuulemma kovin harvinaista naisillakaan. Mienikin on kuulemma usein varsin selvä; sitä itseään haetaan ihan avoimesti. Ilmeisesti luottavat siihen että kukaan ei kerro puolisoille mitään. Itse en tunne ketään mihen tyäkavereista niin läheisesti että olisin hänen puolisoaan tavannut, ja hyvä niin. Olisi varmasti vaikea pitää suuta kiinni jos tapaisin vaimoa jonka miehen tiedän pettävän. Toisaalta mieheni tietää että olen periaatteen nainen, eikä kyllä varmasti kertoisikaan mulle jos kyseessä olisi hyvä tuttu. Hänen mielestään ei kannata menettää asiakassuhdetta tai joutua vaikeuksiin työpaikalla tällaisen takia. Itse en tiedä mitä mieltä olen, onneksi en ole joutunut tällaista valintaa tekemään.

Ja niin, mistäs sen tietää vaikka se oma ukkokin naiskentelisi siellä pitkin poikin. Niin kauan kuin ei ole todisteita tai syytä epäillä, ei auta kuin luottaa, ehän siitä suhteestä mitään muuten tule.

Vierailija
42/50 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen huomio tai arvostus saa pettämään. Samoin joku voi hakea seksissä itselleen vahvaa ja tärkeää asiaa, mitä ei nykyisessä suhteessa saa. Osa pettää siksi koska ei osaa sitoutua, haluaa uusia kokemuksia ja valloittamalla itsetunnolleen buustia. Riippuu porukoista, mies ja työporukat joissa olen ollut on enemmän puhetta kännätessä kuin tekoja. Aina n. 20 miehen joukossa on 1-2 jotka aktiivisesti yrittää pettää puolisoaan ja usein onnistuvat. Erilaisessa työporukassa iästä riippuen voi olla enemmän tai vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettimään, että voi olla suuremmat puheet, mitä teot tässäkin tapauksessa. Mikä kumma siinä onkin kun pitää retostella tuommoisilla asioilla - oli aihetta tai ei. Mitähän tapahtuis ku nainen retostelis tuolla kavereilleen, mitä on naisporukan kanssa touhuiltu ja ku on ollu tarjolla miestä joka ilta :) Onko se miehillä joku tarve esittää kavereilleen, että näin sitä ollaan vieraitten perään ja vieraissa käydään ja omalle akalle ihan yks ja lysti. Onko tämmönen "sinkkuelämä" in ja perhe-elämä out? Menipä taas..

Vierailija
44/50 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo viimeisin ehdottomasti!

Vierailija
45/50 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti? Mitä se haittaa, jos mies harrastaa seksiä jonkun toisen naisen kanssa? Mikä siinä on se paha paha juttu? Miten se on siltä vaimolta pois? Mies on joka tapauksessa sen yön pois kotoa pelireissun takia, niin vaimo ei joka tapauksessa olisi sitä aktia itselleen voinut saada. Jos suojautuu eikä kerää tauteja, niin en vain jaksa nähdä tuollaista kovin pahana.

Ja miten se pettäminen edes vaikuttaa, jos toinen ei siitä edes tiedä?!

Vierailija
46/50 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti ei ainakaan pettävää miestä haittaa.. JA tosiaan, se mitä ei tiedä ei satuta. Mutta kyllä jos oma mies pettäis niin tämä jättäis.

Vierailija
47/50 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata liikaa pähkäillä ja vahdata kenenkään uskollisuutta. Pitkän elämän aikana kerkeää kaikenlaista tapahtumaan ja niistä voi myös ottaa oppia. Valitettavasti osa miehistä ja myös naisista pettää kroonisesti ja hakee seksiseuraa muualta. Aika moni mies lankeaa humalassa jos tarpeeksi hyvä tilaisuus tulee miellyttävän naisen kanssa. Kai sitä monet ajattelee että kerranhan tässä vain eletään, nautitaan kun tilaisuus käy ..

Vierailija
48/50 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies oli ainut joka ei pettänyt ja kertoi sulle "järkyttyneenä" kaiken? =D

Vierailija
49/50 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollu eikä ollu mies kyllä reissussa edes mukana. Kyllä tämä vähä avartaa miettimään noita miesten reissuja, että onko mukaan edes pakko lähteä. Eipä tule kiusauksiakaan..

Vierailija
50/50 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaa tälleen ottasin puheeksi että otan luurin kouraan ja sanon miten asia on.

ja jos joku tulee ehottaan mulle tollasta niin mieliestelen sitä sen verran että nimen saan selville ja sitten käräytän sen ja haukun pystyyn vielä omastakin puolestani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme