Miehet voivat olla sikoja.. pahaa tekee.
Kuulin nimittäin taas miesporukan parin päivän pelireissusta, että minkälaista peliä olikaan ollut varsinaisten pelien jälkeen lakanoiden välissä joka ilta. Sillä aikaa, kun vaimot ja tyttökaverit kotosalla. Myös omien kavereiden miehet pettäneet ja kuulemma ruukaavat pettää aina tilaisuuden tullen. Miten tämmöiseen pitää suhtautua? Voiko sitä ottaa puheeksi? Tosi kurjaa, kun tietää jotain, mikä oksettaa, mutta lopulta ei kuulu minulle pätkääkään. Toivottavasti sattuvat vaimot tätä lukemaan! Pistäkääpä kuulustelut pystyyn, jos mies ollu vasta pelireissussa kaveriporukalla. Vuotuinen tapahtuma vielä, yöks.
Kommentit (50)
todistaa, että useimmille miehille seksi on tärkeämpää kuin joku tylsä perhe. Se on vain biologiaa.
kertoisit vielä, minkä lajin turnauksesta on kyse, viestisi menisi paremmin perille asianosaisille vaimoille.
mieheni parhaan kaverin tyttöystävälle siitä että miehensä on pettänyt häntä jo monta vuotta työkaverinsa kanssa työ-ajalla ja muutenkin. Jätin kertomatta, että samainen mies oli yrittänyt minunkin pöksyihini häpeällisesti silloin kun mieheni oli toisen lapseni kanssa sairaalassa yötä.
Minut teilattiin täysin. Ei uskonut ei, mutta sillä ei ole enää mitään väliä. Ajattelin, että jos oikeasti maailman nainen, kaikkea nähnyt ja kokenut ja korkeasti koulutettu nainen ei halua nähdä selvää asiaa, niin antaa olla. Minusta tehtiin mustasukkainen ja kateellinen, olisin kuulemma halunnut miehen itselleni.
No antaa hänen puhua, kaikki muut meidän yhteisestä piiristä kyllä tiesivät miten juttu on oikeasti.
Ei olla missään väleissä, asiasta nyt 5v, enkä yhtään kadu päätöstäni.
Minäkin haluaisin tietää jos miehelläni on suhde, ja toivoisin että siitä kerrottaisiin ennenkuin kaikki muut tietää.
Yksi hairahdus, siitä en välttämättä tahtoisi tietää mitään, mutta järjestelmällisesti uusiutuvasta kyllä.
valtaosa miehistä pettää. ihan oikeasti, totta se on. lähes kaikki yhteydenotot tulee varatuilta miehiltä.
Joskus kymmenien-viisitoista vuotta sitten olin parikymppisenä risteilyllä muunperheen kanssa. Jäin illaksi baariin ja päädyin viettämäänitaa kolmikymppisen miesporukan kanssa, pari ydinvoimalakemistiä ja -insinööri siinä olivat reissussa. Päädyin vielä miesten hyttiin jatkoille (olin kyllä hölmö, enää en uskaltaisi) ja valvottiin aamuun asti. Inä tietysti autin huomiosta ja flirtistä, kun miehet kilpaa yrittivät minua pokata. Luulin, että leikisti, mutta yhden saatellessa minua hyttiin kävi ilmi, että kaiken varalta jokaisella miehelle oli buukattu oma hytti.
No, vietin sitten seuraavankin illan samassa hauskassa herraseurassa, annoin vähän ymmärtää mutta menin kiltisti nukkumaan. En tiedä, olivatko miehet loppujen lopuksi helpottuneita vai harmissaan.
Yleensä on rikkomaton sääntö että reissuista ei puhuta reissun jälkeen! Saunailloissa niitä on vain kiva muistella :)
Kel onni on, sen onnen kätkeköön!
t.pelimies
ps.tätä samaa tekevät naisetkin.
Minä en ikinä haluaisi kuulla mieheni kännipanopettämisestä. Sen jälkeen suhde ei ikinä olisi entisensä, mutta lasten takia en haluaisi erotakaan. Se mitä ei tiedä, ei satuta.
...varmaankin myös monet muusikoiden vaimot (etenkin metalliskenessä), kun puolisot tuolla festareilla tekevät ihan mitä sattuu. Kukaan ei kerro kavereiden hoidoista ja porukan bändärinaiset ovat myös oma, toisilleen lojaali ryhmittymä. Erityisesti nuo karjalan murretta puhuvat miehet ovat harvinaisen uskottomia, vaikka vaimot ja lapsia.
pokkaa tuohon, mutta seurauksia pelkään.
lapsellisia ja lapsiakin on :/. Oikeasti mietin, että mitä pettämisessä on niin ihanaa, että vaarantaa oman perheensä tulevaisuuden.. Ja onko pettäjän mieli sitten vain sellainen, että se ei oikeasti merkkaa sitten mitään, ei edes, jos oma vaimo pettäis? Vai onko se jotain extremeä, että jännitystä elämään. No jokaisella varmaan omat syynsä, mutta eihän siinä järkeä ole. Ainakaan vielä kehuskella jälkikäteen, kun silloinhan sitä jääpi kiinnikin helpommin. Vai pettääkö miehet vasta silloin, ja naisetkin, kun oma suhde on jo karilla?
Viestin viejä ammutaan näissä tapauksissa lähes poikkeuksetta. Kokemusta on. Jopa ns. parhaan ystävän kanssa.
ja tulee aina pyörittämään kiitos teidänlaisten.
Viestin viejä ammutaan näissä tapauksissa lähes poikkeuksetta. Kokemusta on. Jopa ns. parhaan ystävän kanssa.
pidän suuni kiinni, kun minun lisäksi ammutaan varmaan seki keltä kuulin.. Näinhän se menee ja pieni paikkakunta vielä ja pienet piirit. Vaikka ei minua itteä varmaan haittaisi, vaikka tuommosia tyyppejä ei enää kaverina oliskaan. Ja uskon, että kaikki jäävät kiinni jossakin vaiheessa muutenkin. Ehkä keskityn vaan omaan suhteeseeni vähän paremmin, että ei tarvis tuommoista kokea omalla kohdalla :(
jos vaikka ne vaimot sattuis lueskelemaan :)
salibandy. Laitetaan vielä, ettei syyttömät joudu kiirastuleen.. :) Kyllä omat sinisilmät avartuvat pikkuhiljaa, kun ikää tulee lisää. Nyt suljen ne kuitenkin joksikin aikaa ja toivon, että asiat selviää ilman minua parhain päin.
En kestäisi ajatusta, että miehelläni ei ole selkärankaa sen vertaa, että saisi sanottua, että minä en enää riitäkään eikä halua tai kykyä selvittää meidän parisuhteemme tilaa. .
harvoin pettämiseen on syy puolisossa tai suhteessa. Hassua, että tuolla tavalla ajatellaan niin paljon.
Ei pettäminen johdu siitä, että puoliso ei riittäisi! Tosi upeita ihmisiä petetään koko ajan, kyllä siinä on pettäjän ominaisuuksista kyse. Haetaan jännitystä tai koetetaan selvitää omaa kriisiä.
oisko se sellaista huomion saamisen riemua.. No ainakin naisilla. Ehkä miehet, jotka saavat huomiota, eivät vaan osaa sitten sanoa ei, vaan pitävät mielummin hauskaa. Voisko joku vieraissa käyvä vähä kertoa perusteluita toiminnalleen?
Olisi kauhean noloa ja nöyryyttävää olla aisankannattaja tietämättään!
Kyllä ne naisetkin osaa. Yks puolituttu asuu Hesassa, lomalle lähtee lasten kanssa ja jättää ne sitten äidilleen, sitten menee panemaan entisiä miehiänsä ja niitä kyllä riittää :)
Kaverin ex-mies oli pannu suurin piirtein puolet kylän akoista ennen seurustelua ja seurustelun aikana, ei mikään pieni kylä kyseessä. Ja arvatkaa ketkä oli suhtautuneet tähän naiseen halveksuen ja olleet mustasukkasia, no tietenkin ne ex-miehen muut panot vaikka olivat pettäneet myös miehiänsä. Että semmosta.
tienasit, jos saa kysyä?