Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassu kysymys mutta jos joku ystävällinen osaisi vastata.

Vierailija
10.06.2011 |

Tulemme Tallinan reissusta viking:n nopealla yli, mutta kuitenkin matka kestää 2,5tuntia. Itselläni reumaa ja väsyn nopeasti. Hotellihuonehan luovutetaan jo 12, laiva lähtee myöhemmin. Kannattaisiko ottaa paluumatkalle laivasta hytti, että varmasti pääsisi lepäämään vai kuinka täysi nuo paatit on? Seisoa en enää jaksa, vaikka tuo aikahan ei nyt kamalan pitkä ole.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä menee suurin osa matkaa mukavasti ja saa varman istumapaikan 1,5 tunniksi :-)

Vierailija
2/13 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin sen hytin jos yhtään epäilyttäisi oma jaksaminen, tottakai. Pahempaa olisi rätti-poikki-väsyneenä yrittää sinnitellä tuo kaksi ja puoli tuntia jossakin istuskellen kuin maksaa hiukan ylimääräistä hytistä jonne varmasti pääsee kunnolla lepäämään. Pitkäksi käy tuokin aika jos ei pääsekään lepäämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin sen hytin jos yhtään epäilyttäisi oma jaksaminen, tottakai. Pahempaa olisi rätti-poikki-väsyneenä yrittää sinnitellä tuo kaksi ja puoli tuntia jossakin istuskellen kuin maksaa hiukan ylimääräistä hytistä jonne varmasti pääsee kunnolla lepäämään. Pitkäksi käy tuokin aika jos ei pääsekään lepäämään.

Vierailija
4/13 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ei ole hyväksi.

Vierailija
5/13 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hytti, ne on aika edullisia. Mä asuin pari vuotta sitten Virossa, ja aina, jos oli jotain poikkeuksellista - esim. väsytti - otettiin se hytti ja makoiltiin siellä, vaikka matka onkin lyhyt. Siellä laivoilla nyt ei ole mitään erikoista, etteikö matkan voisi möllöttää hytissäkin. Hytissä voi myös syödä omia eväitä ;)

Vierailija
6/13 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ei ole hyväksi.

Vierailija
7/13 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tosin olemme ottaneet hytin joka kerta eestistä tullessamme alle 1v. lapsemme vuoksi, mutta varmasti myös aikuisen kannattaa se ottaa, jotta saa levätä. Ei se hytti mielestäni niin kallis kuitenkaan ole.

Vierailija
8/13 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viroksi Eesti.

Vierailija
9/13 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko kellistää terveitäkin, nopeasti väsyvän reumaatikon kannattaisi pysyä kokonaan erossa, matkoilla ainakin.

Vierailija
10/13 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä aina tapana lähteä jollekin kännimatkalle Tallinnaan? Oletteko te just sitä porukkaa, joka hortoilee lonkerotölkki kädessä vastaan, kun tulee Eckeröllä aamulla satamaan?

Vierailija
11/13 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko kellistää terveitäkin, nopeasti väsyvän reumaatikon kannattaisi pysyä kokonaan erossa, matkoilla ainakin.

Onko missään sanottu että minä = ap otan alkoholia matkalla!? Jos teidän muiden matkailu on juomista, otan osaa. Itselläni alkoholi EI kuulu elämään. Tässä kysymyksessä oli kyse vain siitä että varaisinko hytin vai en.

Vierailija
12/13 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko missään sanottu että minä = ap otan alkoholia matkalla!? Jos teidän muiden matkailu on juomista, otan osaa. Itselläni alkoholi EI kuulu elämään. Tässä kysymyksessä oli kyse vain siitä että varaisinko hytin vai en.

että toiset käyvät Tallinnassa ihan muista syistä kuin halvan viinan perässä.

Vierailija
13/13 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toiset käyvät Tallinnassa ihan muista syistä kuin halvan viinan perässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä