Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyään on telkkusarjoissa ympäri läntisen maailman tällainen trendi?

Vierailija
20.04.2024 |

...että varsinkin jos on kyse mistään romanttisesta, niin naispäähenkilöt ovat varsin perus, sellaisia seiska puol - kasi - kasi plus, noin peruskouluasteikolla, ja miehet ovat ysipuolesta täyteen kymppiin? Olen nyt katsonut Netflixistä paitsi jenkkisarjoja myös ranskalaisia ja saksalaisia sarjoja, ja suomalaisista palveluista suomalaisia sarjoja. Tämä on joku yleinen trendi nykyään, että sarjoissa laitetaan tavisnaiset tapailemaan, seurustelemaan ja paneskelemaan äärimmäisen komeiden ja menestyvien miesten kanssa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä. Sua vaan miehet viehättää enemmän, eihän siinä mitään pahaa ole.

Vierailija
2/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tuollaista huomannut. Sen sijaan olen huomannut että tavismiehet ja vanhat ukot ovat kaunottarien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen ihmetellyt että miten noin rumia ukkoja edes otetaan sarjoihin ja leffoihin. Ja tietysti se nuori ja muutenkin kauniimpi nainen sitten niille pariksi.

Vierailija
4/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettelepa ap muutamia sarjoja joissa näin mielestäsi on, niin saadaan vähän järkeä tähänkin aloitukseen.

Vierailija
5/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole tuollaista huomannut. Sen sijaan olen huomannut että tavismiehet ja vanhat ukot ovat kaunottarien kanssa.

Niin, näin oli joskus aikaisemmin, ehkä 1990-luvulle asti. En sano, että sekään on oikein. Mutta se on mennyttä maailmaa telkkusarjoissa, tuo casting-kuvio.

Vähintään viimeisen 15 vuoden ajalta jos katsoo, on ollut koko ajan enemmän ja enemmän trendinä tuo minkä aloitukseen laitoin, että joku melkoisen taviksen näköinen ja olemuksinen nainen pääosassa, ja sitä liehittelee jotkut miesmallilta näyttävät toimitusjohtajat.

Vierailija
6/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tietenkin "lännen salaliitto" jotta sinä, ap, jäisit ilman naista. Foliota tinderiin niin auttaa!

Vierailija
7/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tietenkin "lännen salaliitto" jotta sinä, ap, jäisit ilman naista. 

Siltä se kyllä oikeasti vähän vaikuttaa, että kyseessä on läntisen kulttuurin salaliitto minua JA muita ei niin komeita ja ei niin statuksekkaita miehiä kohtaan. Tavallaanhan se aiemmin (1900-luvulla) valloillaan ollut kuvio, jossa kaunotarnaiselle laitetaan vastinpariksi joku tavallisen näköinen ja vähän luuserimies, oli salaliitto naisia kohtaan. Ei se yhtään sen parempi ollut kuin tämä nykyinen. Mutta ei tämä nykyinenkään ole oikein, ei siitä mitään rakentavaa synny, että "kostetaan tavismiehille" tällä tavalla.

Vierailija
8/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ne esimerkit, ap? Toteaisimme itsekin mielellämme, missä sarjoissa näitä komistuksia on nähtävillä.

Vierailija
9/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ne esimerkit, ap? Toteaisimme itsekin mielellämme, missä sarjoissa näitä komistuksia on nähtävillä.

Niinpä. Olisi kiva tietää missä ne miehet on?

Vierailija
10/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D Joo tottakai jos sillä ukolla ja tavismiehellä on paksu lompakko. Muuten ei tuollaista näe.

Vierailija
11/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woukkidoukki!

Vierailija
12/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitse edes niitä ranskalaisia ja saksalaisia sarjoja Netflixistä - olen luultavasti katsonut lähes kaikki enkä muista kovin säväyttäviä miehiä niistä.

(Lupinia ei varmaan tarkoitettu tässä.) 

Vierailija
13/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen oli alastomia tyttöjä ja keski-ikäisiä pukumiehiä

Vierailija
14/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen baitti

Vierailija
15/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tässä joku ilta Bridget Jonesia  ja ihmettelin taas kuinka kaksi komistusta tappelee tästä hölmöstä naisesta.

Vierailija
16/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestääkö vielä kauan kun keskieurooppalaiset komistukset kiinnostaa! Klappt's? Allez allez ! 

Vierailija
17/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskat ja kasit eivät ole perus vaan keskivertoa viehättävämpiä. Kymppejä ei reaalimaailmassa näy juuri missään. Neloset, vitoset ja kutoset ovat keskivertoja tai perustyyppejä.

Ap:lla on todennäköisesti miehenä myös vääristynyt näkökulma siitä, mikä näyttää hyvältä. Miehet arvioivat ulkonäkönsä vahvasti yläkanttiin, eivätkä he myöskään ymmärrä, mitä naiset pitävät viehättävänä. Siksi moni mies pitää esim. bodareita ihailtavina, vaikka naisten mielestä bodarikroppa on vastenmielinen ja ruma.

Vierailija
18/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patonkia ja würstia on aina löytynyt pyydettäessä - AP ei onnistu edes linkkiä pistämään pöytään. Siinä ei mitään "läntisen kulttuurin salaliittoa" tarvita sinua vastaan, eurooppalaisittain vätys ei ole status.

Vierailija
19/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiskat ja kasit eivät ole perus vaan keskivertoa viehättävämpiä. Kymppejä ei reaalimaailmassa näy juuri missään. Neloset, vitoset ja kutoset ovat keskivertoja tai perustyyppejä.

Ap:lla on todennäköisesti miehenä myös vääristynyt näkökulma siitä, mikä näyttää hyvältä. Miehet arvioivat ulkonäkönsä vahvasti yläkanttiin, eivätkä he myöskään ymmärrä, mitä naiset pitävät viehättävänä. Siksi moni mies pitää esim. bodareita ihailtavina, vaikka naisten mielestä bodarikroppa on vastenmielinen ja ruma.

peruskouluasteikostahan ap puhui, nelonen on huonoin

Vierailija
20/25 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapeen kuvailema ilmiö on olemassa vain incelin päässä, koska muuten ketjussa olisi edes joitakin esimerkkejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän