ahdistaa ja masentaa ja vituttaa!!!
Koko elämä päin mäntyä. Kaikki valinnat ihan paskoja elämässä. Missään en ole hyvä ja mistään en saa tyydytystä. Kuolemaa mietin välillä. Lasten takia vaan jaksan. Kun jostain saisikin elämänhalun ja sen mikä tekee onnelliseksi. =(
Kommentit (30)
Vai mitä tarkoitat "käydä juttelemassa", onko se keskustelukumppani joku sairaanhoitaja vai oikea psykoterapeutti/psykologi?
Hyvä, että tunnistat tautisi ja olet hoidossa, mutta selvästikään et saa riittävää hoitoa. Ja se tietysti on huono juttu, sinun pitäisi jaksaa taistella itsellesi lisää terapiaa ja tukea - mutta se tietenkin on monasti liikaa vaadittu, kun olo kerran on todella huono.
-3-
Käyn juttelemassa sairaanhoitajalle mutta ei se auta. Nyt kyllä lisättiin käyntejä kun valitin mutta en vain tiedä osaanko selittää asiat oikein. KUn välillä en tiedä mikä minua masentaa kun kysytään ja välillä taas kaikki masentaa. Koko ajan vaan masentaa ja ahdistaa. Ja sitten jos kerron oikeasti ajatuksiani niin varmaan laitetaan suljetulle. Ja se taas ei auta minua koska siellä ei ole tekemistä ja en ole niin sosiaalinen että nauttisin siitä. Vituttaa, kun olen vaan huono solmimaan syviä ystävyyssuhteita. Sitten miehen otin aikoinaan vääränlaisetn ja tein lapset ja työpaikan valitsin aikoinaan vääränlaisen. Kaikki on vaan yhtä sumua. Missään en ole edes erityisen hyvä. Olen vaan keskivertoa kaikessa. jos sitäkään.
ap
Käyn juttelemassa sairaanhoitajalle mutta ei se auta. Nyt kyllä lisättiin käyntejä kun valitin mutta en vain tiedä osaanko selittää asiat oikein. KUn välillä en tiedä mikä minua masentaa kun kysytään ja välillä taas kaikki masentaa. Koko ajan vaan masentaa ja ahdistaa. Ja sitten jos kerron oikeasti ajatuksiani niin varmaan laitetaan suljetulle. Ja se taas ei auta minua koska siellä ei ole tekemistä ja en ole niin sosiaalinen että nauttisin siitä. Vituttaa, kun olen vaan huono solmimaan syviä ystävyyssuhteita. Sitten miehen otin aikoinaan vääränlaisetn ja tein lapset ja työpaikan valitsin aikoinaan vääränlaisen. Kaikki on vaan yhtä sumua. Missään en ole edes erityisen hyvä. Olen vaan keskivertoa kaikessa. jos sitäkään.
ap
et sinä sillä tule saamaan kunnon terapiaa ammattilaiselta (sorry kaikki psykiatrian erikoissairaanhoitajat, kyllä te teette tärkeää työtä!), että kaunistelet tilannettasi.
TIETENKÄÄN ei masennukseen ole ilmaistavissa selkeitä syitä ja aiheita! Siksihän se onkin sairaus - jos sinulla olisi yksittäiset, perustellut syyt olla allapäin, et olisi masentunut.
En ole asiantuntija ja sen vuoksi en osaa paremmin neuvoa sinua, mutta kauheasti toivon sinulle sisua vaatia parempaa hoitoa.
Olisiko vertaistuesta iloa? Mielenterveyskuntoutujille löytyy vertaisryhmiä ja vaikka se olisikin ainakin aluksi sinusta kiusallista mennä sellaiseen toimintaan mukaan (koska et ole sosiaalinen), niin eihän siellä oikeastaan VIIHTYMISEN vuoksi ollakaan, vaan hakemassa vertaisryhmän tukea ja apua parantumisprosessiin.
-3-
työpaikkaa voi muuttaa, kouluttautua uudestaan, ja vaikka vaihtaa miestä. Asioita voi muuttaa...
työpaikkaa voi muuttaa, kouluttautua uudestaan, ja vaikka vaihtaa miestä. Asioita voi muuttaa...
Mutta ahdistaa se muutos ja sitten jos ei tulekaan onnelliseksi. Jos meneekin huonompaan suuntaan. Että on sitten ihan yksin ongelmien kanssa. Nyt elän keskivertoelämää mutta pitäisi ottaa hyppy tuntemattomaan. Ja aina kuulen sitä että masentuneena ei kannata erota tai tehdä radikaalia ja masennus johtuu itsestä eikä muista. Mutta jos on tehnyt oikeasti vääriä valintoja?
Niin ja terapiaa en saa koska olen kuulemma liian huonossa kunnossa siihen. Että niin.
ap
psykoterapiaan. Siellä voit kertoa ne vaikeatkin ajatukset. Suosittelen! Ja nimenomaan analyyttinen terapia, EI kognitiivinen.
Miten vitussa se itsensä analysoiminen auttaa alkuperäiseen ongelmaan? Eikö enempi rupea rypemään itsesäälissä?
Onko tässä taustalla se että halutaan ihminen ihan pohjalle ja sitten se on kumppani joka ottaa eron kun ei pysty normaaliin elämään? Sekö on sitä hoitoa?
Itse tarvisin käytännön neuvoja masennukseen ja ahdistukseen ja apua ja tukea huonoon itsetuntoon ja elämänhallintaan ja sen että minulle osoitettaisiin joku paikka elämässä.
ap
Maista megistä se tuo varmasti hymyn huulille
http://www.valonpolku.com/tama-on-ainut-tapa-luoda-runsautta-pysyvasti-…
Valonpolku -sivuilta saa avun. Rakkautta ja Valoa kaikille! ❤️
Mikään lääke ei ole auttanut. Olen syönyt cipralexia,efexoria,venlafaksiinia ja nyt ixel. Saan kyllä juuri pakolliset tehtyä mutta ei se mielialaan vaikuta kun on paska olo ja vituttaa kaikki. Niin ja juttelemassakin käyn mutta kun ei siitäkään ole apua kun he eivät voi auttaa.
ap